Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen miettinyt tämän taskukokoisen miehen vetovoimaa. Itsekin olen viisikymppisenä äiti-ihmisenä aivan sulaa vahaa hänen edessään. Mistä ihmeestä se vetovoima kumpuaa?

Muutama ajatus:
1) Aito, vilpitön, rehellinen ja jotenkin ennakoimaton.
2) sympaattinen ja empaattinen, sydämeltään sivistynyt
3) perhekeskeinen, eikä piilota sitä, miten tärkeä perhe hänelle on. Upea kyky kohdata eri-ikäisiä ihmisiä arvostaen.
4) sopivasti höpsö, pikkupoika aikuisen miehen vartalossa
5) sinut itsensä ja kehonsa kanssa. Tiedostaa ja osaa hyväksyä myös puutteensa
6) Käsittämättömän kuuma, tietää sen ja osaa käyttää e roo ttista vetovoimaansa.
Olipa hieno yhteenveto! 💯🥰
 
vierailija
Ette te mitään aseksuaaleja oo, ei se niin yleistä oo, että nìitä oikein parveilisi jossakin parinkymmen tyypin keskustelussa.

Kannattaa uskaltautua välillä fictiomaailmasta ulos, alkaa aistimaan oikeita kemioita.
Oon kuule viettänyt erittäin sosiaalisen opiskelijaelämän ja tapaan jatkuvasti työssäni uusia ihmisiä. Mutta ei siinä, ehkä mua ei vaan ole pantu vielä kunnolla niin kuin aseksuaaleille aina sanotaan. 😂 Olisin paljon mieluummin seksistä nauttiva perushetero jos saisin valita.
 
vierailija
Kun tämä toinen OF-kierros on selkeästi mennyt jo pidemmälle kuin ensimmäinen, niin mitä voisitte kuvitella sieltä vielä tulevan? Mun veikkaus on, että mitä tahansa tähän vastaatte, niin K haluaa yllättää ja ylittää sen
Minusta eilisessä (sitä näkemättä) kiinnostavaa oli, että useimpien mielestä se oli tehty täysin tosissaan ns. rnkkumateriaaliksi, ei läpällä, kuten se muuten aika rohkean homoeroottinen tämän OF-kauden aloitusveto. Eli meneekö Kärtsä nyt muutenkin tähän suuntaan?
 
vierailija
Kun tämä toinen OF-kierros on selkeästi mennyt jo pidemmälle kuin ensimmäinen, niin mitä voisitte kuvitella sieltä vielä tulevan? Mun veikkaus on, että mitä tahansa tähän vastaatte, niin K haluaa yllättää ja ylittää sen
Samaa mietin eilen, että ovat ottaneet askeleen rohkeampaan suuntaan. En uskalla edes arvailla mitä sieltä voisi olla tulossa, mihinkään oikean aktin näyttämiseen en usko, mutta eilisen kaltaista "annetaan ymmärtää näyttämättä kaikkea" sisältöä varmaan tulee lisää.
 
vierailija
En nyt lainaa mitään tiettyä viestiä, mutta aseksuaalisuudesta siis. Tuo yks "epäilijä", olen itse yli 40v. ja ollut pitkässä parisuhteessa yli 20 vuotta. Suhde oli ensimmäinen oikea ja mies ensimmäinen seksikumppani - ja ollut myös ainoa. Olimme teinejä molemmat kun aloimme seurustella. Hyvin nuoria siis. Kasvoimme tavallaan yhdessä. Koin suhteessa jo jonkun verran haastavuutta seksin osalta, ja eron jälkeen kolmisen vuotta sitten aloin miettiä asioita (itseasiassa kirjoitin tästä jo aiemmin).

En ole etsinyt uutta kumppania eikä miehet (eikä naiset) kiinnosta oikeastaan millään tasolla. Olen siis vasta tutkiskellut itseäni ja päätynyt lähelle aseksuaalisuus-termiä.

Ja sinä, joka aseksuaalisena kuitenkin deittailet, varmasti on vaikeaa löytää samanlaista, ymmärtävää ihmistä? Itse en ole kiinnostunut edes tapailusta.
 
vierailija
En nyt lainaa mitään tiettyä viestiä, mutta aseksuaalisuudesta siis. Tuo yks "epäilijä", olen itse yli 40v. ja ollut pitkässä parisuhteessa yli 20 vuotta. Suhde oli ensimmäinen oikea ja mies ensimmäinen seksikumppani - ja ollut myös ainoa. Olimme teinejä molemmat kun aloimme seurustella. Hyvin nuoria siis. Kasvoimme tavallaan yhdessä. Koin suhteessa jo jonkun verran haastavuutta seksin osalta, ja eron jälkeen kolmisen vuotta sitten aloin miettiä asioita (itseasiassa kirjoitin tästä jo aiemmin).

En ole etsinyt uutta kumppania eikä miehet (eikä naiset) kiinnosta oikeastaan millään tasolla. Olen siis vasta tutkiskellut itseäni ja päätynyt lähelle aseksuaalisuus-termiä.

Ja sinä, joka aseksuaalisena kuitenkin deittailet, varmasti on vaikeaa löytää samanlaista, ymmärtävää ihmistä? Itse en ole kiinnostunut edes tapailusta.
No miten te pystytte täällä "elämään" läpi itsellenne vieraiden hahmojen rakkauselämää siitä kicksejä saaden? Nyt tarvitaan vain pientä säätöä teidän omiin kytkentöihinne
 
vierailija
Sisäistetty misogynia: Haluaa korjata sukupuolensa naisesta mieheksi, koska ei halua olla nainen.

