Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli faktat esitetään aina toisia mollaten ja haukkuen ja kummallisia raivareita saaden? Minusta päinvastoin. Noin käyttäytyvä ihminen salaa jotakin eikä ole rehellinen
Joo, todella salaan kaiken :DDDD Pitkän raportin pistin Slovenian-reissustanikin! Olisi kiva lukea muiltakin niin tarkkaa kuvausta, mutta ymmärrän kyllä, ettei kaikki jaksa, ehdi tai koe muuten itselleen luontevaksi! (enkä tälläkään nyt viittaa että he olisivat salailijoita!)
 
vierailija
Joo, todella salaan kaiken DDD Pitkän raportin pistin Slovenian-reissustanikin! Olisi kiva lukea muiltakin niin tarkkaa kuvausta, mutta ymmärrän kyllä, ettei kaikki jaksa, ehdi tai koe muuten itselleen luontevaksi! (enkä tälläkään nyt viittaa että he olisivat salailijoita!)
Et varmasti kaikkea. Mutta et sinä silti luotettavan oloinen ole
 
vierailija
Oma suosikkini on toistuva "visited holiday", en tiedä miksi se on niin sympaattinen. :) Ehkä kun siitä tulee mieleen Holiday-nimisessä paikassa vierailu, vaikka kaikki luonnollisestikin ymmärtävät, mitä sillä tarkoitetaan.

Mä tykkään kans tosta ilmaisusta. En tiedä miten se Kärpyn päässä tolleen kääntyy kun ei suomeksikaan sanota tonne päinkään 😅

Vauvalta nää kommentit, kun meni lukkoon niin laitan omat mietteeni tänne.

Eiköhän tuo ole Kärppäkäännös suomen "kävin lomalla" -fraasista.
 
vierailija
Siinäkin siellä oli mukana TOINEN valittaja! Ei ollut ainoastaan minä! Mutta kun sä et ota FAKTOISTA selvää. Eli siitä, kuka sanoi mitäkin. Sä vain oletat. Kuten epäluotettavat ihmiset tekevät.
A
Ja se toinen ns. raivosi ja kiukutteli asiasta paljon enemmän. Mä sanoin asiasta ekana, mutta en jäänyt siitä jankuttamaan. Siihen tuli joku muu ja sä erehdyit, kun luulit, että se olin minä. Sitä oli hupaisaa seurata, sitä ilkeää, aiheetonta "Aidon" syyttelyä. Tunsit olevasi varmaan tosi mahtavakin ihminen. Ja tosi hyvä. Ja palkittava. Kyllä se on hyvyyden mitta ihmisestä, sopiiko sille kello 00 alkavat keikat arki-iltana ei-kotikaupungissa! Eihän sitä saa edes sanoa, että ei päässyt keikalle sen alkamisajan takia ja kun se ilmoitettiin niin myöhään. Se oli TÄYSIN sinun omaa tyhmän ihmisen tulkintaasi, että asia oli itselleni erityisen big deal. Ei ollut.
 
vierailija
Ja se toinen ns. raivosi ja kiukutteli asiasta paljon enemmän. Mä sanoin asiasta ekana, mutta en jäänyt siitä jankuttamaan. Siihen tuli joku muu ja sä erehdyit, kun luulit, että se olin minä. Sitä oli hupaisaa seurata, sitä ilkeää, aiheetonta "Aidon" syyttelyä. Tunsit olevasi varmaan tosi mahtavakin ihminen. Ja tosi hyvä. Ja palkittava. Kyllä se on hyvyyden mitta ihmisestä, sopiiko sille kello 00 alkavat keikat arki-iltana ei-kotikaupungissa! Eihän sitä saa edes sanoa, että ei päässyt keikalle sen alkamisajan takia ja kun se ilmoitettiin niin myöhään. Se oli TÄYSIN sinun omaa tyhmän ihmisen tulkintaasi, että asia oli itselleni erityisen big deal. Ei ollut.
Höpöhöpö
 
vierailija
Sen takia et myöskään tuota nickiäsi ota käyttöön virallisesti kun joutuisit kokoajan kirjautumaan sisään ja ulos koska kirjoittelet Aito itsellesi/itseäsi tukien muka muina ihmisinä.
Eiiih... Ei se, etten halua kirjoittaa tänne jokaista kommenttiani kirjautuneena tarkoita, että olen vastuussa tänne muista, samalla tavalla kirjoittavista ihmisistä! Ei luoja sä olet typerä, et pysty nyt millään ymmärtämään, että täällä tosiaan kirjoittelee muita nykyisin pääsääntöisesti paljon ilkeämmin kuin minä! Ja sitä ei mikään Aidoksi palstalle kirjautuminen lopettaisi!
 
vierailija
No, kyllähän siellä todella hanakasti poistui kaikki shippausta kyseenalaistavat viestit. Shipparit innokkaasti niitä ilmoittivat asiattomiksi. Satoja viestejä varmaan viikossa. Huomasi helposti, kun palasi ketjuun ja seurasi sivujen määrää.
Puhuinkin tästä aamusta. On ollut päiviä kun pitää palata useita sivuja taaksepäin kun päivittää sivua mutta tämänkertaisen lukittautumisen aikaan ei ollut mitään massiivista poistelua.
 

Yhteistyössä