Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Aikamoinen puutarha
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="vierailija, post: 34650332"]</p><p>Onpa ollut kiireinen viikko. En ole ehtinyt juuri Ruissia fiilistellä, kun tuli Trafik, tuli Suomipopin kaksi isoa keikkaa ja kaikenlaista muutakin. Joost on lähetellyt viestejä, ja se soittikin mulle facetimen kesken keikan. Se on ihan hullu, aivan niin kuin jossain haastattelussa sanoinkin. </p><p></p><p>Mutta Bojan. Oli niiiin hienoa nähdä sitä pitkästä aikaa. Se on mulle aurinko, ja mä kerroin sille, että olen ruvennut käyttämään mun IG-postauksissa aurinkoa ihan sen takia, että se tajuisi, miten tärkeä se mulle on. Kyllä se tajuaa, ainakin mä toivon niin. Olin niin iloinen, kun se taas palasi takaisin Instaankin, kun hengattiin yhdessä. Mä aiheutan sille kuulemma ihan outoja reaktioita ja sen on niin hyvä ja turvallinen olo mun kanssa. Ihan höhlä jätkä. </p><p></p><p>Ruississa hengattiin yhdessä koko ajan. Mä olin sille vähän kuin opas, kun tunnen paikat ja ison osan tyypeistäkin. Vaikka se kyllä sanoi mulle, että mieluummin viettäisi aikaa mun kanssa kaksistaan kuin jossain isossa porukassa. Ja kyllä me oltiin kaksistaankin, mun keikkabussissa. Jätkät liehusivat jossain pitkin festarialuetta, ja me pötköteltiin mun punkassa. Oli paljon puhuttavaa, vaikka aika vähiin ne puheet kuitenkin jäi. Bojan oli jotenkin normaaliakin estottomammalla päällä, enkä mä toki pahakseni pistänyt. </p><p></p><p>Huippu oli kyllä se niiden keikka. Oltiin siellä lavan reunalla fiilistelemässä, ja se oli aivan liekeissä. Oon nähnyt niiden keikan aika monta kertaa, mutta ikinä ennen ei Bojan ole käynyt näin kuumana. Se heitteli mulle lentosuukkoja, iski silmää ja sen katse oli koko ajan mussa. Jesse ja muut alkoivat jo vähän vinoillakin, että varo vaan Kärtsäri, tuo slaavipoitsu ei päästä sua ensi yönä vähällä. Mä ajattelin, että se sopii kyllä, sillä en minäkään aio sitä vähällä päästää. </p><p></p><p>Mä en tiedä monenkaan niiden biisin merkitystä, mutta on se yksi, jonka käännöksen olen lukenut tarkkaan. Bojan sanoi kerran, että Vse kar vem on meidän biisi, ja että just niin kuin siinä sanotaan, se tuntee mua kohtaan. Piti sitten lukea googlen kääntäjällä, ja ihan samaa mieltä mä olen. Räppärit ei sano noin kauniisti, jos toinen on niille tärkeä, mutta nää slaavirokkarit sanoo. Etenkin se yksi. </p><p></p><p>All I know is that it doesn't hurt</p><p>when your embrace covers me</p><p>I'm not burdened by what's right</p><p>because with you, the world does not displace me</p><p></p><p>Kun se lauloi tätä kohtaa, se katseli koko ajan mua. Vilkuili sinne lavan reunalle, missä oltiin ison rössin kanssa. Ja kun tuli välisoitto, se lähti meidän luo. Sillä oli kasvoilla tosi outo virne, ja se tuijotti kävellessään koko ajan mua. Mun sydän otti muutaman ylimääräisen lyönnin, ja jätkät jo vähän pökki mua ja virnuili, että mitähän sieltä nyt on tulossa. </p><p></p><p>No, se tuli. Otti musta halausotteen, veti ihan poskeen kiinni ja kuiskasi mun korvaani: You are mine, all mine. Ja sitten se suuteli. Johonkin siihen posken ja suupielen väliin se osui, en tiedä, mihin oli tarkoitettu. Se pyyhkäisi vielä peukalollaan mun poskea ja meni. Mun sydän hakkas ihan hirvittävästi, taisin punastuakin, kun jätkät alkoivat sellaisen shown, että ei ikinä ennen. Pikkubroidikin oli, että Jeeereee....niin kuin se nyt jotain tästä ymmärtäisi. </p><p></p><p>Nyt kun tää on vähän rauhoittunut, olen funtsinut, miksi se sen teki. No joo, mäkin pussasin sitä Apollossa, mutta se oli eri asia. Me oltiin lavalla. Nyt mä olin ihan vain muina jereinä lavan reunalla. Kun mentiin jatkoille Samppalinnaan, istuttiin pikkubussin takapenkillä kyljekkäin, ja mä yritin vähän kysellä sen fiiiksiä. Se vaan nauroi, ja halasi mua tosi isosti. Ei siltä