Ai luulet kommentoivasi ennen moisen väitettä? Luepa yölliset tekstitJa eikös tossa kuvassa oikeesti ole K vai Härtsä se musta hahmo. Ei siis Bojan ennen kuin joku keksii niin väittää
No ei niissä kukaan suoraan mitään sanonut. Lähinnä K:n höpinöiden pohjaltaAi luulet kommentoivasi ennen moisen väitettä? Luepa yölliset tekstit
Se kuva esittää fania. Mut ei sitä tosta ymmärrä jos ei lue tekstiä.Ja eikös tossa kuvassa oikeesti ole K vai Härtsä se musta hahmo. Ei siis Bojan ennen kuin joku keksii niin väittää
Pointti ei nyt ole kuka siinä on.No ei niissä kukaan suoraan mitään sanonut. Lähinnä K:n höpinöiden pohjalta
Mitä vittua nyt taas, Aito.Missä olen moralisoinut ja sanonut noin? Oletko vähän herkillä kun syyttelet muita heidän erilaisista tulkinnoistaan omiesi kieltäjiksi? Tulkitset nyt kun et pystykään seisomaan näkemystesi takana.
En usko, että ihmettelee, eiköhän ihan tuttuja juttuja nää, on vaan totinen?Katsokaapa ilmettä, se näyttäis ihmettelevän sitä kuvaa. Ei varmaan heti tienny mistä siinä on kyse oikeesti.
Luepa ihan itse nyt vaan. Ei ole mahdoton hommaVoisiko joku tiivistää mistä täällä on yöllä keskusteltu?
Bojanin puolesta loukkaantuminen on niin väsynyttä.
Mistä tiedät mitä on tarkoittanut? Sitä paitsi parisuhdehuhun B kieltänyt, ei mitään muuta, eikä myöskään shippausta. Vaan yhteydenotot häneen.No miksi ei hänelle tulisi? Tietää varmaan vitsit, joita heistä heitellään, niin Kärtsällekö ei sais ne tulla mieleen?
Fanien vitsit?
Ei se tuossa tarkoittanut, että mieleni sopukoista löytyy tällainen tulkinta, jota en ole ikinä paljastanut kellekään.
Mistä?Miksei kukaan ikinä loukkaannu Kärtsän puolesta vaihteeksi joskus
No sanotaan sitten, että oletan. Aika törkeää minusta olettaa, että kuvapa toi mieleen sessiot Bojanin kanssa.Mistä tiedät mitä on tarkoittanut? Sitä paitsi parisuhdehuhun B kieltänyt, ei mitään muuta, eikä myöskään shippausta. Vaan yhteydenotot häneen.
Tiedät ihan hyvin. Gotcha, et pysty seisomaan sanomasi takana niin alkaa huuteluMitä vittua nyt taas, Aito.
Gotcha. Tiedetään nyt varmasti, kuka täällä taas häiriköi, moralisoi, ankeuttaa ja jankkaa, vaikka ei siihen oikeastaan varmistusta tarvittu. Onneksi et pääse sinne, missä on parhaimmat keskustelut.Tiedät ihan hyvin. Gotcha, et pysty seisomaan sanomasi takana niin alkaa huutelu
Ensinnäkin, pääsen, totta kai. Oletko jotenkin vähän tyhmä kun kuvittelet, etten pääsisi? Toisekseen, en ole häiriköinyt, moralisoinut enkä ankeuttanut yhtään mitään. Mikäs noissa meni sun ihon alle ja haluatko miettiä miksi? Mä sanoin vain, että oletan K:n puheiden kummunneen siitä, mitä näkee fanien postailevan. Ei hänen elämästään.Gotcha. Tiedetään nyt varmasti, kuka täällä taas häiriköi, moralisoi, ankeuttaa ja jankkaa, vaikka ei siihen oikeastaan varmistusta tarvittu. Onneksi et pääse sinne, missä on parhaimmat keskustelut.
Et pääse, ja sehän sua kiukuttaa.Ensinnäkin, pääsen, totta kai. Oletko jotenkin vähän tyhmä kun kuvittelet, etten pääsisi? Toisekseen, en ole häiriköinyt, moralisoinut enkä ankeuttanut yhtään mitään. Mikäs noissa meni sun ihon alle ja haluatko miettiä miksi? Mä sanoin vain, että oletan K:n puheiden kummunneen siitä, mitä näkee fanien postailevan. Ei hänen elämästään.
K tulkitsee ehkä väärin sen kuvan, kun nopeasti katsoo sitä. Eikös se kuva ja teksti kerro K n fanittamisesta.En usko, että ihmettelee, eiköhän ihan tuttuja juttuja nää, on vaan totinen?
Älä keksi, hän pääsee sinne niinkuin muutkin, kaikki eivät vain ole halunneet tulla, ainakaan vielä.Eli et edes tiedä, mistä puhutaan, kun väität kirjautujien olevan anonyymejä... Hyvä että on sulta salassa oleva paikka.
Niin mäkin luulen. Jos ei lue tota tekstiä niin ei oo kovin helppoa hoksata mitä se kuva esittää.K tulkitsee ehkä väärin sen kuvan, kun nopeasti katsoo sitä. Eikös se kuva ja teksti kerro K n fanittamisesta.
Joo ja heti heittää läppää doggystylestä Ja bojan kontallaan on kärpyn mielessä, hmmK tulkitsee ehkä väärin sen kuvan, kun nopeasti katsoo sitä. Eikös se kuva ja teksti kerro K n fanittamisesta.
Hei ei unohdeta nyt, että ensin K on itse kontallaan ja sitten vasta B. Ne on molemmat bottomeita.Joo ja heti heittää läppää doggystylestä Ja bojan kontallaan on kärpyn mielessä, hmm
Tai voihan toinen olla kontallaan etupuolellakin.Hei ei unohdeta nyt, että ensin K on itse kontallaan ja sitten vasta B. Ne on molemmat bottomeita.