vierailija
Ymmärsinkö oikein, tässä ketjussa naitetaan kahta heteromiestä toisilleen?!! Käärijällä on tyttöystävä, jos ette sattuneet tietämään asiasta.
Enpä usko, että ovat heteroita kumpikaan, ainakaan enää.Ymmärsinkö oikein, tässä ketjussa naitetaan kahta heteromiestä toisilleen?!! Käärijällä on tyttöystävä, jos ette sattuneet tietämään asiasta.
Heidän suuntautumisensa taitaa olla vain omassa tiedossaan. Jos sillä on myös poikaystävä?Ymmärsinkö oikein, tässä ketjussa naitetaan kahta heteromiestä toisilleen?!! Käärijällä on tyttöystävä, jos ette sattuneet tietämään asiasta.
Täällä ollaan kuules erittäin hyvin perillä kaikista Käärijän elämän yksityiskohdista, mistä suinkin voi tietoinen olla. Älä siis ole huolissasi.Ymmärsinkö oikein, tässä ketjussa naitetaan kahta heteromiestä toisilleen?!! Käärijällä on tyttöystävä, jos ette sattuneet tietämään asiasta.
Tämä!! Todellakin! Oi niitä aikoja. Legendaarinen Suosikki ja vielä Kultaturbo.Jos Suosikki olisi vielä olemassa, tuosta tulisi Kultaturbossa valtavan kokoinen juliste, ja todellakin laittaisin seinälle
Minä olen aina luullut, että sitä joko on tai ei ole, mutta ei suuntautumista voi muuttaa. Toki se voi viedä aikaa, ennen kuin oma on selvillä.Enpä usko, että ovat heteroita kumpikaan, ainakaan enää.
Luulo ei ole tiedon väärti.Minä olen aina luullut, että sitä joko on tai ei ole, mutta ei suuntautumista voi muuttaa. Toki se voi viedä aikaa, ennen kuin oma on selvillä.
Siis voihan se muuttua, mitä oikein höpötät tai voi tunnistaa vasta myöhemmin?Minä olen aina luullut, että sitä joko on tai ei ole, mutta ei suuntautumista voi muuttaa. Toki se voi viedä aikaa, ennen kuin oma on selvillä.
Jep. Näin on päässyt käymään.Ymmärsinkö oikein, tässä ketjussa naitetaan kahta heteromiestä toisilleen?!! Käärijällä on tyttöystävä, jos ette sattuneet tietämään asiasta.
Ei ole niin koskaan tehnyt.Missä B on julistanut tätä, että olisi hetero, en ole kuullutkaan?
Puhunut lähinnä exästään tai unelma naisestaan. Käyttänyt jossakin tilanteessa sukupuolineutraalia ilmaisua. Oikeastaan sillä ei ole merkitystä, koska B:n oikea deittielämä/mahdollinen kumppani ei meille edes kuulu. Jos hän tuo joskus jonkun kumppanin julkisuuteen, niin sitten tilanne on eri, mutta eihän sekään shippaamiseen vaikuta.Missä B on julistanut tätä, että olisi hetero, en ole kuullutkaan?
Oot nyt noin 1,5 vuotta myöhässä tän "uutisen" kanssa, mutta kiitos kuitenkin.Ymmärsinkö oikein, tässä ketjussa naitetaan kahta heteromiestä toisilleen?!! Käärijällä on tyttöystävä, jos ette sattuneet tietämään asiasta.
Homous on sikiöaikainen kehityshäiriö, jossa INAH-3 kohdassa aivoja ei synny tarpeeksi testosteronia.En ole tavannut yhtään homoa kissaa tai koiraa. Ne ovat siis terveempi laji.
Vaikka hän näyttääkin homolta niin kuulemma on naisten perään aikalailla.Heidän suuntautumisensa taitaa olla vain omassa tiedossaan. Jos sillä on myös poikaystävä?
Onhan siitä myös välimuotoja olemassa?Vaikka hän näyttääkin homolta niin kuulemma on naisten perään aikalailla.
Näyttää homolta ei biiltä.Onhan siitä myös välimuotoja olemassa?
Tampio mitää puutarhoja lueTavio on vissiin saapunut palstalle.
Pitele minua seinä, pitele lattia
Nää on keski-ikäisiä täti-ihmisiä ja hulluja kissamummoja.Hoomot on outoja.
Ei kai se päällepäin näy?Näyttää homolta ei biiltä.