Aikuisena isän kanssa saunaan - ilettävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saunaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä tyttärenä kietaisisin pyyhkeen päälle mut isä vois olla alasti..vähän niinku nimeks ja viestiäkseni että on häveliäisyyttä vaikkei oo mikään big deal..

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Voi hyvän tähären...

Meidän ulkosaunassa oli kesällä parhaimmillaan minä, mies ja meidän lapset, mun äiti ja sen mies, mun isä ja sen avovaimo, ja mun mummu ja pappa. Ja siis kaikki samaan aikaan. Kun sinne kerran mahtuu, niin mitä sitä puita tuhlaamaan useampaan saunavuoroon...

Mutta siis kelatkaa miten epänormaalia ja perverssi suku me ollaan, lapsista tulee varmaan ihan kieroutuneita :xmas: :laugh:

Ollaankohan myö samasta suvusta :D :D
Ja ajattele mennään alasti uimaan jos ei oo uikkareita mukana! Ja samalla grillikodalla saattaa istuu puol sukua ja vähän lisää :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja no kyl:
mä tyttärenä kietaisisin pyyhkeen päälle mut isä vois olla alasti..vähän niinku nimeks ja viestiäkseni että on häveliäisyyttä vaikkei oo mikään big deal..

Tämä ois normaalia. :flower: =)
Näytetään että häveliäisyyssäännöt toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mitä ihmeen pervoja ne teidän vanhemmat on jos ette niiden lapsina voi niille näyttäytyä alasti?? :o
Eikö ne kaksi ihmistä ole tässä maailmassa ne, joiden seurassa se on luonnollista? Ovathan ne nähneet teidät alasti sen miljoona kertaa ennenkin eivätkä varmana ajattele tilannetta seksuaalisena tai eroottisena?

Poikkeuksiakin tietysti on, mutta luulen että suurin osa isistä kyllä jättää sen tyttärensä vartalon kyttäämisen väliin. Ja ne jotka on kytätäkseen, tekee sen vaikka olis vaatteetkin päällä. Mutta ne ovat sitten ihan oma lukunsa.

Aikuiset lapset ei ole enää mitään lapsia. Anteeksi nyt mutta tytär voi saunoa kyllä äitinsä kanssa, mutta ei isän. Sanoohan sen jo päänsisäiset sopivaisuussäännötkin. Ilmeisesti joillain ihmisillä ei ole sellasta järjestelmää päähän kehittynyt, ja eletään kuin pellossa.

No kyllä mä olen vanhempieni lapsi, vaikka olenkin aikuinen.
Ei se lapsi-vanhempi suhde mihinkään katoa, vaikka ikää tulee lisää.

Eikä meillä missään pellossa eletä, todellakaan.
Pään sisällä on kehittynyt jotain ihan muuta kun "sopivaisuussäännöt" jos SAUNOMINEN oman isän kanssa on niin epänormaalia.

Sillon se koko käsitys siitä saunomisesta ja sen tarkoituksesta on hämärtynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Minmä en vois kuvitellakaan meneväni isän kanssa saunaan, mutta olen ymmärtänyt että joillekin se on ihan normaalia.

Etkö edes kuvitella? :D Luulen, että jo melkein kuvittelit. *takertuu oleellisimpaan*

Heh heh, sinä olet kielikuvapoliisi.

Muuten, mun puhelin ei toimi, jos olet yrittänyt viestitellä. :) OStin uuden, joka ilmeisesti viikon päästä toimii. Yritän soitella kyllä elisan asiakaspalveluun viikolla, jos sais toimimaan sen vanhan, mutta aikaisemmat asiointiyritykset ovat olleet aika...nooh...huonoja kokemuksia.

Muuten, mun puhelin ei toimi, jos olet yrittänyt viestitellä. :) OStin uuden, joka ilmeisesti viikon päästä toimii. Yritän soitella kyllä elisan asiakaspalveluun viikolla, jos sais toimimaan sen vanhan, mutta aikaisemmat asiointiyritykset ovat olleet aika...nooh...huonoja kokemuksia.

Ai jaa, mietinkin kun omasta mielestäni kamalan briljantti huumorviesti ei aiheuttanut mitään reaktiota :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Ai jaa, mietinkin kun omasta mielestäni kamalan briljantti huumorviesti ei aiheuttanut mitään reaktiota :D

AIh, no kerro nyt se viesti B)

Jokainen tietty tekee niinkuin itse haluaapi....ja saunoo kenen kanssa tykkää... =)

Mutta mä itse henk.koht en menis isäni,en appiukkoni,enkä kenenkään muun miespuolisen kuin oman ukkoni kanssa saunaan...varsinkaan ilman rihmankiertämää... ;)

Itse joka teen hoitotyötä en näe siinä mitään ihmeellistä jos menisin isäni kanssa saunaan?Mitä ihmeellistä siinä on??Hoitotyössäni pesen ihmisiä miehiä/naisia 30-92v eikä kukaan häpeile itseään.Ja mukana on myös nuoria miehiä!

Musta taas on suorastaan järkyttävää ja epänormaalia että suurinosa tuntuu ajattelevan että alastomuudessa on jotain iljettävää tai että siihen liittyy väistämättä jotain seksuaalista. Lapsena on ihan normaalia kehitystä että se omien vanhempien kanssa alasti näyttäytyminen saattaa jäädä pois, mutta sekin liittyy enemmän siihen oman vartalon kehittymiseen kun muuhun. Mutta että aikuiset ihmisetkin vielä ajattelevat samalla tavoin..? Multa nyt vissiin menee jotain ohi ja kovaa.

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Minä olen käynyt ja tulen käymään saunassa kaikkien sukulaisten kanssa, oli ne miehiä tai naisia, kaikki heistä on joskus nähneet naisen/miehen alasti, joten ei meillä olla sen takia menemättä yhdessä saunaan. Kyselin mieheltänikin ja totesi, että täysin normaalia :D

Alkuperäinen kirjoittaja vouho:
Musta taas on suorastaan järkyttävää ja epänormaalia että suurinosa tuntuu ajattelevan että alastomuudessa on jotain iljettävää tai että siihen liittyy väistämättä jotain seksuaalista. Lapsena on ihan normaalia kehitystä että se omien vanhempien kanssa alasti näyttäytyminen saattaa jäädä pois, mutta sekin liittyy enemmän siihen oman vartalon kehittymiseen kun muuhun. Mutta että aikuiset ihmisetkin vielä ajattelevat samalla tavoin..? Multa nyt vissiin menee jotain ohi ja kovaa.

Kuka tässä on mistään seksistä puhunut?
Häveliäinen voi olla ihan hyvien tapojen vuoksi. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Voi hyvän tähären...

Meidän ulkosaunassa oli kesällä parhaimmillaan minä, mies ja meidän lapset, mun äiti ja sen mies, mun isä ja sen avovaimo, ja mun mummu ja pappa. Ja siis kaikki samaan aikaan. Kun sinne kerran mahtuu, niin mitä sitä puita tuhlaamaan useampaan saunavuoroon...

Mutta siis kelatkaa miten epänormaalia ja perverssi suku me ollaan, lapsista tulee varmaan ihan kieroutuneita :xmas: :laugh:

No kyllä tässä mennään jo epänormaaliuden puolelle ja reilusti. Huh huh. Ja minä kun en todellakaan sieltä tiukkapipoisimmasta päästä ole edes...

Yhteistyössä