Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä haluan vieläkin ihmetellä yhtä juttua. Niitä KÄSIÄ. Oon aiemmin jo huomannut et Häärijän kädet ei ole kovin nätit ja nyt viimeksi ihan järkytyin et millaiset ne onkaan, ja kynsilakka tekee niistä jotenkin vielä kamalammat, en löydä nyt sitä hienoa sanaa mitä hain, mut - groteskit! - se se oli, GROTESKIN näköiset. Ja sitten on Kärtsäri ja maailman kauneimmat kädet! Joihin kynsilakka sopii ku puukko silmään!
Mä haluan ihmetellä myös yhtä asiaa. Miksi joillakin tuntuu olevan pakottava tarve haukkua toisten ulkonäköön liittyviä asioita? Vieläpä sellaisia, joille ei oikein mitään voi. Ei myöskään tarvii vertailla toisen ulkoisiin piirteisiin. Riittää kun kehut K:n käsiä, jos niistä tykkäät. Muu käytös on GROTESKIA.
 
vierailija
Siis Kärtsä on unohtanut Bojanin koska hengaili Ruississa Joostin ....ja Bojanin kanssa?
Ei ole tainnut nähdä toimittaja K:n ja B:n postauksia ja suhtautumista asian. Ainakin edellisessä Ruissi-kuvassa B sivuutti Joostin olemassaolon täysin ja K:kin keskittyi antamaan vain Boitsulle rakkautta. 😅 Ehkä toimittaja oli itse intohimoinen Jeest-shippaaja...
 
vierailija
Katsoin Bojere-elokuvan ja olihan se ihana. 🥰 Jäin kyllä kaipaamaan pätkiä siitä haastattelusta ennen Treen keikkaa, jossa he kertoivat suomalaisista kulttuurishokeista, unohtamatta Janin lonkerotarinaa.
 
vierailija
Nää juorulehdet voi ohittaa, joo, mutta en tajua, miksi asiaa yritetään kieltää näin voimallisesti. Yleisellä tasolla sanon vaan, että mikäs sen ihanampaa, jos ihmiset löytävät toisensa ja rakastuvat. B on ainakin viime aikoina näyttänyt niin onnelliselta, että taatusti sillä on joku elämässään. 🫶
Ihminen ei voi susta olla onnellinen paitsi silloin kun on rakastunut tai suhteessa?
 

Yhteistyössä