Aikuinen-lapsi liikuntaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkumyy1

Vieras
Eli oletteko käyneet lapsien kanssa tälläisissä kerhoissa? Onko lapsi viihtynyt? Entä sinä itse..? Minkälaista touhuilua se on? Kerro jotain, harkinnassa olisi mennä sinne tytön 1v8kk kanssa. =)
Kyselin jo taapero puoleltakin, mut mieluusti otan kokemuksia vastaan isommistakin. Neiti vielä kotona ja kerran viikossa käydään kerhossa, mut vois olla kiva jos olis muitakin "lapsi tapaamisia". Aika ujo neiti kyseessä. Olen kaikesta infosta kiitollinen :wave:

Mä kävin esikoisen kanssa äitä-lapsi -jumpassa, kun likka oli noin puolitoista vuotias. Kyllä tykättiin molemmat tosi paljon. Tunnit oli vaihtelevia ja monipuolisia, mutta aina oli kuitenkin tutut alku- ja loppulaulut. Alkuun jumppailtiin lapsen kanssa erilaisia loru- ja laulujuttuja, temppurataa, pallojen heittoa tms. ja lopuksi oli äitien vuoro tehdä punnerruksia ja vatsalihaksia jne. Meillä oli tosi kiva ja hyvä ohjaaja, mikä vaikutti myös viihtymiseen. Tunnit tietty vaihtelee ohjaajan mukaan. Ei haittaa, jos lapsi on ujo, koska äidin kanssa ollaan koko ajan. Suosittelen!

Tämä ei ole vastaus esittämääsi kysymykseen, mutta vinkiksi haluan esittää aikuisen ja lapsen/lasten väliseen jokapäiväiseen hauskaan liikkumiseen liittyen Suomen Ladun www-sivuja, jossa on runsaasti vinkkejä perheliikuntaan liittyen ja jokaiselle vuodenajalle erikseen. Muutenkin ko. sivut ovat mielestäni hyödylliset. Itse olen tuolta tulostellut erilaisia leikkejä, luistelu- ja jumppaharjoituksia jne, ja ovat kovassa käytössä. Meillä tytöt ovat 4,5v ja 2v. kummallakaan ei ole sen kummemmin mitään "harrastusta" kerhoilua lukuunottamatta.

Yhteistyössä