Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varsovan keikalla sanoi, että ovat muuttaneet Bluzaa paljon ja heillä pitäisi olla 20 soitinta lisää lavalla jotta se kuulostaisi samalta kuin levyllä. Siis varmasti vitsillä on tuo 20 ja tarkoitaa että siinä on paljon instrumentteja. Joku epäili että olisi jonkinlainen orkesterisovitus mutta voi olla hyvin jotain muutakin. Joka tapauksessa biisi on varmasti hyvin erilainen kuin mitä keväällä kuultiin ja itseäni vähän harmittaa mutta voihan se toki olla parempikin versio.

Tässä alussa se Bn puhe https://vm.tiktok.com/ZGeTwjgpT/
Voi ei, miksiköhän ovat sen menneet muuttamaan? 😕 Tietysti voihan se olla muutos parempaan suuntaan niin hyvä kai.
 
vierailija
Voi ei, miksiköhän ovat sen menneet muuttamaan? Tietysti voihan se olla muutos parempaan suuntaan niin hyvä kai.
Minun on kyllä vaikea kuvitella tätä omien mieltymysteni suhteen. Minulle Bluzan alkuperäisessä äänimaailmassa on ollut jotain melkein uniikkia tunnesävyä ja on vaikea uskoa, että siihen saataisiin sama tai erilainen, mutta yhtä hieno viba muuttamalla sovitusta.

Itse kyllä tykkään SBJ:ssäkin alkuperäisestä livesovituksesta selvästi studioversiota enemmän, vaikka ero ei kovin radikaali olekaan, mutta Bluzassa tuo on ollut minulle juurikin se juttu.
 
vierailija
Minun on kyllä vaikea kuvitella tätä omien mieltymysteni suhteen. Minulle Bluzan alkuperäisessä äänimaailmassa on ollut jotain melkein uniikkia tunnesävyä ja on vaikea uskoa, että siihen saataisiin sama tai erilainen, mutta yhtä hieno viba muuttamalla sovitusta.

Itse kyllä tykkään SBJ:ssäkin alkuperäisestä livesovituksesta selvästi studioversiota enemmän, vaikka ero ei kovin radikaali olekaan, mutta Bluzassa tuo on ollut minulle juurikin se juttu.
Mulla sama. Toivon ettei Joksut ole yrittäneet liikaa sillä studioversiolla vaan on aidosti syntynyt orgaanisesti parempi versio. Kevään Bluzaan tulen varmasti palaamaan vielä usein.
 

Yhteistyössä