V
vieras
Vieras
mätiä ja/tai graavilohta? Viimekerralla en uskaltanut, mutta nyt mietin että haittaako jos vähän maistaa ja sen kerran vaan siinä joulupöydässä...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mätiä ja/tai graavilohta? Viimekerralla en uskaltanut, mutta nyt mietin että haittaako jos vähän maistaa ja sen kerran vaan siinä joulupöydässä...?
Alkuperäinen kirjoittaja maalaisjärjellä:Aina löytyy porukkaa joka maalaisjärkeen vedoten syö kohtuudella (mitä se sitten lieneekään) maksalaatikkoa, lohta,tuorejuustoa,homejuustoa jne. jne. sekä kulauttaa eväät alas punaviinilasillisen kera sekä nauttii saunaoluen tietenkin. Kumma kyllä jos et näitä kaikkia tee olet hysteerinen ruoan vahtaaja ja et nauti raskaudestasi ollenkaan?!?Pitkäpino tulee tästä...luulisin *huoh*
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:suunnitteleeko joku oikeesti jo nyt mitä syö jouluna ja mitä ei..?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:no jouluna on jo nyytti sylkyssä, mut oon noita syöny raskausaikana, omaa järkeä tosiaan saa käyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:suunnitteleeko joku oikeesti jo nyt mitä syö jouluna ja mitä ei..?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun tietää mitä se listeria voi vauvalle aiheuttaa niin jätän ihan suosiolla ne riskitapaukset väliin! Koska jos listeria sattus tulemaan, niin ketään muuta ei voi syyttää kuin itseään!
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja maalaisjärjellä:Aina löytyy porukkaa joka maalaisjärkeen vedoten syö kohtuudella (mitä se sitten lieneekään) maksalaatikkoa, lohta,tuorejuustoa,homejuustoa jne. jne. sekä kulauttaa eväät alas punaviinilasillisen kera sekä nauttii saunaoluen tietenkin. Kumma kyllä jos et näitä kaikkia tee olet hysteerinen ruoan vahtaaja ja et nauti raskaudestasi ollenkaan?!?Pitkäpino tulee tästä...luulisin *huoh*
Mikäs vika homejuustossa sitten?
Mä söin vasta melkein koko kolmion auraakin omenoiden kera. En mä ainakaan o kauheesti ajatellut tota syömistä, perus terveellisesti niinkuin muutenkin ja mahdollisimman vähän a-viitamiinia, vaikka en kyllä just nyt muistakaan miksi sitäkin piti vältää..
Tosin homejuusto on mun pahe, siks sitä ostetaankin niin harvoin, se ei kauaa kerkee kyllä jääkaapissa makoileen.