Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Melani mainittu varmaan vaan, et ei ole muuta tyttöystäviä julkisuuteen ainakaan tuonut. Kuin hänet. Tuonut tai valunut julkisuuteen. Kun Bojan pitää rakkauselämänsä niin hyvin salassa. Mutta miksei B sitten ole asiaa kieltänyt mitenkään, jos kysytty Sadiesta? Tuossa sanotaan, ettei ole asiaa kommentoinut eikä siis myöskään kieltänyt. Jos aivan huuhaata olis, olis varmasti antanut yhden lausunnon edes, sellasen missä kieltää Sadien.
Asiaa ei ollut edes kysytty Bojanilta. Lue se alkuperäinen juttu niin luulet vähemmän. Sitä oli kysytty ”Jokereiden edustajalta”, joka oli vastannut, ettei kommentoi asiaa.
Tueyenkään ei kommentoi. Miksi kommentoisi? Sitten voitaisiin uutisoida ”mitä Bojan sanoi S:stä”. Nyt ei voida. Ainoa järkevä lähestymistapa asiattomille huhuille on ettei mene mukaan mihinkään, mitä juorusaitti yrittää.
 
vierailija
Hei katsokaa muuten, me voidaan keskustella suht asiallisesti jopa Sadiesta kun ei ole poistelut ja muut typeryydet välissä sotkemassa pakkaa. Kaipaan kyllä mun hyttiä ja muita paatin palveluja kovasti, mutta en vauvan surkeaa alustaa.
 
vierailija
Hei katsokaa muuten, me voidaan keskustella suht asiallisesti jopa Sadiesta kun ei ole poistelut ja muut typeryydet välissä sotkemassa pakkaa. Kaipaan kyllä mun hyttiä ja muita paatin palveluja kovasti, mutta en vauvan surkeaa alustaa.
Juuri näin, asiallista keskustelua myös hänestä, kukaan ei saa raivareita eikä lukita ketjua. Kaikki mahtuu mukaan. Tykkään, vaikka en meinannut millään tähän tottua. Tai halunnut tottua. Tää vois itselle toimia jatkossa jopa Vauvaa paremmin.
 
vierailija
Hei katsokaa muuten, me voidaan keskustella suht asiallisesti jopa Sadiesta kun ei ole poistelut ja muut typeryydet välissä sotkemassa pakkaa. Kaipaan kyllä mun hyttiä ja muita paatin palveluja kovasti, mutta en vauvan surkeaa alustaa.
Mä en taas kaipaa keskustelua asiaankuulumattomista henkilöistä ollenkaan. Jos et ole huomannut, niin teitä asiattomia keskutelijoita on tasan kaksi tai kolme, ja tämänkin olisi voinut käydä kompostissa muiden takia.
 
vierailija
Juuri näin, asiallista keskustelua myös hänestä, kukaan ei saa raivareita eikä lukita ketjua. Kaikki mahtuu mukaan. Tykkään, vaikka en meinannut millään tähän tottua. Tai halunnut tottua. Tää vois itselle toimia jatkossa jopa Vauvaa paremmin.
Tän tyyppinen keskustelu ei kuulu tänne, mutta täällä on helpompi ohittaa asiattomat viestit. Kompostiin kiitos.
 

Yhteistyössä