Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs jos se yhteen päätyminen ei olekaan heille se paras vaihtoehto?
Niin, sitähän tässä juuri yritin sanoa.

Samalla lailla toivon abstraktilla tasolla, että Kärtsä ja Joksut jatkaisivat musiikin tekemistä erittäin pitkään. Ja ennen kaikkea kuitenkin toivon, että he tekevät itselleen mieluisia ratkaisuita, vaikka se sitten ei olisikaan tämä.
 
vierailija
Niin, sitähän tässä juuri yritin sanoa.

Samalla lailla toivon abstraktilla tasolla, että Kärtsä ja Joksut jatkaisivat musiikin tekemistä erittäin pitkään. Ja ennen kaikkea kuitenkin toivon, että he tekevät itselleen mieluisia ratkaisuita, vaikka se sitten ei olisikaan tämä.
Okei, nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Mun mielestä on vaan outoa toivoa yksityiselämän asioita kun me ei siitä tiedetä oikeasti mitään. Vai onko tässä ajatuksena että he alkaisi tuottaa jotain pariskuntasisältöä someen?
 
vierailija
Okei, nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Mun mielestä on vaan outoa toivoa yksityiselämän asioita kun me ei siitä tiedetä oikeasti mitään. Vai onko tässä ajatuksena että he alkaisi tuottaa jotain pariskuntasisältöä someen?
Ei pysty kun se vaatisi oikeita toimia toisin kuin anonyymipalstalla saman levyn pyörittäminen päivästä toiseen. 🦜
 
vierailija
Okei, nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Mun mielestä on vaan outoa toivoa yksityiselämän asioita kun me ei siitä tiedetä oikeasti mitään. Vai onko tässä ajatuksena että he alkaisi tuottaa jotain pariskuntasisältöä someen?
Ei, ei ole ajatuksena. Kyllähän se suhteen sisältö silloinkin jäiis mielikuvituksen puolelle.

Ja itseänikin toivoisin yhteen erään tuntemani ihmisen kanssa, mutta en siitäkään tiedä mitä siitä tulisi. :)
 
vierailija
Huoh. Masentavaksi on mennyt tää touhu. Sanoin tämän jo tuolla kompostin puolella eilen, mutta pätee tännekin. Mun on vaikea uskoa, että nää yksityiselämäjankkaajat ja KB tosielämässä yhteentoivojat olisi oikeasti tosissaan. Ihan trollausmeininkiä pakko olla. Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin harhainen ja todellisuudesta irtautunut.
 
vierailija
Huoh. Masentavaksi on mennyt tää touhu. Sanoin tämän jo tuolla kompostin puolella eilen, mutta pätee tännekin. Mun on vaikea uskoa, että nää yksityiselämäjankkaajat ja KB tosielämässä yhteentoivojat olisi oikeasti tosissaan. Ihan trollausmeininkiä pakko olla. Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin harhainen ja todellisuudesta irtautunut.
Noin negatiivinen ihminen voisikin pysyä pois, häivy vaikka sinne Discordiin, jos vedät jotain yhtäläisyysmerkkejä edellämainittujen ryhmien välillä.
 
vierailija
Kyllä sitä saa toivoa ihan mitä vaan, siis muillekin vain itselleen.

Mä toivon useinkin asioita, josta aiheutuu jollekin pahaa mieltä, vaikka lempijoukkueeni voittoa. Silloinhan samalla toivon ikävää toisen joukkueen pelaajille ja kannattajille.

Mä en käsitä miksi joillekin on niin hirvittävä tarve esittää parempaa kuin ovatkaan.
 

Yhteistyössä