Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
KIITOSKIITOSKIITOSKIITOS Joymuffin tästä minificistä, se on IHANA!!! Ja hauska ja oivaltava ja kaikkea! Mä niin kuulen etenkin Boitsun äänen tässä. Olet taitava kirjoittaja.
Kiitos paljon! Kommenttisi piristi kovasti nihkeää päivääni. :) Vaikka kirjoitan usein angstijuttuja, niin tavallaan huumori tuntuu vielä enemmän omalta alueelta.

Ja hitsi kun oma terveydentilani ei salli katsoa mitään videoita 5-10 minuuttia pidempään kerralla, niin en voi pitää tuon uuden mestariteoksen kanssa mitään leffailtaa. Tietysti positiivisena puolena riittää pidempään noin. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Täällähän minä, missäs muualla. Nyt ei tosin aikaa kirjoitella eli palaan asiaan huomenna 😄.

Hyvä tuo Markettavaroitus, taidan ottaa myös käyttöön koska en oikeasti halua ketään järkyttää.

T. Bottom trans, munasta haaveileva
Kivaa, että viesti tavoitti!:) Kuulen mielelläni ajatuksia! Monesta aiheesta ja monelta kannalta täällä on ollu ihmisten kokemuksiin ja omaan kokemiseen liittyen, mutta tältä kannalta en oo ainakaan itse huomannut!

Jos muilla sträppäri-ajatuksia joita haluaa jakaa, niin ilman muuta! Ne, joita jokin keskustelu ei puhuttele, voivat hypätä yli! Itse katson aihetta naisen näkökulmasta, jolle tämän myötä m/m tullut tutummaksi ja tämä tullut mieleen. Anonyymisti (niinkuin täälläkin pääasiassa) ja artikkeleista aiheesta löytyy luettavaa, mutta se tuntuu jotenkin eriltä kuulla ihmisten ajatuksia tässä kontekstissa, jos joku niitä haluaa avata jollain tasolla!:)
 
vierailija
Kivaa, että viesti tavoitti! Kuulen mielelläni ajatuksia! Monesta aiheesta ja monelta kannalta täällä on ollu ihmisten kokemuksiin ja omaan kokemiseen liittyen, mutta tältä kannalta en oo ainakaan itse huomannut!

Jos muilla sträppäri-ajatuksia joita haluaa jakaa, niin ilman muuta! Ne, joita jokin keskustelu ei puhuttele, voivat hypätä yli! Itse katson aihetta naisen näkökulmasta, jolle tämän myötä m/m tullut tutummaksi ja tämä tullut mieleen. Anonyymisti (niinkuin täälläkin pääasiassa) ja artikkeleista aiheesta löytyy luettavaa, mutta se tuntuu jotenkin eriltä kuulla ihmisten ajatuksia tässä kontekstissa, jos joku niitä haluaa avata jollain tasolla!
Eikö näille munahaaveille voi avata oman ketjun? Ei liity K&B shippiin mitenkään.
 
vierailija
Kivaa, että viesti tavoitti! Kuulen mielelläni ajatuksia! Monesta aiheesta ja monelta kannalta täällä on ollu ihmisten kokemuksiin ja omaan kokemiseen liittyen, mutta tältä kannalta en oo ainakaan itse huomannut!

Jos muilla sträppäri-ajatuksia joita haluaa jakaa, niin ilman muuta! Ne, joita jokin keskustelu ei puhuttele, voivat hypätä yli! Itse katson aihetta naisen näkökulmasta, jolle tämän myötä m/m tullut tutummaksi ja tämä tullut mieleen. Anonyymisti (niinkuin täälläkin pääasiassa) ja artikkeleista aiheesta löytyy luettavaa, mutta se tuntuu jotenkin eriltä kuulla ihmisten ajatuksia tässä kontekstissa, jos joku niitä haluaa avata jollain tasolla!
Mä olen se kirjoittaja, joka haluaisi olla top mies. Pakko mennä nukkumaan, mutta voin avautua aiheesta vaikka hu illalla, jos joku jaksaa vielä aiheesta silloin keskustella.
 
