Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pieni gallup ficceihin liittyen.

1)Oletko lukenut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
2)Oletko itse kirjoittanut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
3)Mitkä ovat suosikkigenresi? (Lista genreistä https://fanlore.org/wiki/Category:Tropes_&_Genres )
4)Jos luet ficciä, toivotko siinä olevan seksiä? Miksi? Miksi ei?
5)Jos olet kirjoittanut ficcejä, millaista palautetta toivot, vai toivotko?

Kiitos vastauksista
1. Kyllä. Aivan liikaa, sekä Bojere-ficcejä että muita.
2. Kyllä ja kyllä.
3. Listaa katsomattakin vastaan, että fluff ja angst with a happy ending.
4. Riippuu täysin ficistä. Jos se sopii ficciin, niin kyllä, ja jos ei, niin ei väkisin.
5. Kaikki palaute kelpaa. Luonnosvaiheessa haluan kunnon kritiikkiä esilukijoilta, ja kun ficci on julki, niin kaikki kommentit käy.
 
vierailija
Pieni gallup ficceihin liittyen.

1)Oletko lukenut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
2)Oletko itse kirjoittanut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
3)Mitkä ovat suosikkigenresi? (Lista genreistä https://fanlore.org/wiki/Category:Tropes_&_Genres )
4)Jos luet ficciä, toivotko siinä olevan seksiä? Miksi? Miksi ei?
5)Jos olet kirjoittanut ficcejä, millaista palautetta toivot, vai toivotko?

Kiitos vastauksista 🥰
1. Olen lukenut sekä Bojereä että muita. Tällä hetkellä vain Bojereä.
2. En ole, muuta kuin omassa mielikuvituksessa.
3. Fluff, hurt/comfort täälläkin.
4. Jos se sopii ficciin ja jos itse olen moodissa. Jos on pitkä slow burn niin kyllä mä sinne väliin tai loppuun toivon seksiäkin. Riippuu ficistä. Only one bed-ficiltä voisin odottaa sitä mutta fluffilta en välttämättä. Pwp:t on vähän tylsiä ilman tunteita.
 
vierailija
Jos levy on jo valmiiksi aikataulusta jäljessä niin K voi hyvin mennä ens viikon keikan jälkeen hengailemaan sinne pariksi viikoksi lomallaan. Jos levy ei todennäköisesti ehdi lokakuulle kumminkaan niin sen voi yhtä hyvin lykätä tammikuulle.
En mä viikkokirjeestä saanut mitenkään sellaista kuvaa ettei albumia saataisi julkaistua lokakuun aikana. Siinähän sanottiin, että levyä viimeistellään nyt Ljubljanan studiolla, joten eiköhän se oo melko valmiina. Elokuun alussa kuitenkin festarikeikkojen välissä levyä tehtiin vielä Hampurissa, mutta nyt ilmeisesti ei tarvi enää sinne mennä. Keväällähän uskoivat vielä sen tulevan syyskuun lopulla, joten siihen verrattuna on toki myöhässä, mutta uskon kyllä, että tulee nyt ilmoitetussa aikataulussa eli lokakuun lopulla. Eivätkä tietenkään lykkää levyn julkaisua tammikuulle kun Balkanin kiertue on suunnitelmissa loppuvuodelle ja siellä on tarkoitus soittaa uusia biisejä (ja kuten kerrottiin, tietenkin myös mahdollisimman paljon vanhoja). Siihen uskon siis kyllä, että K ja B voivat hyvin tavata K:n kuukauden kestävän loman aikana koska varmasti JO:n albumi on parin viikon päästä niin valmis ettei enää tarvitse olla studiolla.
 
vierailija
"Slovenian pop band Joker Out 's front man Bojan Cvjeticaninin and red headed Stranger things -star Sadie Sink were seen on Sunday in a cruise celebriting their very secretly kept relationship and love life. Both seemed extremly happy and relaxed enjoying the beautiful weather in Vendutce Lake's cruise with some Sadies' family members and friends. Last six months the young couple have travelled thousands of miles just to see each other. Bojan flew to US awhile ago to visit his american girlfriend and Sadie travelled first time in Slovenia this summer to meet Bojan's family. This just might be the next dream couple in Hollywood. Sadie told on her last interview with the Daily Sun that they first met in London and right away became very close friends with Bojan, who on the other hand hasn't reviele anything about the affair with american movie star."
 

Yhteistyössä