Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei siitä tainnut olla hirveästi juttua. Taidettiin lähinnä todeta, ettei K ujostele niin kuin Stadikalla.

Ja siinä loppuromahduksen jälkeen lavalla maatessa Kärpyn käsihän kävi Tompan kohteessakin, joskin se taisi olla silkka vahinko.

Mut jos vertaa Kärppyyn NT:llä B:n kanssa, niin ei ollut ollenkaan yhtä estotonta menoa omasta mielestäni.
Kenenkään muun kanssa ei ole ollut kuumempaa menoa kuin Bn kanssa, ei lähellekään 😅. Ketään muuta K ei ole uskaltanut/halunnut koskettaa niin rohkeasti kuin Bojania.
 
vierailija
Onko tulijoita ehdotettuun?
En oikein ole itse innostunut enää, vaikka olin aiemmin ihan vauvan vakkari ja kartoin tätä plussaa, mut nyt jotenkin kotiutunut vähän yllättäen tänne. Täällä ei tapahdu noita ärsyttäviä poisteluja eikä ketju mene lukkoon. Keskustelu täällä monipuolisempaa ja vapautunempaa. Mut enemmistön mukana toki menen mihin vaan, missä porukkaa on.
 
vierailija
Toivon edelleen salaa että osa porukasta lähtis vaikka sinne discordiin niin saatais olla ihan omassa kuplassa. Alkanu riittää nuo viestien, minificcien ja ketjujen poistelut, lukotukset ja yleinen fiiliksen alasvienti. Mutta ei siinä, ymmärrän kyllä miksi vauvalle halutaan takaisin.
 
vierailija
En oikein ole itse innostunut enää, vaikka olin aiemmin ihan vauvan vakkari ja kartoin tätä plussaa, mut nyt jotenkin kotiutunut vähän yllättäen tänne. Täällä ei tapahdu noita ärsyttäviä poisteluja eikä ketju mene lukkoon. Keskustelu täällä monipuolisempaa ja vapautunempaa. Mut enemmistön mukana toki menen mihin vaan, missä porukkaa on.
Sama, plussalla parasta on että turhia poisteluita ei kukaan pysty tekemään tai poistamaan koko ketjua.
 
vierailija
Mulle tää on kans aina ollut se rauhasempi ketju, jossa voi pohtia syvemmin ja vauvalla sit kiva pysyy hyperässä mukana.
Sama, Vauvalla syntyy parhaimmat mayhemit ja typerimmät läpät. Tää on enemmän sellainen seesteinen pohdiskelupaikka, silloin kun parhaimmillaan on. Tosin eilisen sohvaminificin kirjoittajana: olipa raikas tuulahdus, kun ficci ei poistunutkaan eikä siihen tullut yhtään inhoavaa reaktiota. :)
 
vierailija
En oikein ole itse innostunut enää, vaikka olin aiemmin ihan vauvan vakkari ja kartoin tätä plussaa, mut nyt jotenkin kotiutunut vähän yllättäen tänne. Täällä ei tapahdu noita ärsyttäviä poisteluja eikä ketju mene lukkoon. Keskustelu täällä monipuolisempaa ja vapautunempaa. Mut enemmistön mukana toki menen mihin vaan, missä porukkaa on.
Sama täälläkin! Kokonaisuutena parempi ja sujuvampi meno, mikä mahdollistaa laajemman juttelun, kun viestejä ei poistu ja muuta.
 
vierailija
Täällä yksi transmies, leikkauksista 11 vuotta ja hormonihoitojen aloittamisesta on lähemmäs 13 vuotta. Leikkaukset tehty Viron puolella.
Tulin vaan ilmoittamaan olemassaolostani (vaikka kyllä mä päivittäin kirjoittelen täällä ja vauvalla), jos jollain on herännyt itsestä pohdintoja ja haluaa aiheesta puhua, vertaistukea, mitä vaan. 💚🙏
 
vierailija
Mutta ihmisethän sen ketjun ja sisällön luo, joten sama meno pitäisi olla mahdollista alustasta huolimatta.
Niin pitäisi, mutta ei se vaan ole. Hölmöä ehkä, mutta ilman peukkuja ja tässä käyttöliittymässä tunnelma tuntuu yleisesti vain rauhallisemmalta, ja edes ne villeimmät mayhemit ei tunnu iskevän samalla lailla. Yksittäisiä kommentteja perä perään, mutta kun ei ole peukkuja, ei näe, onko niihin kukaan reagoinut tai niitä edes huomannut.
 
vierailija
Mä oon se, joka tänne yllättäen kotiutui, mut vauvalla on kyl munkin mielestä ollut välillä aivan omaa luokkaansa nää mayhemit ja kuumistelut ja sekopäiset läpät. Rakastan niitä. Ja kaipaan! Ollut ennen muuta helvetin hauskaa! Mut täällä plussalla ollut enemmän ihan oikeita keskusteluita, vähemmän sellasta hölynpölyä ja häiriköintiä. Ja itseasiassa musta vauva soveltuu paremmin siihen nopeatempoiseen viestintään ja huulenheittoon. Mut sain tarpeekseni kaikesta turhasta ja trolleista. Tosin nyt siellä ei ole edes sitä kunnon paattiakaan niin olen toistaiseksi ainakin täällä.
 
vierailija
Mä oon se, joka tänne yllättäen kotiutui, mut vauvalla on kyl munkin mielestä ollut välillä aivan omaa luokkaansa nää mayhemit ja kuumistelut ja sekopäiset läpät. Rakastan niitä. Ja kaipaan! Ollut ennen muuta helvetin hauskaa! Mut täällä plussalla ollut enemmän ihan oikeita keskusteluita, vähemmän sellasta hölynpölyä ja häiriköintiä. Ja itseasiassa musta vauva soveltuu paremmin siihen nopeatempoiseen viestintään ja huulenheittoon. Mut sain tarpeekseni kaikesta turhasta ja trolleista. Tosin nyt siellä ei ole edes sitä kunnon paattiakaan niin olen toistaiseksi ainakin täällä.
Fiilistelyketjussa on osa ihmisistä.
 

Yhteistyössä