vierailija
Kyllä minusta ihan selkeästi liittyy. Itselläni ei ole tuollaisia pohdintoja elinaiheesta, mutta muuten olen miettinyt viime aikoina paljon miten shippi on vaikuttanut "suhteeseeni miestenvälisiin suhteisiin" ja omaan seksuaalisuuteen sun muuhun, vaikka en ole itsekään hetero eikä suurin osa kavereistani ole. Mutta en ainakaan tällä hetkellä osaa pukea niitä sanoiksi niin, ettei olisi erittäin huomattava väärinymmärryksen riski (onhan näissä keskusteluissa jatkuvasti väärinymmärryksiä, mutta jos tuntuu että 80% ihmisistä ymmärtäisi jonkin kommentin väärin, niin parempi olla kirjoittamatta sitä ja antaa vielä hautua, ehkä joskus vielä osaan ilmaista sen). Muiden pohdintoja sen sijaan luen suurella kiinnostuksella.
 
vierailija
Itse olen lähinnä pohtinut viime aikoina sitä, että miksi ihmisillä on tarve shippiin ja onko juuri tämä saaga vedonnut erityisesti tietyntyyppisiin ihmisiin tai sellaisiin, joilla on joku tietynlainen tarve. Lähinnä hämmästelen, että miksi haluan ”parittaa” kahta miestä toisilleen. Noh ei kai kaikkea kannata aina yrittää ajatella loogisesti.😁
 
vierailija
Mä olen se kirjoittaja, joka haluaisi olla top mies. Pakko mennä nukkumaan, mutta voin avautua aiheesta vaikka hu illalla, jos joku jaksaa vielä aiheesta silloin keskustella.
Kiinnostaa paljon kuulla ajatuksia aiheesta, ja ois mahtavaa lukea sun viesti myös huomenna! Tässä siis kirjoittaa tänä iltana alkuperäisen kysmyksen kirjoittaja.

Omalta osalta en täysin osaa vielä sanoittaa täysin, kun aihe on shipin myötä suht tuore. Ei-heteron naisen näkökulmasta asiaa tarkastellessa on tullut pohdittua ns tyypillisiä miehen tai miehelle annettuja/laitettuja rooleja ja toimia läheisyydessä ja miten aihetta tutkailla ja ottaa esille (ja millaisen vastaanoton se mahdollisesti saisi). Pohdinta liittyy osittain myös varmasti normien (omassa ja muiden mielessä sekä kulttuurissa) rikkomiseen sekä siihen, miten aiheeseen liittyvät tutkailut tai esilleotto ymmärrettäisiin tai vastaanotettaisiin. Tuntuu, että keskimäärin miehille aihe voi olla arka tai tulla ymmärretyksi väärin miesten kapeiden normien läpi, ainakin näin uskoisin yleistäen vielä tällä hetkellä. Pysyvästä munasta en haaveile itse, mutta jos olisi mahdollista, niin kokeilisin ehdottomasti sitä kerran tai ajoittain! Kun se ei kokeiluna ole mahdollista, niin muut keinot lähestyä aihetta ovat kiinnostavia, ja yleensäkin kaikki ajatukset aiheesta tavalla tai toisella!

Kivaa muutenkin huomata aiheeseen liittyviä viestejä ja puolesta! Tänne shipin sisään on mahtunut kuukausien ja yli vuoden sisään jos jonkinmoista keskustelua ja myös omien kokemusten jakamista shippiä sivuavista aiheista kuten m/m. Edelleen: on täysi mahdottomuus, että kaikki teemat ja sivuavat keskustelunaiheet koskettaisivat kaikkia, joten täällä ja yleensä elämässä itselle ei-kiinnostavien aiheiden sulava ohitus on taito.
 

Yhteistyössä