Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ehtinyt näkemään sitä klippiä, vain kuvan, mutta sanoiko siis oikeasti doggystyle vai pelkkä doggy? Kun mulla tuli heti mieleen siitä kuvasta se koiranrapsutusvideo, oisko Kn aivot toiminu myös niin?
 
vierailija
vierailija
Boitsu näkee herätessään taas X:stä klippejä Kärtsän lavapuheista doggistyleineen ja on silleen että v*ttu nyt Jere :D... ihan tietty silleen hyväntahtoisesti, koska eihän se oikeesti Jerpalle suutu.
 
vierailija
Tuolla tumpussa kun on aika paljon noita lomakuvakoosteita tai lähinnä Kärppäähän niissä on Boitsun kuvaamana, niin mun täytyy kyllä sanoa (anteeksi nyt etukäteen stereotyypittäminen..) että jos heidän näköisensä ja oloisensa kaksikko olisi vaikka viereisessä huoneessa lomalla ja sitten näkisin heitä vielä esim. hotellin ravintolassa kuvailemassa toisiaan, niin kyllä mä olettaisin, että he on pariskunta. Siis ja sillä asialla ei olisi mulle minkäänlaista merkitystä mutta varmaan näin luulisin. Kiitos ja anteeksi.
 
vierailija
Minulle tuli kyllä se palvonta ensiksi mieleen, mutta tietysti se mitä minä näen nettivideosta ei välttämättä ole samanlainen kuin Kärtsän perspektiivi kirkkaissa lavavaloissa jne.
Palvonta siitä mullekin tulee mieleen, jos kuvan kunnolla näkee. Jotenkin outo se toteutus kuitenkin on. Jos tuon kuvan näkee selkeästi ja tulkitsee doggystyleksi niin ajatukset on varmaan siihen suuntaan jo valmiiksi. Esimerkiksi, että K olettaa sen aluksi K B fanartiksi.
 
vierailija
Palvonta siitä mullekin tulee mieleen, jos kuvan kunnolla näkee. Jotenkin outo se toteutus kuitenkin on. Jos tuon kuvan näkee selkeästi ja tulkitsee doggystyleksi niin ajatukset on varmaan siihen suuntaan jo valmiiksi. Esimerkiksi, että K olettaa sen aluksi K B fanartiksi.
Kyseessä on siis (mun mielestä) aika yleinen meemi: https://amp.knowyourmeme.com/memes/i-believe-in-supremacy

Mutta ei ehkä ollut Jerpalle tuttu, tai halusi tahallaan Boitsusta vitsailla. :D
 
vierailija
Aina niitä tullaan kirjoittamaan, koska lukijoita riittää. Mutta miltä tuntuisi, jos joku kirjoittaisi vaikkapa aikuisista lapsistanne vastaavia 'kivoja' ficcejä? Tai joistain muista läheisistä.
Sanoisin kyllä pojalleni, että jos tuollainen materiaali haittaa ja vaivaa älä herranjumala ruoki sitä työssäsi. Tottakai ihmiset puhuu ja fanikulttuuriin on aina kuulunut myös shippaaminen.
 
vierailija
Tuolla tumpussa kun on aika paljon noita lomakuvakoosteita tai lähinnä Kärppäähän niissä on Boitsun kuvaamana, niin mun täytyy kyllä sanoa (anteeksi nyt etukäteen stereotyypittäminen..) että jos heidän näköisensä ja oloisensa kaksikko olisi vaikka viereisessä huoneessa lomalla ja sitten näkisin heitä vielä esim. hotellin ravintolassa kuvailemassa toisiaan, niin kyllä mä olettaisin, että he on pariskunta. Siis ja sillä asialla ei olisi mulle minkäänlaista merkitystä mutta varmaan näin luulisin. Kiitos ja anteeksi.
Jep. Ei niistä tulisi mieleen et kaverukset/äijät on lähtenyt vähän lomalle pimuja iskemään.
 

Yhteistyössä