Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähän kyllä hirvittää mitä siitä oikein tulee, mikäli se Kärppy ihan oikeasti sinne tanssilattialle aikoo mennä vielä keikan jälkeen kahden aikaan yöllä. Toisaalta siellä on TM ja Jesse huolehtimassa, niin ehkä ei sen kummempaa hämminkiä syntyisi kuitenkaan! :)
 
vierailija
Vähän kyllä hirvittää mitä siitä oikein tulee, mikäli se Kärppy ihan oikeasti sinne tanssilattialle aikoo mennä vielä keikan jälkeen kahden aikaan yöllä. Toisaalta siellä on TM ja Jesse huolehtimassa, niin ehkä ei sen kummempaa hämminkiä syntyisi kuitenkaan!
Samaa mietin. Voi kun ihmiset tälläisen tilaisuuden saadessaan osais käyttäytyä 💚
 
vierailija
Se Puolan versio oli eri, mikä on tulossa levylle, kuten B sanoi.
Niin hän sanoi etteivät voi soittaa sitä levylle tulevaa versiota kun heillä ei ole kaikkia niitä 20 soitinta mitä siihen tarvitaan joten joutuvat soittamaan riisutun version. Niin siksi luulen että soittavat samaa myös jatkossa elleivät raahaa jotain soittajakavalkadia mukanaan
 
vierailija
Mulle se Kultsan Bluza on ihanin. Tiedän, että täysin samanlaista eivät levylle saa tietenkään, koska livessä nyt vaan on aina oma rouheensa. Toivon silti että hirveän sliipattua ja riisuttua eivät tekisi studioversiosta kuitenkaan. 😊
 
vierailija
Niin hän sanoi etteivät voi soittaa sitä levylle tulevaa versiota kun heillä ei ole kaikkia niitä 20 soitinta mitä siihen tarvitaan joten joutuvat soittamaan riisutun version. Niin siksi luulen että soittavat samaa myös jatkossa elleivät raahaa jotain soittajakavalkadia mukanaan
Anteeksi kun olen pihalla, mutta missä siis sanoi noista 20 soittimesta?
 
vierailija
Odotan Bluzaa tietysti innolla, mutta mä olen se joka ei pysty sitä kuuntelemaan. Sydän ei kestä.
Täytyy vain yrittää siedättyä, koska pystynhän muutkin Joksujen biisit kuuntelemaan :D Padamia ja Novi valia en kuuntele itsenäisesti.
 
vierailija
Anteeksi kun olen pihalla, mutta missä siis sanoi noista 20 soittimesta?
Varsovan keikalla sanoi, että ovat muuttaneet Bluzaa paljon ja heillä pitäisi olla 20 soitinta lisää lavalla jotta se kuulostaisi samalta kuin levyllä. Siis varmasti vitsillä on tuo 20 ja tarkoitaa että siinä on paljon instrumentteja. Joku epäili että olisi jonkinlainen orkesterisovitus mutta voi olla hyvin jotain muutakin. Joka tapauksessa biisi on varmasti hyvin erilainen kuin mitä keväällä kuultiin ja itseäni vähän harmittaa mutta voihan se toki olla parempikin versio.

Tässä alussa se Bn puhe https://vm.tiktok.com/ZGeTwjgpT/
 

Yhteistyössä