aikuiselle naiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauhtimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jostakin syystä yksi, viimeisin viestini, ei ole tullut tänne.

Oli ongelmia tän masiinan kanssa tässä välissä.

Taidankin riisua sinut alasti ja istuutua syliisi....

Olen todella pahoillani eilisestä.... kone temppuili arggg...

Tänään minulla on myös kiirettä ja vipinää enkä ehdi olla tässä koneella jatkuavsti, mutta aina välillä ehdin kyllä käväistä... miten on sinun päiväsi?

Istut alasti ja minä olen sylissäsi. Hyväilen kasvojasi ja hiuksiasi. Suukotan sinua poskille, kunnes kielemme kohtaavat kiihkeään kielisuudelmaan....

istun sylissäni edelleen..suudelmamme on kiihkeä...hyväilen alastonta vartaloas...pakaroitas ja rintojas......nännit kovina....toiselle kädellä tunnustelen pilluas.....ja tunnen kosteuden karvojes joukossa....tuntuu, että pillunkarvat on märät.......

Huomenta kulta,

Hyväilen sinua jokapuolelta....käteni liukuu vartalollasi...
Hyväilen sinua nännistäsi...nuolaisen sitä ja imen ....
siirryn alemmaksi ja hyväilemään sinua ja tunnen kivikovan kalusi... pyörittelen sormiani kullillasi....olet teräkunnossa...
Tunnen sormesi pillussani ja kiihotun entisestään...
olet ihana...
Toisella kädelläni työnnän hellästi pääsi rintojeni väliin ja suorastaan työnnän toisen kovan nännini suuhusi...

Pidätkö muuten naisesta karvojen kanssa vai posliinina?
Nyt minulla on pieni työjuttu tässä, mutta palaan noin tunnin päästä tämän näytön ääreen.... anteeksi tämä tauko...

pidän naisesta karvojen kanssa....sellainen aikuinen luonnollinen nainen..pidän luonnollisuudesta....aaah mulla on ihan kivikova jo.....nuolen rintaas.....käteni liukuu ja hyväilee litimärkiä pillus huulia.... ja välillä läy sisällä...tunnustelee liukasta vaginaa.....aaaah

Kiusottelet minua ja leikit sormillasi pilluni suulla, mutta tiedätkö se tuntuu tosi nautinnolliselta.....
Otan patukkasi käteeni ja hieraisen sitä ensin varoen ja sitten vähän kovemmin.... olet kivikova...
puristan sitä ja terskasi päästä valuu lämmintä spermaasi käteeni.....

Pilluni on märkä ja odottaa vain sinua.....
työnnän patukkasi pilluni suulle ja leikittelen sillä siinää... annan sen mennä hieman syvemmälle, mutta en pohjaan asti.... aaahhh... istahdan syliisi tiukemmin niin, että patukkasi työntyy koko mitallaan syvälle pilluuni....

ihanaa...tuntuu niin taivaallisen ihanalle.....oot niin liukas....kiedot jalkas ympärilleni..ja lantios alkaa kuin itsestään pyöriä ja liikkua...kullin varsi osuu klitoriksees....samalla haen tissis suuhuni...imen nännejäs...

Kietoudun yhä tiukemmin sinuun kiinni ja pyörittelen lantiotani.... kullisi on todella mahtava....
Raavin hellästi selkääsi ja voihkin nautinnosta.... patukkasi sisäälläni ja ihana nännieni imemisesi saa minut aivan hurmostilaan.......

todella ihanaa....aaah ooooh aaah kullini sykkii.....ja kovettuu entisestään pillussas..imen nännejäs ja rintojas todella kiihkeesti....ja hieron pyöriviä pakaroitas.....sormeni on lähellä peppureikääs.....kätenii puristelee takapuoltas...

ihana huohotus täyttää huoneen....ja kiiman litinä kuuluu kun kullini ja pillusi hierovat toisiaan....kullini on ihan limainen nesteestäsi...se kiiltelee limasta.....

olet niin ihana.... kuuluu vain litinää ja lotinaa, olen niin märkä... kulta, ime nännejäni lisää ja lisää, se kiihottaa minua, ime niin, että tuntuu, me fritsuille asti..
Hieron itseäni sinua vasten.... raavin selkääsi, mutta hellästi.... kätesi takamuksellani saa minut entistä kiihoittuneemaksi....

imen ,imen aika rajustikin ,nännis seisoo....ihan kovina......välillä nuolen rintojas...suorastaa syön niitä...nuolen koko rinnat ihan märiks..ja kulli soutaa rajusti pillussas....mun kiima nousee....kohta liikaa....en kestä kauaa.....puristelen takapuoltas rajusti....melkein raavin sitä kiimassani....leivon pakaroitas...hieron rajusti....sormen melkein takapuolessa.........ihanaa tää on niin kiimasta.......

Olemme todella lähellä laukeamista... vauhti kiihtyy....
hieromalla pakaroitani lisäät vauhtia rytmiin.... sormeis liikuvat takamuksessani ja....haluatko työntää sormesi peppuunii...?

haluan ,,,,työnnön etusormen varovasti peppuus.........kiimas nousen vielä.....siitä....ihan oikeesti .....tuun ihan just.......tunnen että latinkin on lähdössä... ja sitä tulee paljon........pane mua nainen ,,,tuun mua vasten....pyöritä vielä....nussi mua....nyt nyt nyt ....aaaah oooohh..spermaa syöksyy....pilluus.....nytkähtelen orkun armoilla...

olen aivan hurmoksessa... saat minut täydelliseen hurmos tilaan..... painaudun tiukemmin sinua vasten ja lantiomme liikkuvat rytmissä... patukkasi liikkuu nopeasti edestakas kiimaisessa pillussani.... tunnen lastisi purkautumisen syvälle pilluni perukoille..... painaudun yhä tiukemmalla sinua vasten patukkasi ollessa niin syvällä pillussani kuin se suinkin ylettyy....

nyt nyt....laukeen...kuumaa spermaa purkautuu syvälle..pilluss.....saat samanaikaisesti...nytkähtelet orgasmin pauloissa.......huohotat suu auki....että saaaaaaan....nyt nyt....aaaahooooohh...tunnen kuinka pillus supistelee rajusti...puristalee sykkien patukkaani ..imien siitä viimeisetkin tipat.........rojahdat raukeana ja löysänä syliini......koko pillus karvoineen on ihan litimärkä...kaikki nesteemme on sekoittuneet...olen sisälläs vielää....osa spermasta valuu kullini vartta pitkin kiveksilleni...

Olemme raukeina sylikkäin ja sisäkkäin...
alapäämme on märkänä nesteistämme ja suutelen sinua hellästi....
laitan käteni kaulasi ympärille ja nautin läheisyydestäsi....
Sinä olet todella upea rakastaja,poika....

Yhteistyössä