Aikansa kutakin, sano Keittis

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Koskas me sinne kypisen naisten interrailille mennään? :D Silloin kun vielä jaksaa reppua kantaa?
Ens kesä oli alustavasti suunnitelmissa, mutta katsoo nyt työtilanteen. Mutta lähivuosina, lähivuosina. Jotta sun ei tarvitse kantaa mua rinkassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ens kesä oli alustavasti suunnitelmissa, mutta katsoo nyt työtilanteen. Mutta lähivuosina, lähivuosina. Jotta sun ei tarvitse kantaa mua rinkassa :D
tai sitten lennähdetään rapakon taakse ja ajellaan (minä ajelen ja sinä istut vieressä) ympäriinsä ja katsellaan kaikkia mielenkiintoisia paikkoja :D (ajatus rinkasta houkuttelee melko vähän, vaikka toisaalta meinaan sen pyhiinvaellusreitin joskus kävellä, voisko sen köpötellä semmoinen mummokärry perässä kolisten? )

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
tai sitten lennähdetään rapakon taakse ja ajellaan (minä ajelen ja sinä istut vieressä) ympäriinsä ja katsellaan kaikkia mielenkiintoisia paikkoja :D (ajatus rinkasta houkuttelee melko vähän, vaikka toisaalta meinaan sen pyhiinvaellusreitin joskus kävellä, voisko sen köpötellä semmoinen mummokärry perässä kolisten? )
Pyhiinvaellusmatka rollaattoreilla vois olla hyvä. Sitten joskus. Ajatus rapakon taakse lentämisestä kuullostaa paljon houkuttelevammalta kuin reilaaminen.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onnea onnea, olet saanu lapset aikuisiksi ja vielä hyviksi ihmisiksi.. luulisin. =)

Nyt jalat pöydälle ja sikari suuhun!! :xmas:
Kiitos :) Sikarit unohtu..dämn. Huomenna illalla voitkin palstan diskossa ommata mulle yhden biisin. Tiedät kyllä, minkä :saint:

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Onnea sekä pojalle että äidille! :flower: Mahtaa olla erikoislaatuinen tunne...
Kiitoksia kaikille. On tämä kieltämättä erikoislaatuinen tunne. Se, että ihan oikeasti voisi vaikka huomenillalla soittaa kotiin ja sanoa "moi, päätinpä kesken aamukahvin lähteä reissuun ja olen nyt New Yorkissa enkä tiedä, milloin tulen takaisin" :D

Yhteistyössä