Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miks mä tyhmä menin katsomaan? Joidenkin asioiden on parempi pysyä vaan mielikuvituksessa. Tuolla näköjään haluttiin pitää B pikkupoikana, kun kuvia vain lyhyellä tukalla ja ilman naamakarvoitusta. Ei mun juttu.

Jos nyt on noita deep fake kuvia, niin kohta on tai julkaistaan myös deep fake videoita, myös bojerestä. Millaisia ajatuksia se herättää?
 
vierailija
Miks mä tyhmä menin katsomaan? Joidenkin asioiden on parempi pysyä vaan mielikuvituksessa. Tuolla näköjään haluttiin pitää B pikkupoikana, kun kuvia vain lyhyellä tukalla ja ilman naamakarvoitusta. Ei mun juttu.

Jos nyt on noita deep fake kuvia, niin kohta on tai julkaistaan myös deep fake videoita, myös bojerestä. Millaisia ajatuksia se herättää?
Mä oon nyt nauranut noille kuville luvattoman paljon, vaikka ei pitäisi tietysti naurattaa. Ihan hirveitä. Mä en ymmärrä miten kukaan tarvitsee tuon tason visuaalista ärsykettä, kun itselle riittää ihan oma mielikuvitus. Mutta kulunut fraasi monista junista pätee tähänkin.

Mitään bojere deep fakeja en kyllä kaipaa. 🆘️ Fanartit riittää, niissäkin tekoälyväännelmät vähän liikaa.
 
vierailija
Mä oon nyt nauranut noille kuville luvattoman paljon, vaikka ei pitäisi tietysti naurattaa. Ihan hirveitä. Mä en ymmärrä miten kukaan tarvitsee tuon tason visuaalista ärsykettä, kun itselle riittää ihan oma mielikuvitus. Mutta kulunut fraasi monista junista pätee tähänkin.

Mitään bojere deep fakeja en kyllä kaipaa. 🆘️ Fanartit riittää, niissäkin tekoälyväännelmät vähän liikaa.
Mua jotenkin kylmää ja ällöttää ajatus mahdollisista videoista monellakin tasolla. Menee ihan yli mulle. Mielikuvitus todellakin parempi itellenkin ja myös moraaliselta kannalta hyväksyttävämpää.
- se kenelle vastasit
 
vierailija
Tarkoittaisikohan tuo hieman epämääräinen loka- marraskuu siinä haastiksessa konserttien suhteen, että levyn julkkari konsertti olisi lokakuun puolella ja varsinainen kiertue marraskuussa?
 
vierailija
Deepfakejen suhteen pelkään pahoin, että kun ne yleistyvät, niin ihmiset alkavat pitää niitä normaaleina ja siten hyväksyttävinä. Kuten täälläkin on useasti havaittu, monella ihmisellä ei ole lainkaan moraalista kompassia, vaan jos jonkun mielestä "muutkin tekevät tätä", niin se on okei tehdä.
 
vierailija
Etkö ole yhtään seurannut Kärtsää? On todellakin tietoinen siitä miten rahansa kuluttaa. Jos haluaa tehdä rahaa omalla työllään ja valinnoillaan, niin silloin seurataan hintoja.
Tosi tietoinen, kun pelannu isolla kädellä. Taatusti pelaa edelleenkin, eikä siinä mitään. Kymppitonnin voiton kulutti yhdessä kesässä tarjoilemalla kavereille terassilla
 
vierailija
Deepfakejen suhteen pelkään pahoin, että kun ne yleistyvät, niin ihmiset alkavat pitää niitä normaaleina ja siten hyväksyttävinä. Kuten täälläkin on useasti havaittu, monella ihmisellä ei ole lainkaan moraalista kompassia, vaan jos jonkun mielestä "muutkin tekevät tätä", niin se on okei tehdä.
Voit hyvinkin olla oikeassa. Tämähän ei koske pelkästään julkkiksia, vaan tulee kiristystapauksia, enkä halua edes ajatella, miten koulukiusaajat saavat tästä lisää välineitä toisten piinaamiseen 😔
 

Yhteistyössä