Orgasm makes them larger you knowCan K's pupils get any bigger?
And being in love.Orgasm makes them larger you know
And being in love.
Jotkut aineet tekee myös?And being in love.
Kyllä. Dopamiini.Jotkut aineet tekee myös?
Rakkautta Kyproksella <3Ihana päivä
Mä olin tosi tiiviisti Jodelissa ma ja ti enkä kyllä mihinkään tollaiseen törmännyt. Kuulostaa enemmän joltain näiden palstojen trollilta, ei Jodelissa tollasia juttuja ole.En usko juorutilien juttuja yhtään, mutta jos koko jodlausta on edes ollut niin ajankohta tekee siitä mielenkiintoisen. Onhan jodlaaja voinut olla kuka vaan, joka on heti ajatellut että Kärtsän maanantain stoori ei ollut vitsi vaan Bojan todella sinne oli matkustanut ja päättänyt trollata.
Eikö palstalla selvitetty, että K on Kyproksella jo heti maanantaina? Eli täytyy olla joku, joka lukee vauvaa. Muualla selvitettiin vasta myöhemmin.En usko juorutilien juttuja yhtään, mutta jos koko jodlausta on edes ollut niin ajankohta tekee siitä mielenkiintoisen. Onhan jodlaaja voinut olla kuka vaan, joka on heti ajatellut että Kärtsän maanantain stoori ei ollut vitsi vaan Bojan todella sinne oli matkustanut ja päättänyt trollata.
No niin vähän ajattelinkin. Twitterissä on helppo huudella, että jossain toisella alustalla joku oli kirjoittanut jotain ja kaikki uskoo, koska eivät ole nähneet mitä siellä on ollut.Mä olin tosi tiiviisti Jodelissa ma ja ti enkä kyllä mihinkään tollaiseen törmännyt. Kuulostaa enemmän joltain näiden palstojen trollilta, ei Jodelissa tollasia juttuja ole.
Tainnut keksiä jodlauksen päästään, ei sellaista ollut. Ja jos oli, niin aika nopeesti poistunut, kun silloin olin aktiivisesti läsnä. On näitä trollauksia ollut aiemminkin. Mutta Kärtsä naurais varmaan partaansa, et tavoite saavutettuEn usko juorutilien juttuja yhtään, mutta jos koko jodlausta on edes ollut niin ajankohta tekee siitä mielenkiintoisen. Onhan jodlaaja voinut olla kuka vaan, joka on heti ajatellut että Kärtsän maanantain stoori ei ollut vitsi vaan Bojan todella sinne oli matkustanut ja päättänyt trollata.
Joo. Oli tiedossa jo iltapäivällä.Eikö palstalla selvitetty, että K on Kyproksella jo heti maanantaina? Eli täytyy olla joku, joka lukee vauvaa. Muualla selvitettiin vasta myöhemmin.
Aika moni lopulta lukee sitä ja tieto kulkee fandomissa. Plus, että jonkun suomalaisen kaveri oli nähnyt Kärtsän lentokentällä oletettavasti Kyproksella eli tietoa oli muuallakin.Eikö palstalla selvitetty, että K on Kyproksella jo heti maanantaina? Eli täytyy olla joku, joka lukee vauvaa. Muualla selvitettiin vasta myöhemmin.
Ei ehkä ihan tuollaisista jutuista, jostain muusta voisin uskoakinKärppä ite käyny trollaa
Miten selvisi että hän oikeasti on Kyproksella?Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
En nähnyt tätä pusualoitusta, mutta sen toisen aloituksen näin. Siis sen, jossa joku oli nähnyt jotain. Myös jonkin aloituksen kommenteissa joku mainitsi tämän pusujutun. Mutta tosiaan, siinä vaiheessa oli jo epäilys olemassa, että Bojan voi olla matkassa, joten varauksella suhtauduin kaikkiin näihin.Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
mulla kans muistikuva tästä ”arvatkaa mitä näin” langasta mutta en nähnyt siellä vielä siinä vaiheessa mitään pussailuviestiä. Muistan vaan että kommentoitiin OJlle ettei pidä tulla tiisaamaan jos ei aio kertoa mitään.Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
Vahvistui siinä vaiheessa, kun alkoi seurata sitä norjalaista miestä maanantain ja tiistain välisenä yönä. Mutta varmuus tuli tiistaina, kun postasi enemmän hotellista ja sieltä baarista.Miten selvisi että hän oikeasti on Kyproksella?