Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli kuulostais vähän samalta läpältä kun Kärtsän että menee puuland kun hän marry . Ei siis toi eilinen, vaan tuo aiempi keskustelu.
No onhan se mahdollista, että jonkun K:n kaverin häät on siellä, jos tuleva puoliso on serbialainen ja useinhan häät on tiedossa jo vuottakin etukäteen. Mutta tosiaan mahdollista myös, että on K:n läppää.
 
vierailija
Onko ihmiset täällä vai vauvalla vai missä? Käy vähän rasittavaksi, kun yrittää pysyä mukana ja keskustelua käydään vähän joka puolella. Siis mikään pakkohan ei olisi, mutta minkäs teet. 🙈💚❤
 
vierailija
Eri kirjoittaja, mutta tuollahan näkyy edelleen myös joulukalenterin aikaisiakin kuvia, eivätkä näköjään mihinkään ole poistuneet. Luulisi ihmisten ilmiantaneen.
Jos vaan kirjautuneet voi ilmiantaa niin siinähän moni sahaa omaa oksaansa eikä enää näe niitä ilman tilauksia. Ja kun tuo ei mikään fanisivusto ole vaan ihan muuhun tarkoitukseen niin miksi edes ilmiantaa.
 
vierailija
Onko ihmiset täällä vai vauvalla vai missä? Käy vähän rasittavaksi, kun yrittää pysyä mukana ja keskustelua käydään vähän joka puolella. Siis mikään pakkohan ei olisi, mutta minkäs teet.
Taidetaan ny tolla vaan kompostissa ja täällä lähinnä. Näihin on tullut eniten viestejä. Rasittavaahan se vähän on kun molemmissa puhutaan sikin sokin samoista aiheista mutta minkäs teet.
 
vierailija
Mä en rehellisesti ymmärrä, mikä ongelma tää nyt yhtäkkiä on. Paatti, puutarha ja Komposti oli ne 3 ketjua aikaisemminkin.
No ei se mulle olekkaan kun luen kaikkia mutta osa jatkaa keskustelua olettaen että kaikilla on linkit ja videot tiedossa mitä muualta on katsonut ja esim. of-kuvien vuotamisesta on puhuttu osin molemmilla palstoilla. Vauvan kaapattu ketju on tosin itsellänikin vielä lukematta että jos täällä jatkuu sen jutut niin ne menee sitten vähän ohi.
 
vierailija
Mulla on aina ollut sama juttu, että käyn vaan vauvalla. Nyt lueskelen tätäkin kun paatti oli suljettuna, mutta ymmärtääkseni "yhden ketjun" ihmisiä on aika montakin. Siksi niille jotka käy monessa voi tuntua, et on samoja juttuja.
 

Yhteistyössä