Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos tästä. Komppaan sua täysin. Onneksi jotkut kirjoittajat varoittavat alussa asioista tyylin, sisältää kahden miehen välistä K18 seksiä, väkivaltaa jne. Valitettavasti suurin osa ei kerro, vaikka seksikohtauksien liika rivous sitä edellyttäisi.
Ei hyvää päivää. Mitä vttua sinä luet romanttisia ficcejä KAHDESTA MIEHESTÄ jos tulee yllätyksenä heidän välinen seksi?
 
vierailija
Siitä seksistäkin voi kirjoittaa kauniista, niin että lukijalle jää hyvä maku. Jos kirjottaja ei tähän kykene, niin pitää laittaa alkuun varoitus.
Pari vinkkiä:

- Älä lue ficcejä joiden tägeissä lukee smut, sex, anal sex jne.
- Älä lue ficcejä joiden rating on E.

Ylläolevat tarkoittaa että ficissä on yksityiskohtaista seksiä.

Ps. Vaikutat ikävältä ihmiseltä.
 
vierailija
Seksiä saa harrastaa vaan launtaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla, kaikki muu on syntistä, myös seksin ajatteleminen.
Terveisin Marketta-yhdistyksen puheenjohtaja, Marketta Yliniuho
 
vierailija
Pari vinkkiä:

- Älä lue ficcejä joiden tägeissä lukee smut, sex, anal sex jne.
- Älä lue ficcejä joiden rating on E.

Ylläolevat tarkoittaa että ficissä on yksityiskohtaista seksiä.

Ps. Vaikutat ikävältä ihmiseltä.
Sekö tekee toisesta ikävän ihmisen, jos hän ei katsele p*rnoa niinkuin te muut. Kaikki ei siitä tykkää ja siksi siitä pitäisi varoittaa kunnolla.
 
vierailija
Sekö tekee toisesta ikävän ihmisen, jos hän ei katsele p*rnoa niinkuin te muut. Kaikki ei siitä tykkää ja siksi siitä pitäisi varoittaa kunnolla.
Ei vaan se tekee toisesta ikävän ihmisen että vaatii muita toisille ilmaiseksi sisältöä tuottavia toimimaan kuten itse estyneenä ihmisenä haluaa. Ja tässä tapauksessa kyseessä vielä on että et vaan osaa käyttää sitä alustaa, kyllä sieltä aina näkee onko ficissä seksiä vai ei. Ja miksi ihmeessä edes jatkat lukemista kun törmäät seksikohtaukseen? 🤣
 
vierailija
Pari vinkkiä:

- Älä lue ficcejä joiden tägeissä lukee smut, sex, anal sex jne.
- Älä lue ficcejä joiden rating on E.

Ylläolevat tarkoittaa että ficissä on yksityiskohtaista seksiä.

Ps. Vaikutat ikävältä ihmiseltä.
Höpö höpö. Koita hyvä ihminen kestää se tosiasia, että kaikkien mielestä sun teokset eivät ole mitään Nobelin palkinnon arvoisia. Kadulla oleva kakkaläjäkin olisi taidetta, jos se vietäisiin Kiasmaan näytille.
 
vierailija
Ei vaan se tekee toisesta ikävän ihmisen että vaatii muita toisille ilmaiseksi sisältöä tuottavia toimimaan kuten itse estyneenä ihmisenä haluaa. Ja tässä tapauksessa kyseessä vielä on että et vaan osaa käyttää sitä alustaa, kyllä sieltä aina näkee onko ficissä seksiä vai ei. Ja miksi ihmeessä edes jatkat lukemista kun törmäät seksikohtaukseen?
No kun hänen pitää varmistaa, onko se nyt varmasti niin törkyinen kuin kuvittelee.
 
vierailija
Spoileri Kreeta-ficistä/Poltteesta, jätä viesti väliin jos et ole vielä lukenut.

