Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenta ja wow mitä keskustelua sikisikään yöllä, itse kirjoitin sen yhden "en tykkää mistään elimistä"-kommentin ja sitten tuli uni 😅 Pakko sanoa Vauvan vakkarina, et niin paljon kuin sitä "emoalusta" kaipailinkin ja tätä alustaa inhosin, tää ollut kuin raikas tuulahdus tää ketju ja nämä keskustelut ja - no ihan kaikki! Tykkään! 🥰👍
 
vierailija
Huomenta ja wow mitä keskustelua sikisikään yöllä, itse kirjoitin sen yhden "en tykkää mistään elimistä"-kommentin ja sitten tuli uni Pakko sanoa Vauvan vakkarina, et niin paljon kuin sitä "emoalusta" kaipailinkin ja tätä alustaa inhosin, tää ollut kuin raikas tuulahdus tää ketju ja nämä keskustelut ja - no ihan kaikki! Tykkään!
Täällä nimenomaan on välillä ollut erittäin hyviä, mielenkiintoisia ja pitkiäkin keskusteluja mm seksuaalisuudesta.
 
vierailija
Mäkään en tykkää elimistä, siis livenä, en tykkää seksistä myöskään jne. Oon se sama aseksuaali, joka ei ficceihin kirjoita seksiä.
MUTTA. Kuumistelen esimerkiksi Kärppää tosi paljon ja eilinen of sai kyllä tuntemuksia aikaan kehossa. Mikä onkin vähän erikoista, mutta ehkä hänessä sitten on jotain erikoista. Jokatapauksessa on tuntunut tosi vapauttavalta se, että joku ihminen oikeasti tuntuu kuumalta.
 
vierailija
Mäkään en tykkää elimistä, siis livenä, en tykkää seksistä myöskään jne. Oon se sama aseksuaali, joka ei ficceihin kirjoita seksiä.
MUTTA. Kuumistelen esimerkiksi Kärppää tosi paljon ja eilinen of sai kyllä tuntemuksia aikaan kehossa. Mikä onkin vähän erikoista, mutta ehkä hänessä sitten on jotain erikoista. Jokatapauksessa on tuntunut tosi vapauttavalta se, että joku ihminen oikeasti tuntuu kuumalta.
Joskus törmäsin Twitterissä tyyppiin, joka koki olevansa aseksuaali muuten, mutta maailmassa oli yksi ihminen johon hän tunsi vetoa, jonkun bändin laulaja.
 
vierailija
Mäkään en tykkää elimistä, siis livenä, en tykkää seksistä myöskään jne. Oon se sama aseksuaali, joka ei ficceihin kirjoita seksiä.
MUTTA. Kuumistelen esimerkiksi Kärppää tosi paljon ja eilinen of sai kyllä tuntemuksia aikaan kehossa. Mikä onkin vähän erikoista, mutta ehkä hänessä sitten on jotain erikoista. Jokatapauksessa on tuntunut tosi vapauttavalta se, että joku ihminen oikeasti tuntuu kuumalta.
Mä oon yksi eilisistä aceista ja kuumistelen Kärtsää, mutta en itselleni ollenkaan vaan yleisesti sekä tietysti yhdessä Bojanin kanssa.
 
vierailija
Mäkään en tykkää elimistä, siis livenä, en tykkää seksistä myöskään jne. Oon se sama aseksuaali, joka ei ficceihin kirjoita seksiä.
MUTTA. Kuumistelen esimerkiksi Kärppää tosi paljon ja eilinen of sai kyllä tuntemuksia aikaan kehossa. Mikä onkin vähän erikoista, mutta ehkä hänessä sitten on jotain erikoista. Jokatapauksessa on tuntunut tosi vapauttavalta se, että joku ihminen oikeasti tuntuu kuumalta.
Samanlaisia ajatuksia itselläni. 💚 Ehkä hänessä vaan on jotain erityistä, mikä herättää erilaisia asioita, eri tasoilla. Hän on kuuma, mut myös sympaattinen jne.
 