mitään selitystä saanut, ei se varmaan itekään tajunnut, miksi oli kesken biisin käynyt pussaamassa mua. </p><p></p><p>Ja vielä just kesken sen meidän biisin. </p><p></p><p>Mua jäi vaivaamaan se, mitä se kuiskasi mun korvaani siellä lavalla You are mine, all mine. Oonhan mäkin sen sille sanonut, ja se mullekin, mutta tää oli jotenkin ihan erilaista. Äänensävy, se tilanne ja kaikki. Mun pehmeät aivot on jopa miettineet, että kun me on nyt Joostin kanssa pyöritty ja hehkutettu niin ei kai se voi olla vähän mustis? Siihen ei ole kyllä aihetta, mutta mistäpä sen tietää. </p><p></p><p>Se voi sanoa mulle, että You are mine, all mine. Ja mä vaan nyökkään ja katon sen ruskeisiin silmiin kuin koiranpentu. Mähän oon vain sen, ihan kokonaan sen.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="vierailija, post: 34650332"] Onpa ollut kiireinen viikko. En ole ehtinyt juuri Ruissia fiilistellä, kun tuli Trafik, tuli Suomipopin kaksi isoa keikkaa ja kaikenlaista muutakin. Joost on lähetellyt viestejä, ja se soittikin mulle facetimen kesken keikan. Se on ihan hullu, aivan niin kuin jossain haastattelussa sanoinkin. Mutta Bojan. Oli niiiin hienoa nähdä sitä pitkästä aikaa. Se on mulle aurinko, ja mä kerroin sille, että olen ruvennut käyttämään mun IG-postauksissa aurinkoa ihan sen takia, että se tajuisi, miten tärkeä se mulle on. Kyllä se tajuaa, ainakin mä toivon niin. Olin niin iloinen, kun se taas palasi takaisin Instaankin, kun hengattiin yhdessä. Mä aiheutan sille kuulemma ihan outoja reaktioita ja sen on niin hyvä ja turvallinen olo mun kanssa. Ihan höhlä jätkä. Ruississa hengattiin yhdessä koko ajan. Mä olin sille vähän kuin opas, kun tunnen paikat ja ison osan tyypeistäkin. Vaikka se kyllä sanoi mulle, että mieluummin viettäisi aikaa mun kanssa kaksistaan kuin jossain isossa porukassa. Ja kyllä me oltiin kaksistaankin, mun keikkabussissa. Jätkät liehusivat jossain pitkin festarialuetta, ja me pötköteltiin mun punkassa. Oli paljon puhuttavaa, vaikka aika vähiin ne puheet kuitenkin jäi. Bojan oli jotenkin normaaliakin estottomammalla päällä, enkä mä toki pahakseni pistänyt. Huippu oli kyllä se niiden keikka. Oltiin siellä lavan reunalla fiilistelemässä, ja se oli aivan liekeissä. Oon nähnyt niiden keikan aika monta kertaa, mutta ikinä ennen ei Bojan ole käynyt näin kuumana. Se heitteli mulle lentosuukkoja, iski silmää ja sen katse oli koko ajan mussa. Jesse ja muut alkoivat jo vähän vinoillakin, että varo vaan Kärtsäri, tuo slaavipoitsu ei päästä sua ensi yönä vähällä. Mä ajattelin, että se sopii kyllä, sillä en minäkään aio sitä vähällä päästää. Mä en tiedä monenkaan niiden biisin merkitystä, mutta on se yksi, jonka käännöksen olen lukenut tarkkaan. Bojan sanoi kerran, että Vse kar vem on meidän biisi, ja että just niin kuin siinä sanotaan, se tuntee mua kohtaan. Piti sitten lukea googlen kääntäjällä, ja ihan samaa mieltä mä olen. Räppärit ei sano noin kauniisti, jos toinen on niille tärkeä, mutta nää slaavirokkarit sanoo. Etenkin se yksi. All I know is that it doesn't hurt when your embrace covers me I'm not burdened by what's right because with you, the world does not displace me Kun se lauloi tätä kohtaa, se katseli koko ajan mua. Vilkuili sinne lavan reunalle, missä oltiin ison rössin kanssa. Ja kun tuli välisoitto, se lähti meidän luo. Sillä oli kasvoilla tosi outo virne, ja se tuijotti kävellessään koko ajan mua. Mun sydän otti muutaman ylimääräisen lyönnin, ja jätkät jo vähän pökki mua ja virnuili, että mitähän sieltä nyt on tulossa. No, se tuli. Otti musta halausotteen, veti ihan poskeen kiinni ja kuiskasi mun korvaani: You are mine, all mine. Ja sitten se suuteli. Johonkin siihen posken ja suupielen väliin se osui, en tiedä, mihin oli tarkoitettu. Se pyyhkäisi vielä peukalollaan mun poskea ja meni. Mun sydän hakkas ihan hirvittävästi, taisin