Keittiönoita
Kiitos - ja kiitos muillekin - ja ei, en keksinyt vielä nimeä juhlalle.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:onnea, paljon onnea. joko muuten keksit nimen sille juhlalle?
Kiitos - ja kiitos muillekin - ja ei, en keksinyt vielä nimeä juhlalle.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:onnea, paljon onnea. joko muuten keksit nimen sille juhlalle?
Ens kesä oli alustavasti suunnitelmissa, mutta katsoo nyt työtilanteen. Mutta lähivuosina, lähivuosina. Jotta sun ei tarvitse kantaa mua rinkassaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Koskas me sinne kypisen naisten interrailille mennään? Silloin kun vielä jaksaa reppua kantaa?
tai sitten lennähdetään rapakon taakse ja ajellaan (minä ajelen ja sinä istut vieressä) ympäriinsä ja katsellaan kaikkia mielenkiintoisia paikkoja (ajatus rinkasta houkuttelee melko vähän, vaikka toisaalta meinaan sen pyhiinvaellusreitin joskus kävellä, voisko sen köpötellä semmoinen mummokärry perässä kolisten? )Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ens kesä oli alustavasti suunnitelmissa, mutta katsoo nyt työtilanteen. Mutta lähivuosina, lähivuosina. Jotta sun ei tarvitse kantaa mua rinkassa
Pyhiinvaellusmatka rollaattoreilla vois olla hyvä. Sitten joskus. Ajatus rapakon taakse lentämisestä kuullostaa paljon houkuttelevammalta kuin reilaaminen.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:tai sitten lennähdetään rapakon taakse ja ajellaan (minä ajelen ja sinä istut vieressä) ympäriinsä ja katsellaan kaikkia mielenkiintoisia paikkoja (ajatus rinkasta houkuttelee melko vähän, vaikka toisaalta meinaan sen pyhiinvaellusreitin joskus kävellä, voisko sen köpötellä semmoinen mummokärry perässä kolisten? )
Mentäis Gloria Mundia moikkaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ajatus rapakon taakse lentämisestä kuullostaa paljon houkuttelevammalta kuin reilaaminen.
Toi olisi erinomainen idea!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Mentäis Gloria Mundia moikkaamaan
Samalla käytäis katsomassa niitä ihania katettuja siltoja!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toi olisi erinomainen idea!!!!!!!!
Kiitos Sikarit unohtu..dämn. Huomenna illalla voitkin palstan diskossa ommata mulle yhden biisin. Tiedät kyllä, minkä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onnea onnea, olet saanu lapset aikuisiksi ja vielä hyviksi ihmisiksi.. luulisin. =)
Nyt jalat pöydälle ja sikari suuhun!! :xmas:
Kiitoksia kaikille. On tämä kieltämättä erikoislaatuinen tunne. Se, että ihan oikeasti voisi vaikka huomenillalla soittaa kotiin ja sanoa "moi, päätinpä kesken aamukahvin lähteä reissuun ja olen nyt New Yorkissa enkä tiedä, milloin tulen takaisin"Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Onnea sekä pojalle että äidille! :flower: Mahtaa olla erikoislaatuinen tunne...