vierailija
Ja siinä Stozicen keikan bäkkärillä kuvatussa videossa Martin kehui Bojčin selkää, että näkee kuinka salitreeni on tuottanut tulosta. Siinä tosin paita päällä, mutta aihetta liippaavaa kuitenkinz
 
vierailija
Huomenta! Mahtavia keskusteluja täällä yöllä! 🔥🔥🔥 Puutarhan hyviä puolia on ympärivuorokautisuus, koska parhaimmillaan se antaa tilaa viime yön kaltaisille pohdinnoille ja kuumisteluillekin. Hiukan haastavaa oli kyllä lukea viime yön keskusteluja täydessä työmatkabussissa, mutta siitäkin selvittiin. 😄
 
vierailija
Kun tämä toinen OF-kierros on selkeästi mennyt jo pidemmälle kuin ensimmäinen, niin mitä voisitte kuvitella sieltä vielä tulevan? Mun veikkaus on, että mitä tahansa tähän vastaatte, niin K haluaa yllättää ja ylittää sen 😄
 
vierailija
Joskus törmäsin Twitterissä tyyppiin, joka koki olevansa aseksuaali muuten, mutta maailmassa oli yksi ihminen johon hän tunsi vetoa, jonkun bändin laulaja.
Mulla on sama, olen koko ikäni ihastunut ja tuntenut vetoa vain julkkiksiin tai fiktiivisiin hahmoihin. En ole koskaan tavannut IRL ihmistä joka olisi kiinnostanut. Tälle taisi olla joku fictosexual-termiehdotus aseksuaalisuuden alle. Ja sitten oli myös aseseksuaalisuuden alalaji sellaiselle joka tuntee vetoa vain sellaisiin ihmisiin joista tietää ettei voi saada vastakaikua.
 
vierailija
Lainaus ei toiminut, mutta tuo oli tähän:


Entä, jos shippaaminen onkin sulle vaan tyyliteltyä munakateutta, jossa sä pääset viimein ficcipuikkoihin ohjailemaan niitä olemassaolevien ihmishahmojen munia?

Ja lisään vielä että mulla ei tässä shipissä todellakaan ole pääinteressinä heidän munat tai niiden sijainti toisiinsa suhteutettuna. Enemmän se söpöstely ja se, miten onnellisilta pojat vaikuttaa toistensa seurassa, ja toistensa seurasta.
Sama juttu. Ei ne munat. Mä en ficceissä myöskään esim välttämättä kaipaa ollenkaan niitä seksikohtauksia vaan muunlaisia hellimismuotoja ja just söpöstelyä.
 
vierailija
Hei, asian vierestä vähän mut te aseksuaalit, oletteko kertoneet asiasta ystäville tai ylipäätään -? Miten ihmiset suhtautuu?
Mä oon kertonut lähimmille ystäville, hyvin on suhtautuneet. Ei juuri ihmettelyä. Haastavammaksi oon kokenut sen kun alkaa tapailla jotakuta ja alkuvaiheessahan tää on toki jo hyvä kertoa, että seksi ei muuten sitten kiinnosta.
 
vierailija
Hei, asian vierestä vähän mut te aseksuaalit, oletteko kertoneet asiasta ystäville tai ylipäätään -? Miten ihmiset suhtautuu?
Ette te mitään aseksuaaleja oo, ei se niin yleistä oo, että nìitä oikein parveilisi jossakin parinkymmen tyypin keskustelussa.

Kannattaa uskaltautua välillä fictiomaailmasta ulos, alkaa aistimaan oikeita kemioita.
 
vierailija
Samanlaisia ajatuksia itselläni. Ehkä hänessä vaan on jotain erityistä, mikä herättää erilaisia asioita, eri tasoilla. Hän on kuuma, mut myös sympaattinen jne.
Olen miettinyt tämän taskukokoisen miehen vetovoimaa. Itsekin olen viisikymppisenä äiti-ihmisenä aivan sulaa vahaa hänen edessään. Mistä ihmeestä se vetovoima kumpuaa?

Muutama ajatus:
1) Aito, vilpitön, rehellinen ja jotenkin ennakoimaton.
2) sympaattinen ja empaattinen, sydämeltään sivistynyt
3) perhekeskeinen, eikä piilota sitä, miten tärkeä perhe hänelle on. Upea kyky kohdata eri-ikäisiä ihmisiä arvostaen.
4) sopivasti höpsö, pikkupoika aikuisen miehen vartalossa
5) sinut itsensä ja kehonsa kanssa. Tiedostaa ja osaa hyväksyä myös puutteensa
6) Käsittämättömän kuuma, tietää sen ja osaa käyttää e roo ttista vetovoimaansa.
 

Yhteistyössä