Aikuinen-lapsi liikunta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkumyy1

Vieras
Eli oletteko käyneet vajaa 2v kanssa tälläisissä kerhoissa? Onko lapsi viihtynyt? Entä sinä itse..? Minkälaista touhuilua se on? Kerro jotain, harkinnassa olisi mennä sinne tytön 1v8kk kanssa =)

Mun laps on vasta vähän yli vuoden, mut on käyty jumpassa 3 kuukauden iästä asti ja aina on pieni tykännyt. Medän jumppa on pompottamista, tanssimista, heiluttelua, kuperkeikkoja, piirileikkejä yms. Joskus on tunneleita, palloja, liukumäkiä, tramboliineja ja muita virikkeitä. Nyt keväällä mennään isompien ryhmään ja siellä käsittääkseni on sitten enemmän näitä leluja, kun osaavat jo kävellä. Niin, musiikki siellä tietenkin soi ja lauletaan paljon ja luetaan loruja. Alku- ja loppulaulu / leikki on aina sama. Kai näitä jumppia on erilaisia, mutta meillä tällainen =) .

Hei!
Minä vedän itse sekä vauva-aikuinen että taapero-aikuinen ryhmiä. Hyvin samanlaistan on minunkin jumpisssa kuin Miili kuvaili. Ainoana erona se, että vauvaryhmissä on aina n.15 minuutin osuus, jossa tehdään vauvabicciä eli jumppaa vauvan kanssa äidille. Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Kaikki ei sovi aina jokaiselle, mutta useimmissa seuroissa on tapana, että ensimmäinen kerta on ns.kokeilukerta, josta ei tarvitse maksaa jos ei viihdykkään. Mutta kiirettä kannattaa pitää, sillä jumpat alkavat monessa paikassa jo tällä viikolla ja ainakin minulla on jo kaikki ryhmät ihan täynnä. ;)

Kiitos suhinalempi, tänään oli ilmottautuminen ja mahduttiin mukaan. ja kysyin tosiaan sitä, että onko ensimmäinen kerta ilmainen, niin saa käydä tutustumassa. Toiv tykätään, sekä äiti, että tyttö :D

Yhteistyössä