Aikansa kutakin, sano Keittis

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Kumman nopeasti aika vaan meni. Melkein neljännesvuosisata. Varsinkin, kun katsoo ajassa taaksepäin. Jonkin verran haikein mielin, mutta samalla helpottuneena. Vastuu on joskus tuntunut musertavankin suurelta. Kaikesta kuitenkin selvittiin ja selvittiin tavalla, josta olen tyytyväinen.

Nyt siis A-markettiin kuohuvaa ostamaan. Ensi yönä ajattelin valvoa ainakin siihen asti, kun tulee 18 vuotta täyteen siitä, kun lähdin Naistenklinikalle kuopusta synnyttämään :)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja viivu:
Siis täyttääkö Junnu jo 18? Mihin nää vuodet menee? Ja moiks vaan sullekin pitkästä aikaa!
Huomenna täyttää juu. Samaa olen ihmetellyt itsekin. Eilen kysyin, alkaako jo ikä painaa ja kuulemma jonkin sortin keski-iän kriisiä on ilmaantunut :D

Ja moi vaan itsellesi :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja viivu:
Siis täyttääkö Junnu jo 18? Mihin nää vuodet menee? Ja moiks vaan sullekin pitkästä aikaa!
Huomenna täyttää juu. Samaa olen ihmetellyt itsekin. Eilen kysyin, alkaako jo ikä painaa ja kuulemma jonkin sortin keski-iän kriisiä on ilmaantunut :D

Ja moi vaan itsellesi :wave:
Onnea äidillekin! Mulla vielä aikaa et pääsen tohon etappiin, tää syksy on mennyt harjoitellessa koululaisen äidiksi :)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joko sulla on lentoliput jenkkilään? :D
Ei vielä :D Mutta töihin ilmoitin tänään, että seuraavan kerran olen käytettävissä ensi tiistaina. Tarvitsen 4 päivää aikaa oman elämäni inventaarion tekemiseen :)

Piika-äiti
Aika on hurjan nopea ja kiireinen. Itsellä on niin kaksijakoinen olo kun kaksi isointa viettää juuri aikaansa tyttöystäviensä seurassa ja itseni lähetettiin vielä puoleksitoista viikoksi kotiin äitipolilta, koska "eihän nämä sinun lapset kuitenkaan noin vain synny".

Onnea äidille ja nuorelle miehelle!

eräs "vakituinen"
Onnea minunkin puolestani! Asuuko moni vielä kuitenkin kotona? Mitäs ole meinannut sitten ruveta tekemään, kun pesästä pois lentävät?

t. usein täällä harmaileva mamma

Onnea pojalle seka aidille. Niin se aika kuluu. Meilla vasta tosiaan ensimmainen on taysi-ikainen , seuraava seuraa aika pian kylla perassa. Meilla onneksi pesa tyhjenee pikkuhiljaa. Tunnen ja tiedan itseni, etta tyhja pesa tulee olemaan kriisin paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Onnea pojalle seka aidille. Niin se aika kuluu. Meilla vasta tosiaan ensimmainen on taysi-ikainen , seuraava seuraa aika pian kylla perassa. Meilla onneksi pesa tyhjenee pikkuhiljaa. Tunnen ja tiedan itseni, etta tyhja pesa tulee olemaan kriisin paikka.
Minä taas luulen ja toivon, että tyhjä pesä on riemun paikka. Mutta siihen on vielä aikaa ja taidan olla silloin jo eläkkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Minä taas luulen ja toivon, että tyhjä pesä on riemun paikka. Mutta siihen on vielä aikaa ja taidan olla silloin jo eläkkeellä.
Ehka se tuntuukin aluksi hyvalta mutta sitten iskee todellisuus :) Oikeasti kylla odotan sita aikaa kun olemme miehen kanssa kahdestaan. Kun saisi yhdessa ja terveena vanheta.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja eräs "vakituinen":
Onnea minunkin puolestani! Asuuko moni vielä kuitenkin kotona? Mitäs ole meinannut sitten ruveta tekemään, kun pesästä pois lentävät?

t. usein täällä harmaileva mamma
Tämä kuopus asuu vielä kotona ja toivottavasti asuisikin ainakin siihen asti, kun on armeijan käynyt. Kela kun on vielä muutaman vuoden sitä mieltä, että mamma betalar :/ Esikoinen muutti omilleen 2,5 vuotta sitten.

Mä tässä mietin, että ihan ekana varmaan pitää tänään alkaa kirjoittaa lista kaikista niistä "sitten kun lapset ovat aikuisia" -jutuista, mitä näiden parin vuosikymmenen aikana on tullut ajateltua. Jos muistan edes puoliakaan. Sitten kun toi kuopuskin on lentänyt pesästä ja muut tehtäväni ( = iäkkäät vanhempani ) täällä kotinurkilla on ohi, myyn tämän asunnon pois ja muutan joko jonnekin mummonmökkiin pohjoiseen - ellei unelmieni talo Pohjanmaalla ole vielä silloin myytävänä - tai suuntaan lopuksi elämääni Atlantin taakse lämpimään B)

Yhteistyössä