Saako nyt valittaa, että vttu. En enää ikinä lue ficcejä, jotka on kesken. Onneton loppu, josta ei varoitettu etukäteen, paitsi tietysti tägit päivittyi vasta nyt. Jos olisin odottanut, että ficci on valmis, olisin säästynyt tältä pettymykseltä ja ajan tuhlaukselta. Tuli vain paha mieli, kun kaksi ekaa lukua oli mainioita, kolmas ok, neljäs meni kummalliseksi ja viimeisestä en sano mitään. Ehkä vihdoin opin, että en lue yhtäkään ficciä, joka ei ole loppunut ja voin luottaa sen tägeihin ja tarkistaa lopunkin yllätysten varalta. Vtuttaa.
Mä en nyt ymmärrä mitenkään tätä asennetta; se on vain yksi tarina!!! Miten jollekin voi olla ongelma, miten joku satu menee? Oletko joku uskis?
 
vierailija
Pieni gallup ficceihin liittyen.

1)Oletko lukenut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
2)Oletko itse kirjoittanut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
3)Mitkä ovat suosikkigenresi? (Lista genreistä https://fanlore.org/wiki/Category:Tropes_&_Genres )
4)Jos luet ficciä, toivotko siinä olevan seksiä? Miksi? Miksi ei?
5)Jos olet kirjoittanut ficcejä, millaista palautetta toivot, vai toivotko?

Kiitos vastauksista 🥰
Riippuu omasta fiiliksestä, millaista ficciä etsin ja haluan lukea. Joskus etsin nimenomaan kunnon seksikohtauksia, joskus hempeilyä & söpöstelyä. En itse pidä ns. epätodellisista ficceistä, kuten et päähenkilöt elää eri aikakautta tai ovat jotain vampyyreita, tai eri ikäisiä mitä oikeasti tai elävät ylipäänsä eri maailmassa mitä oikeasti. Varsinkin nämä mies raskaana-jutut tms ei oo yhtään mun juttuni. Olen lukenut pääasiassa Bojere-ficcejä ja Jance-ficcejä. Nää kaksi paria on sellaset et tykkään ajatella heitä yhdessä, mut en oikeastaan juuri muita. Jos puhutaan K&B&Jokerit maailmasta. Toisaalta tällä hetkellä en lue edes muita ficcejä. Tykkään eniten melko arkipäivisistä kuvauksista päählöiden elämässä, tietynlaisesta läheisyyden tunteesta ja huolenpidosta (sairastaminen jne), tai sitten joku suht todentuntuinen jännitystarinakin voi toimia.

Vuosia sitten luin muita fanficceja, siis muista hlöistä ja silloinkin yhdestä miesparista lähinnä, yks tv-sarja kyseessä, nää ficcit melkein oli itseltäni unohtunut jo ennenkuin tämä fandom muistutti niistä 1,5 vuotta sitten.

Itse olen kirjoittanut vain minificcejä näihin ketjuihin.
 
vierailija
Pieni gallup ficceihin liittyen.

1)Oletko lukenut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
2)Oletko itse kirjoittanut Bojere-ficcejä tai muita ficcejä?
3)Mitkä ovat suosikkigenresi? (Lista genreistä https://fanlore.org/wiki/Category:Tropes_&_Genres )
4)Jos luet ficciä, toivotko siinä olevan seksiä? Miksi? Miksi ei?
5)Jos olet kirjoittanut ficcejä, millaista palautetta toivot, vai toivotko?

Kiitos vastauksista
1)Olen ja olen. Paljon. Liikaa. :)
2)Olen. Enemmän muissa fandomeissa mutta minificcejä myös tässä.
3)hurt/comfort, slow burn, angst with happy ending.
4)En toivo automaattisesti, se riippuu ihan omasta mielialasta ja mitä tekee mieli lukea sillä hetkellä.
5)Positiivista. Jos joku tykkää, siitä on kiva tietää tai saada kudosia. Negatiivinen palaute kirjoittajalle ei musta kuulu fandomiin. Jos joku erikseen pyytää kehittävää kritiikkiä, silloin sitä voi antaa.
 
vierailija
Ei vaan se tekee toisesta ikävän ihmisen että vaatii muita toisille ilmaiseksi sisältöä tuottavia toimimaan kuten itse estyneenä ihmisenä haluaa. Ja tässä tapauksessa kyseessä vielä on että et vaan osaa käyttää sitä alustaa, kyllä sieltä aina näkee onko ficissä seksiä vai ei. Ja miksi ihmeessä edes jatkat lukemista kun törmäät seksikohtaukseen?
Kukaan ei ole kieltänyt seksiä, oli kyse sen laadusta. Urpo.
 

Yhteistyössä