Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Do your pupils dilate when you look at someone you are attracted to?

The short answer is yes. Eye contact has been a central part of human interaction for a long time, so it’s no surprise that a change in emotion could cause the pupil to dilate.

Why does the pupil dilate when looking at someone you are attracted to?

The autonomic nervous system triggers various responses during emotions, such as arousal or happiness. The happy hormone, also known as dopamine, is produced when the body expects something good, such as a slice of cake or attention from a loved one. But the hormone can make the pupil widen as a side effect. It’s possible that when looking at a loved one and you notice that their pupils are dilated, it’s likely a sign they have strong feelings for you. ❤💚
 
vierailija
En usko juorutilien juttuja yhtään, mutta jos koko jodlausta on edes ollut niin ajankohta tekee siitä mielenkiintoisen. Onhan jodlaaja voinut olla kuka vaan, joka on heti ajatellut että Kärtsän maanantain stoori ei ollut vitsi vaan Bojan todella sinne oli matkustanut ja päättänyt trollata.
 
vierailija
En usko juorutilien juttuja yhtään, mutta jos koko jodlausta on edes ollut niin ajankohta tekee siitä mielenkiintoisen. Onhan jodlaaja voinut olla kuka vaan, joka on heti ajatellut että Kärtsän maanantain stoori ei ollut vitsi vaan Bojan todella sinne oli matkustanut ja päättänyt trollata.
Mä olin tosi tiiviisti Jodelissa ma ja ti enkä kyllä mihinkään tollaiseen törmännyt. Kuulostaa enemmän joltain näiden palstojen trollilta, ei Jodelissa tollasia juttuja ole.
 
vierailija
En usko juorutilien juttuja yhtään, mutta jos koko jodlausta on edes ollut niin ajankohta tekee siitä mielenkiintoisen. Onhan jodlaaja voinut olla kuka vaan, joka on heti ajatellut että Kärtsän maanantain stoori ei ollut vitsi vaan Bojan todella sinne oli matkustanut ja päättänyt trollata.
Eikö palstalla selvitetty, että K on Kyproksella jo heti maanantaina? Eli täytyy olla joku, joka lukee vauvaa. Muualla selvitettiin vasta myöhemmin.
 
vierailija
Mä olin tosi tiiviisti Jodelissa ma ja ti enkä kyllä mihinkään tollaiseen törmännyt. Kuulostaa enemmän joltain näiden palstojen trollilta, ei Jodelissa tollasia juttuja ole.
No niin vähän ajattelinkin. Twitterissä on helppo huudella, että jossain toisella alustalla joku oli kirjoittanut jotain ja kaikki uskoo, koska eivät ole nähneet mitä siellä on ollut.
 
vierailija
Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
 
vierailija
En usko juorutilien juttuja yhtään, mutta jos koko jodlausta on edes ollut niin ajankohta tekee siitä mielenkiintoisen. Onhan jodlaaja voinut olla kuka vaan, joka on heti ajatellut että Kärtsän maanantain stoori ei ollut vitsi vaan Bojan todella sinne oli matkustanut ja päättänyt trollata.
Tainnut keksiä jodlauksen päästään, ei sellaista ollut. Ja jos oli, niin aika nopeesti poistunut, kun silloin olin aktiivisesti läsnä. On näitä trollauksia ollut aiemminkin. Mutta Kärtsä naurais varmaan partaansa, et tavoite saavutettu😅
 
vierailija
Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
Miten selvisi että hän oikeasti on Kyproksella?
 
vierailija
Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
En nähnyt tätä pusualoitusta, mutta sen toisen aloituksen näin. Siis sen, jossa joku oli nähnyt jotain. Myös jonkin aloituksen kommenteissa joku mainitsi tämän pusujutun. Mutta tosiaan, siinä vaiheessa oli jo epäilys olemassa, että Bojan voi olla matkassa, joten varauksella suhtauduin kaikkiin näihin.
 
vierailija
Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
mulla kans muistikuva tästä ”arvatkaa mitä näin” langasta mutta en nähnyt siellä vielä siinä vaiheessa mitään pussailuviestiä. Muistan vaan että kommentoitiin OJlle ettei pidä tulla tiisaamaan jos ei aio kertoa mitään.
 

Yhteistyössä