Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitääkö mun mennä Kompostiin päivittelemään tätä Cosmon uutista nyt hetkeksi? Ei tää toki shippaukseeni vaikuta mut olen ehkä silti vähän yllättynyt. Ja tavallaan myös todella onnellinen Bojanin puolesta! Siis onhan tää nyt oikeasti ihanaa ja suloista. Jos joku (nais) ihminen pitää hänelle suoda, Sadie on vallan mainio valinta! Ja anteeksi en jatka aiheesta enempää täällä.
Mene vaan, voin siellä kertoa sulle asian oikean laidan, kun sun medialukutaitosi on näköjään olematon.
 
vierailija
Ja miettikääpä myös sitä, että "lukijalähtöiselle" kommenttien poistolle on nykyään. Sanomalla tarkat kriteerit, sen täytyy olla loukkaavaa vihapuhetta. Aiheettomasta poistoilmoituksesta voi saada virallisten käyttösääntöjen mukaan bännin.

Kuitenkin paatilta lähti kevyesti ja kymmenissä sekunneissa mm viestejä, jotka eivät "istuneet" puhdasoppiseen shippiin...
 
vierailija
Mä väittäisin kyllä, että jos on lähtökohtaisesti seksistä kiinnostunut, niin sitten on, eikä sen tuputtaminen useimpia siinä tapauksessa ahdista. Eikä ainakaan käy niin, ettei seksi omassa elämässä enää kiinnostaisi, vaan voi kyllä ihan saada virikkeitä ja lisää intoa. Toki jollekin voi niin käydä, että oma kiinnostus vähenee, koska kuten nyt jo hyvin on täälläkin huomannut, meitä on niin monenlaisia, mutta omasta mielestäni taas tuo kuulostaa jotenkin nurinkuriselta ajattelulta. Nimim. seksistä kiinnostunut ja siitä pitävä
Ei kaikki ole samanlaisia mitä sinä. Onko koskaan käynyt mielessä? Sun nurinkurisuus voi olla jonkun toisen arkea.
 
vierailija
Ja miettikääpä myös sitä, että "lukijalähtöiselle" kommenttien poistolle on nykyään. Sanomalla tarkat kriteerit, sen täytyy olla loukkaavaa vihapuhetta. Aiheettomasta poistoilmoituksesta voi saada virallisten käyttösääntöjen mukaan bännin.

Kuitenkin paatilta lähti kevyesti ja kymmenissä sekunneissa mm viestejä, jotka eivät "istuneet" puhdasoppiseen shippiin...
Eli viestipoistelijana ja ketjujen lopullisena lukitsijana on ollut mode. Ehkä hän on löytänyt uuden harrastuksen
 
vierailija
Ei varmaan uutta mut en mä lukenut sitä aiempaakaan. Ja et Ljubljanassa nähty pariin otteeseen jo ja et amerikkalainen näyttelijä kuitenkin, onhan tää aikamoinen juttu. Ja avoimesti suudelleet eikä B kommentoi eikä niistä asiaa. Mut täähän tarkoittaa myös sitä et meijän K:lle voi myös avautuu ovet isoon maailmaan!!!! Kärtsän braaderin ja slovakkimurun ihastuksen myötä! Mä oon kyllä vähän innoissani nyt.
Toi on kaikki pelkkää juorua ja valetta, etsipä siitä jutusta todisteet.
Odotan kompostin puolella niitä kun löydät.
 
vierailija
Pitääkö mun mennä Kompostiin päivittelemään tätä Cosmon uutista nyt hetkeksi? Ei tää toki shippaukseeni vaikuta mut olen ehkä silti vähän yllättynyt. Ja tavallaan myös todella onnellinen Bojanin puolesta! Siis onhan tää nyt oikeasti ihanaa ja suloista. Jos joku (nais) ihminen pitää hänelle suoda, Sadie on vallan mainio valinta! Ja anteeksi en jatka aiheesta enempää täällä.
Ihan miten vaan, mutta älä nyt ihmeessä kutsu uutiseksi yhden juorulehden toisesta referoimaa juorua toisesta juorumediasta. Cosmo muuten ehti jo editoida omaa julkaisuaan ja perääntyä siitä, että kyse olisi varmasta tunnistuksesta.
 
vierailija
Ihan miten vaan, mutta älä nyt ihmeessä kutsu uutiseksi yhden juorulehden toisesta referoimaa juorua toisesta juorumediasta. Cosmo muuten ehti jo editoida omaa julkaisuaan ja perääntyä siitä, että kyse olisi varmasta tunnistuksesta.
Mistä tää cosmon julkaisu löytyy? Onko ne siis jo pistäneet disclaimereita sinne? As they should.
Kuka helvetin vajakki sitäkin juorua luuli aidoksi? 😄
 
vierailija
Ei varmaan uutta mut en mä lukenut sitä aiempaakaan. Ja et Ljubljanassa nähty pariin otteeseen jo ja et amerikkalainen näyttelijä kuitenkin, onhan tää aikamoinen juttu. Ja avoimesti suudelleet eikä B kommentoi eikä niistä asiaa. Mut täähän tarkoittaa myös sitä et meijän K:lle voi myös avautuu ovet isoon maailmaan!!!! Kärtsän braaderin ja slovakkimurun ihastuksen myötä! Mä oon kyllä vähän innoissani nyt.
Kun tutkit lähteet niin mitään varmaa pohjaa noille jutuille ei ole.
 
vierailija
Lukutaito on kyllä ihan ok. Kerro ihmeessä jos sinä oot lukenut jotain muuta? Kiinnostaa.
Siinä kerrottiin juoruista. Ei todistettu yhtään mitään. Sama, kuin jos mä kirjoittaisin, että ”mulle on kerrottu, että sut on nähty pussailemassa sen ja sen kanssa”. Mulle on kerrottu! Näin mä vältyn itse väittämästä mitään, mä vältyn todistamisen vastuusta, mähän voin jopa keksiä, että näin mulle on kerrottu, koska kukapa sen todistaa, että mulle EI OLE kerrottu näin?
Jos se, joka ”mulle kertoi”, valehtelikin, niin eihän se mun päänsärkyni ole; ”mulle silti kerrottiin niin”! Etkö nyt todellakaan tajua tuon juorusivun logiikkaa tässä?
Valhe sekin, että heille on mitään kerrottu.
Mutta kuka todistaa, että ei ole?
Kuka vastuuttaa heidät, jos ”kerrottu” ei pidäkään paikkaansa?
Että on ihminen tyhmä, joka luulee omaavansa medialukutaitoa, eikä ymmärtänyt heti, että artikkeli on täysi kusetus.
 
vierailija
Kyllä juorulehdet joskus jopa poistaa artikkeleita, eikä todellakaan tarkista faktoja. Hollannin puolellakin oli artikkeli että Joost deittailee kaunista vanhempaa naista. Kaunis vanhempi nainen osoittautui isosiskoksi.
 

Yhteistyössä