Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ensinäkin se puheterapia ei ole mikään tie onneen. Kyllä sen yleensä erottaa onko lausunut jo lapsena ärrän väärin vai ei. Jos en pysty muodostamaan lauseita joissa ei ärrää niin olen hiljaa. Näin se vaan menee. Olen tarpeeksi kuullut tuosta ja olen ennemmin hiljaa kuin puhun. Osaan sanoa ärrän, enkä lausi sitä minään ällänä tai vastaavana, mutta kyllähän sen kuulee että mä aina keskityn ärrän sanomiseen. Paljolti toi on myös kiinni itsetunnosta. R vika syö itsetuntoa todella pahasti. Varsinkin jos joku neropatti alkaa siintä vääntämään puolvitsiä, tyyliin "jarrri-petterrrii", siis ihan aikuisiälläkin. Voi ehkä olla harmiton vitsi tai heitto sen sanojalle ja tarkoitettu tilanteen keveäntäjäksi, tai jopa yrittävät ottaa osaa. En tiedä, en ymmärrä, mutta mut toi ajaa ahdistuksen partaalle . Kyllä mä olen noista heitoista lukuisia unettomia öitä viettänyt. Eii hirveästi kohota mielialaa kun verrataan lapseen tai jopa jos pidetään lapsena. Ei siinä itsetunto koskaan kasva. Sitten ihmetellään miksei toi puhu mitään. No olisikohan vaikka siksi että olen umpikujassa.
Sama homma, hiljaisena ihmisenä mut tunnetaan.Ensinäkin se puheterapia ei ole mikään tie onneen. Kyllä sen yleensä erottaa onko lausunut jo lapsena ärrän väärin vai ei. Jos en pysty muodostamaan lauseita joissa ei ärrää niin olen hiljaa. Näin se vaan menee. Olen tarpeeksi kuullut tuosta ja olen ennemmin hiljaa kuin puhun. Osaan sanoa ärrän, enkä lausi sitä minään ällänä tai vastaavana, mutta kyllähän sen kuulee että mä aina keskityn ärrän sanomiseen. Paljolti toi on myös kiinni itsetunnosta. R vika syö itsetuntoa todella pahasti. Varsinkin jos joku neropatti alkaa siintä vääntämään puolvitsiä, tyyliin "jarrri-petterrrii", siis ihan aikuisiälläkin. Voi ehkä olla harmiton vitsi tai heitto sen sanojalle ja tarkoitettu tilanteen keveäntäjäksi, tai jopa yrittävät ottaa osaa. En tiedä, en ymmärrä, mutta mut toi ajaa ahdistuksen partaalle . Kyllä mä olen noista heitoista lukuisia unettomia öitä viettänyt. Eii hirveästi kohota mielialaa kun verrataan lapseen tai jopa jos pidetään lapsena. Ei siinä itsetunto koskaan kasva. Sitten ihmetellään miksei toi puhu mitään. No olisikohan vaikka siksi että olen umpikujassa.