Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla ei ole ollut OFia enkä aio hankkia mutta nyt vähän ärsyttää nämä kommentit siitä, miten taas tulee persikka-kuvia aivan kuin K:n pitäisi joka ikinen postaus paljastaa jotain uutta intiimiä vartalostaan. Onko siis niin, että muut OF-sisältöä tuottavat pystyvät paljastelemaan jokaiseen postaukseensa jotain uutta? Vaikea kuvitella. Mutta siis, kyse on kolmannesta julkaisusta, ja edellisessä ei ollut kenenkään persikkaa, joten aika turhaa valitusta.
 
vierailija
Mulla ei ole ollut OFia enkä aio hankkia mutta nyt vähän ärsyttää nämä kommentit siitä, miten taas tulee persikka-kuvia aivan kuin K:n pitäisi joka ikinen postaus paljastaa jotain uutta intiimiä vartalostaan. Onko siis niin, että muut OF-sisältöä tuottavat pystyvät paljastelemaan jokaiseen postaukseensa jotain uutta? Vaikea kuvitella. Mutta siis, kyse on kolmannesta julkaisusta, ja edellisessä ei ollut kenenkään persikkaa, joten aika turhaa valitusta.
No joo, se on vähän hämärtynyt joillain se kuva, kun elämä pyörii vahvasti somemaailmassa, jossa paljasta pintaa pitää tulla aivoille tasaisin väliajoin ja nopealla tahdilla. Musta vähän tuntuu, että nuoremmasta sukupolvesta kyse, joka on tottunut nopeaan rytmiin asioiden saamisessa. Se porukka mikä Ofissa on kommentoinut vaikuttaa ainakin olevan eri tyytyväisiä <3 Positiivisella hengellä mukana.
 
vierailija
Mulla ei ole ollut OFia enkä aio hankkia mutta nyt vähän ärsyttää nämä kommentit siitä, miten taas tulee persikka-kuvia aivan kuin K:n pitäisi joka ikinen postaus paljastaa jotain uutta intiimiä vartalostaan. Onko siis niin, että muut OF-sisältöä tuottavat pystyvät paljastelemaan jokaiseen postaukseensa jotain uutta? Vaikea kuvitella. Mutta siis, kyse on kolmannesta julkaisusta, ja edellisessä ei ollut kenenkään persikkaa, joten aika turhaa valitusta.
Miten niin ei ollut? Molempien persikat oli edellisessäkin.
 

Yhteistyössä