Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tässä on hyvä erottaa tunteet ja ns status tai just tänhetkinen asema toiseen.

Tunteen tasolla uskon täysin, että ovat aika paljonkin enemmän kuin ystäviä: ihastuneita, ehkä rakastuneita, seksuaaliasta vetoa yms.

Ja just tän hetken statukselta suhteessa toisiin ovat varmaankin ainakin virallisesti ystäviä (with benefits or upcoming benefits?).

Mut aattelen, että siihen vain ystäviä ilman muita tunteita ja vain kahdenvälinen parisuhde mahtuu tosi paljon janalla välille. JOULU!
Minä allekirjoitan sun kirjoituksen täysin, mutta parisuhteeseen ei ole pitkä matka....
 
vierailija
Mulle jäi mielikuva että yksin. Kärtsällähän oli jotain kuvauksia aikaisemmin. Tai sitten joku Sonny jonka kuvista oli kai tykännyt tänään? Tai Daltonit.
Facebookissa Joker Out (band) International Fans groupissa yksi nainen on kommentoinut törmänneensä Kärtsään Helsingissä 30 Seconds to Marsin keikan jälkeen. Siihen toinen on vastannut "I just run into Bojan". Eli kyllä todennäköisesti molemmat ovat siellä keikalla olleet.
 
vierailija
Facebookissa Joker Out (band) International Fans groupissa yksi nainen on kommentoinut törmänneensä Kärtsään Helsingissä 30 Seconds to Marsin keikan jälkeen. Siihen toinen on vastannut "I just run into Bojan". Eli kyllä todennäköisesti molemmat ovat siellä keikalla olleet.
Onkohan ne sitten siinä vaiheessa olleet eri matkaa, jos nuo heihin törmänneet ei kumpikaan maininneet toisesta mitään.
 
vierailija
Jostain syystä mua liikuttaa ajatus Jerestä ja Bojanista samassa koneessa. Ehkä katsoivat vaihtuvia maisemia nousujen ja laskujen yhteydessä. Menee taas osioon jota mikään ficcicään ei ole kirjoittanut.
 
vierailija
Onkohan ne sitten siinä vaiheessa olleet eri matkaa, jos nuo heihin törmänneet ei kumpikaan maininneet toisesta mitään.
Ihan hyvinhän on tämä Kärtsään keikan jälkeen nähnyt voinut tunnistaa pelkästään Kärtsän, vaikka Bojan siinä jossain lähettyvillä olisi ollutkin. Ei sellainen ehkä ole siinä kohtaa tullut mieleen edes, että Bojan voisi olla Suomessa.
 

Yhteistyössä