vierailija
Hei CSI-naudat! Miten Suomesta onkaan lentoja Sloveniaan tulevina päivinä? Ihan uteliaisuudesta vaan ellei sit hyppää kiertueelle mukaan, mut sitä en usko!
Voi kun olisi. Mitään en enää pyydä muuta.Ne on rakastunut pari. Piste.
Kullä ei voi!!!!Oikeasti. Siis voiko olla!? Juuri ennen pitkää eurotouria Kärppä halunnut viettää KAHDENKESKISEN loman juuri Boitsun kanssa? Eikä siinä kaikki. Jatkavat yhdessä vielä Suomeen ja yhdessäolo jatkuu. Voiko noin toimia muut kuin kaksi rakastunutta ja toisiinsa hullaantunutta ihmistä?
Ja oliko CSI naudat oikeassa, kun Bojan postaisi Suomen koneen mukaisesti maanantaina. En kestä tätä enää.Hei CSI-naudat! Miten Suomesta onkaan lentoja Sloveniaan tulevina päivinä? Ihan uteliaisuudesta vaan ellei sit hyppää kiertueelle mukaan, mut sitä en usko!
Kyllä oli.Ja oliko CSI naudat oikeassa, kun Bojan postaisi Suomen koneen mukaisesti maanantaina. En kestä tätä enää.
Olen eri, mut uskon että ovat vaan tosi läheisiä ystäviä, niin kuin Jere sanoi. Jos tuo hulluus siis meinasi että uskoo niiden olevan pari, niin laskekaa yksi luvusta pois. Itse oon vain hullun innostunut tuosta niiden ystävyydestä ja siitä että Bojan tuli tännekin mukaan.Ne on rakastunut pari. Piste.
Ja oliko Bojan Serbiassa silloin kun Jere oli siellä häissä?Mistä sen tietää vaikka Boitsu olis ollu Suomessa useita päiviä Kyrpoksen lomaa ennen. Kärtsähän oli kovin hiljaa somessa. Syyksi epäiltiin muuttoa. Mutta. Mutta. ARE YOU?!
Joo, sellainen tilanne varmaankin oikeasti on. Ja ovat vain ystäviä, niinkuin K sanoi, mutta on tämä kutkuttavaa.Olen eri, mut uskon että ovat vaan tosi läheisiä ystäviä, niin kuin Jere sanoi. Jos tuo hulluus siis meinasi että uskoo niiden olevan pari, niin laskekaa yksi luvusta pois. Itse oon vain hullun innostunut tuosta niiden ystävyydestä ja siitä että Bojan tuli tännekin mukaan.
Joo, onhan tää ihanaaJoo, sellainen tilanne varmaankin oikeasti on. Ja ovat vain ystäviä, niinkuin K sanoi, mutta on tämä kutkuttavaa.
En mäkään. Riittää kun näkee, miten nuo kaksi katsovat voisiaan. Ei voisi rakastuneempia, toista jumaloivia katseita.Minä en usko pätkääkään että ovat vain ystäviä. Mutta kenen kanssa se on keikalla ollut?
siis toisiaanEn mäkään. Riittää kun näkee, miten nuo kaksi katsovat voisiaan. Ei voisi rakastuneempia, toista jumaloivia katseita.
Ainakin gf oli sielläJa oliko Bojan Serbiassa silloin kun Jere oli siellä häissä?
Musta tässä on hyvä erottaa tunteet ja ns status tai just tänhetkinen asema toiseen.Minä en usko pätkääkään että ovat vain ystäviä. Mutta kenen kanssa se on keikalla ollut?
Hyvin kirjoitettu.Musta tässä on hyvä erottaa tunteet ja ns status tai just tänhetkinen asema toiseen.
Tunteen tasolla uskon täysin, että ovat aika paljonkin enemmän kuin ystäviä: ihastuneita, ehkä rakastuneita, seksuaaliasta vetoa yms.
Ja just tän hetken statukselta suhteessa toisiin ovat varmaankin ainakin virallisesti ystäviä (with benefits or upcoming benefits?).
Mut aattelen, että siihen vain ystäviä ilman muita tunteita ja vain kahdenvälinen parisuhde mahtuu tosi paljon janalla välille. JOULU!