Transseksuaalisuus: Haluaa korjata sukupuolensa naisesta mieheksi, koska on mies.
Toi alempi on vähän… Miten sä oot mies, jos oot syntynyt kaikilla, alleviivaan kaikilla naisen tunnusmerkeillä niin ulkoisesti kuin geneettisesti? Eiköhän kysymys kuitenkin ole kokemuksesta, kokee olevansa mies, ei, että on.
Silleen ehkä vähän eri asia, kuin vain haluta olla mies, mutta ei noi transsukupuoliset kylläkään OLE sukupuolta, johon he korjaavat itsensä.
Kysymys on kokemuksesta, ei faktisesta sukupuolesta.
 
vierailija
No miten te pystytte täällä "elämään" läpi itsellenne vieraiden hahmojen rakkauselämää siitä kicksejä saaden? Nyt tarvitaan vain pientä säätöä teidän omiin kytkentöihinne
Eikös tuo yksi kirjoittaja sulle jo vähän valottanut tätäkin? Miksi sun on niin vaikea hyväksyä ja ymmärtää, ettei kaikkia ole rakennettu samalla tavalla?
 
vierailija
Yks seikka Kärtsässä on myös, et niin naiset kuin miehetkin, homot ja heterot, iästä riippumatta tykkäävät hänestä ja pitävät kuumana ja suloisena. Hänessä on kaikille jotakin. Niin ja tosiaan lapsetkin tykkäävät 😅

Tai tykkäävät ja tykkäävät, kaikki RAKASTAVAT häntä! Hän on IHANA!
💚❤
 
vierailija
Itse en haluaisi, koska vaikea kuvitella, että se pääsisi lähellekään BBF-version intensiteettiä. Uskon että biisistä on jo olemassa The Versio, tuo. Ja siis tykkään kyllä kovasti ASTP:n studioversion soundimaailmasta, mutta tuo on mielestäni silti ehkä Joksujen kaikkien biisien paras livetaltiointi.
No, voishan se levytys olla vaikka tuo versio :) Se on kyllä hyvä.
Ja nyt kun toivevauhtiin päästiin, niin samasta konsertista voisivat pistää levylle dopaminin. Paras versio siitäkin kappaleesta, vaikka monta oon kuullut.
 
vierailija
No, voishan se levytys olla vaikka tuo versio Se on kyllä hyvä.
Ja nyt kun toivevauhtiin päästiin, niin samasta konsertista voisivat pistää levylle dopaminin. Paras versio siitäkin kappaleesta, vaikka monta oon kuullut.
Minusta sekä Dopamin että Ne bi smel ovat (ASTP:n lisäksi) parhaimmillaan tuon keikan taltioinneissa. :) Livelevy sieltä olisi kyllä ollut mahtava, mutta olemassaolevissa taltioinneissa tuskin riittää siihen äänenlaatu yms.
 
vierailija
Kuten heteroita, homoja ja mita, aceja on erilaisia. Jotkut kokevat seksin vastenmielisenä toiset voivat harrastaakin seksiä tietyissä tilanteissa. Yksi kaverini identifioituu aro/aceksi ja hänellä on kumppani ja hän kirjoittaa ficcejä, joissa on sekä seksiä että romantiikkaa. Luluxakin taisi identifioitua aro/aceksi.
 
vierailija
Toi alempi on vähän… Miten sä oot mies, jos oot syntynyt kaikilla, alleviivaan kaikilla naisen tunnusmerkeillä niin ulkoisesti kuin geneettisesti? Eiköhän kysymys kuitenkin ole kokemuksesta, kokee olevansa mies, ei, että on.
Silleen ehkä vähän eri asia, kuin vain haluta olla mies, mutta ei noi transsukupuoliset kylläkään OLE sukupuolta, johon he korjaavat itsensä.
Kysymys on kokemuksesta, ei faktisesta sukupuolesta.
Transmiehet on ihan oikeita miehiä, transnaiset on ihan oikeita naisia. Jos tämä on asia mitä haluat kyseenalaistaa, voit vaikka tehdä sen muualla.
 
vierailija
Mä en lähde mihinkään, missä nimimerkki on. Haluan mahdollisuuden ns keskustella vapaasti anonyymisti, ja vaikka olen kirjoittanut vaan kivoja juttuja, en silti halua että ihmiset aina ajattelee että ainiin tuo on se Kärpyn isovarvas joka kirjoitti silloin näin ja näin.
Paatti all the way.
Jäät sitten tänne. Tuotahan en kysynyt vaan lähtisikö joku
 
vierailija
Mut ihmisethän lukee myös esimerkiksi kauhutarinoita ja katsoo kauhuelokuvia. Tuskin monikaan haluaisi itse sellaista kokea. Kaikki kirjat ja leffat, tv-sarjat ... Ymmärrätkö pointin?
Mä oon ace ja sellainen herkkä, viipyilevä, molempia arvostava ja kunnioittava seksuaalisuus kiinnostaisikin, kuin ficeissä on. Se vaan, että tosielämässä ei ole mennyt niin. Kun vaistoan, että minussa kiinnostaa enemmän seksi kuin mä itse, niin sulkeudun täysin. Siis seksuaalisessa mielessä. Ei voisi sellainen lihapalaan kiinnostuja herättää mitään haluja itsessä.
 

Yhteistyössä