punastuakin, kun jätkät alkoivat sellaisen shown, että ei ikinä ennen. Pikkubroidikin oli, että Jeeereee....niin kuin se nyt jotain tästä ymmärtäisi. Nyt kun tää on vähän rauhoittunut, olen funtsinut, miksi se sen teki. No joo, mäkin pussasin sitä Apollossa, mutta se oli eri asia. Me oltiin lavalla. Nyt mä olin ihan vain muina jereinä lavan reunalla. Kun mentiin jatkoille Samppalinnaan, istuttiin pikkubussin takapenkillä kyljekkäin, ja mä yritin vähän kysellä sen fiiiksiä. Se vaan nauroi, ja halasi mua tosi isosti. Ei siltä mitään selitystä saanut, ei se varmaan itekään tajunnut, miksi oli kesken biisin käynyt pussaamassa mua. Ja vielä just kesken sen meidän biisin. Mua jäi vaivaamaan se, mitä se kuiskasi mun korvaani siellä lavalla You are mine, all mine. Oonhan mäkin sen sille sanonut, ja se mullekin, mutta tää oli jotenkin ihan erilaista. Äänensävy, se tilanne ja kaikki. Mun pehmeät aivot on jopa miettineet, että kun me on nyt Joostin kanssa pyöritty ja hehkutettu niin ei kai se voi olla vähän mustis? Siihen ei ole kyllä aihetta, mutta mistäpä sen tietää. Se voi sanoa mulle, että You are mine, all mine. Ja mä vaan nyökkään ja katon sen ruskeisiin silmiin kuin koiranpentu. Mähän oon vain sen, ihan kokonaan sen. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Kuinka paljon kello on?"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Li Anderssonin mielestä oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista
16 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko muilla sellaista varautumisajattelua sodan varalle?
20 min sitten
Echo
6 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Vasemmistoliitto taas tuttuun tapaansa Venäjän asialla
25 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Elina Lepomäki on kunnon persu!
Tänään 18:47
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Tämä on kiva palsta kun täällä voi vaan keskustella itsensä kanssa.
Tänään 18:40
vierailija
20 Viestiä
Aihe vapaa
6.
@lfa- ja beetamies
Tänään 17:58
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
UMK 2025
Tänään 17:32
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Mitä muuten tarkoittaa laadukas seura nuorten aikuisten maailmassa?
Tänään 16:38
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Sanna blletti Hollywood-tähden kanssa Varsovassa
Started by vierailija
Eilen 13:13
Luettu: 211
Aihe vapaa
2.
Kuka avaisi mulle tän iltalehden jutun?
Started by vierailija
Eilen 15:49
Luettu: 206
Aihe vapaa
3.
SDP pyhittää sunnuntaiaamutkin vihapuheelle
Started by vierailija
Eilen 11:22
Luettu: 203
Aihe vapaa
4.
"13-vuotiaan tytön isä sieppasi tytön Suomesta setänsä maatilalle Irakiin ja naitti serkulle."
Started by vierailija
Tänään 11:35
Luettu: 198
Aihe vapaa
5.
Ei tänäänkään tuulivoimaa ja siksi sähkö on tänäänkin erityisen kallista
Started by vierailija
Tänään 09:33
Luettu: 178
Aihe vapaa
6.
Millaiset farkut talveksi?
Started by vierailija
Eilen 22:27
Luettu: 157
Aihe vapaa
7.
Huomenna on taas maanantai. Mitä aiot tehdä?
Started by vierailija
Eilen 23:19
Luettu: 156
Aihe vapaa
8.
Mistä voisi ostaa hyviä panohuonekaluja?
Started by Rätti Väsynyt
Eilen 11:10
Luettu: 152
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Relaatio 1020
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
"Silloinen pääministeri Sanna Marin ei ymmärtänyt englanninkielistä kysymystä."
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Onko muilla sellaista varautumisajattelua sodan varalle?
3 min sitten
Aihe vapaa
4.
Kesäkuiset 2025 ☀️
4 min sitten
Lapsen saaminen
5.
Tämä on kiva palsta kun täällä voi vaan keskustella itsensä kanssa.
15 min sitten
Aihe vapaa
6.
Li Anderssonin mielestä oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista
16 min sitten
Aihe vapaa
7.
Sdp osoittaa olevansa työväenpuolue, näköjään ainoa
19 min sitten