Aikuinen elämäni osa I

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä on tarkoitukseni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä on tarkoitukseni

Vieras
Suhteemme alkoi vahingossa ja muistan siitä erityisesti sen kuinka mies kysyi ensimmäisenä palkkaani. Hänen kaverinsa siinä vieressä vielä hoki samaa asiaa, enkä kertonut. Tämä oli aivan sairasta jankkaamista. Hän työskenteli tavallaan minulle tai paremminkin fimalle jonka palveluksessa olin. Olin juuri eroamassa ja hyvin herkässä mielentilassa. "Tivaaja (t)" oli varsin hyvin tietoinen siitä. Paras ystäväni oli samoihin aikoihin jättänyt minut syytä sanomatta. Kysyin muttei hän koskaan antanut minulle selitystä. Olimme olleet hyvät ystävät yli lähemmäs 20 vuoden ajan. Kertokaa mitä tähän asti mietitte. Juttu jatkuu mutta haluaisin kuulla miten luonnehtisitte tähänastista. Kiitos teille!

Olette siis suhteessa joka alkoi omituisella jankkaamisella. Jos tuo mies on outo, niin kyllä on pari löytänyt toisensa. Sovitte hyvin yhteen. Säälipinnoja 8½ ja ablodit kaupan päälle!

Eipä kai se suhde ole enää olemassa? Vaikutit masentuneen ja muutuit. Elämän perusjutut murtuivat ystävää myöden ja nyt kokoilet palasia. Mikä meni pieleen, kun et enää luottanut, veikkaan lapsuuden perustaa.

No joo, kuulostaa vähän oudolta tavalta aloittaa suhde. Että vahingossa alkoi suhde... miten suhde voi alkaa vahingossa?

Ja sitten kaveri jankkasi. No voi voi. Olipa tyhmä kaveri.
Kaverit kertovat miehestä paljon, joten jos kaveri oli noin materialisti, veikkaan että mies paljastui samanlaiseksi.

No, kerro miten jatkui?

-Suhteemme alkoi vahingossa: ap ei ole itse vastuussa teoistaan
-hyvin herkässä mielentilassa. "Tivaaja (t)" oli varsin hyvin tietoinen siitä: ap uskoo että ihmiset osaavat lukea hänen ajatuksensa
-jättänyt minut syytä sanomatta: voisiko johtua edellämainituista syistä

Tässä vaiheessa ei oikein muuta irtoo.

Silloisesta herkästä mielentilastasi johtuen olet painottanut sivuseikkoja, joiden merkitystä yhä liioittelet. Mielentilasi ei ole ollut riittävän objektiivinen arvioimaan kokonaisuutta, poimimaan vielä tärkeämpiä yksityiskohtia ja täten vain ajelehtinut tapahtumien mukana.

"Olimme olleet hyvät ystävät yli lähemmäs 20 vuoden ajan. Kertokaa mitä tähän asti mietitte."

Mietin tuota ensimmäistä lausette, miten se ylipäätään on mahdollista?

Yhteistyössä