vierailija
Peiliselfie.Oliko se of-kylppärikuva Boitsun kuvaama vai selfie?
Peiliselfie.Oliko se of-kylppärikuva Boitsun kuvaama vai selfie?
Kuuma selfieOliko se of-kylppärikuva Boitsun kuvaama vai selfie?
Eli sinulle kaikki on epäaitoa näytelmää vai?Kärtsä varmasti toivois, että näin uskotaan, shippi voi hyvin
Usko tai älä, ihmiset kyllä hahmottaa täällä todellisuuden ja fantasian eron. Tuliko yllätyksenä?Öö, täällähän on koko viikon (no lähinnä vauvalla) hekumoitu kuinka bojere viettää kuumia hetkiä kahdestaan ja nyt kun tuli mahdollinen suuteluhavainto, niin porulla on et "juuei, en usko"
Lähdekriittisyys on ihan terve ominaisuus.Öö, täällähän on koko viikon (no lähinnä vauvalla) hekumoitu kuinka bojere viettää kuumia hetkiä kahdestaan ja nyt kun tuli mahdollinen suuteluhavainto, niin porulla on et "juuei, en usko"
Näytelmää tiettyEli sinulle kaikki on epäaitoa näytelmää vai?
Selfie. Mut ei mitenkään vaikeeta kuvitella Boitsu kylppärin oven ulkopuolelle odottamaan.Oliko se of-kylppärikuva Boitsun kuvaama vai selfie?
Minä voin ihan hyvin uskoa, vaikea sanoa. Eihän tuolla niitä juurikaan tunnisteta ehkä.Öö, täällähän on koko viikon (no lähinnä vauvalla) hekumoitu kuinka bojere viettää kuumia hetkiä kahdestaan ja nyt kun tuli mahdollinen suuteluhavainto, niin porulla on et "juuei, en usko"
Mä luin "hommailemassa" Eiköhän he ole. Illalla tuli kuvaa ravintolastakin. Hyvin tyytyväiseltä & onnelliselta näytti Pöyhönen.Ovatko boitsut edelleen lomailemassa yhdessä?
Just siksi en usko. Ei tuolla ole yhtäkään fania, joka ne tunnistaisi ja vielä vähemmän sellaisia, jotka heti tunkisi siitä jotain Jodeliin.Minä voin ihan hyvin uskoa, vaikea sanoa. Eihän tuolla niitä juurikaan tunnisteta ehkä.
Tää on ihan paras.Ja hauska Lomahaastis edit oli kans:
tarjeievak
Exclusive Bojere vacation update Bojere talking about their vacation and... oversharingwww.tumblr.com
Todellisuus olikin fantasiaa parempi.Usko tai älä, ihmiset kyllä hahmottaa täällä todellisuuden ja fantasian eron. Tuliko yllätyksenä?
Mä uskon et on täysin mahdollista. Hellä pusu. Ei ehkä innostunut mut hellä. Herkät tunnelmat ehkä ollut vähän.Ma iltanahan ne oli baarissa (tapas sen tanskalaisenkin) ja ehkäpä sit hotlalle palattua huppelissa on innostuttu eikä maltettu odottaa huoneeseen pääsyä
Shippaus ei perustu todellisuuteen ja jos todellisuus alkaa muistuttaa liikaa shippiä on hyvä ottaa askel taaksepäin ja ajatella realistisesti.Öö, täällähän on koko viikon (no lähinnä vauvalla) hekumoitu kuinka bojere viettää kuumia hetkiä kahdestaan ja nyt kun tuli mahdollinen suuteluhavainto, niin porulla on et "juuei, en usko"
Kompostissa voit vittuilla vapaasti.Lähdekriittisyys on ihan terve ominaisuus.
Mulle riittää se ihana todellisuus, että ne on tuolla kahdestaan viikon lomamatkalla. Ihan se riittää.Todellisuus olikin fantasiaa parempi.
Siinä menee shippauksen ja todellisuuden ero, jos et ole vielä ymmärtänyt.Öö, täällähän on koko viikon (no lähinnä vauvalla) hekumoitu kuinka bojere viettää kuumia hetkiä kahdestaan ja nyt kun tuli mahdollinen suuteluhavainto, niin porulla on et "juuei, en usko"
sama, se riittää ihan hyvin että ovat siellä brotherseina (jotka katsovat toisiaan rakastuneina illallaispyödässä)Mulle riittää se ihana todellisuus, että ne on tuolla kahdestaan viikon lomamatkalla. Ihan se riittää.
Ai mä luulin et on hyvinkin todellista, et jerppa ja bojan on ollut kahdestaan yötä päivää koko tän viikon lomalla.Shippaus ei perustu todellisuuteen ja jos todellisuus alkaa muistuttaa liikaa shippiä on hyvä ottaa askel taaksepäin ja ajatella realistisesti.
Sekin tuntuu välillä edelleen liian hyvältä ollakseen tottaMulle riittää se ihana todellisuus, että ne on tuolla kahdestaan viikon lomamatkalla. Ihan se riittää.