Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitten nukkumaan ja odottamaan huomisaamun uutisia Kärtsän prnoiluista 🤭

"Koko kansan Käärijä" puhui tuhmia OF-kanavallaan! Käärijänä tunnettu vantaalaisräppäri Jere Pöyhönen on julkaissut OF-kanavallaan kiihottavia englanninkielisiä puheita, jotka oli osoitettu pääosin miehille. Pöyhösen tekemisiä on puitu ainakin Kaksplussan keskustelupalstalla vielä myöhään eilen illalla ja yöllä (syystä, että suurta suosiota Käärijän ja slovakkibändi Jokerit Ulos fanien nauttima Vauva.fi boikotoi erikoista ääriryhmää, joka tunnetaan ympäri maata nimellä Nautadom).

Iltapäivälehti Täyttää Paskaa ei tavoittanut Pöyhöstä kommentoimaan asiaa.
 
vierailija
Hmh ihan vaan monipuolisuuden vuoksi, haluaisin tallentaa tänne oman mielipiteeni, eli rakastan miesten elimiä, ja ne ovat minusta parhaimmillaan erittäin esteettisiä ilmestyksiä.

Kiitos ja anteeksi.
 
vierailija
En itse innostu myöskään miesten elimistä, mutta on ne kuitenkin esteettisempiä ja selkeämpiä? kuin naisen värkki. Miesten muna on yhtä yksinkertainen mitä miesten aivot ja naisten emätin yhtä mutkikas mitä naisten aivot. Miesten kivekset tosin ällöttää ja esinahka.

En harrasta suuseksiä, koska se on inhottavinta mitä tiedän. En pidä kyllä seksistä muutenkaan. Ajattelin joskus et "ryhdyn" lesboksi, kun inhotti olla miesten kanssa ja miehet halusivat aina suihinottoja. Sitten tajusin et naisten elin on vielä kamalampi enkä voisi ikinä antaa suuseksiä naisellekaan.

Täällä joskus oli puhetta naisista, jotka kokivat tai samaistuivat homomiehiin, halusivat olla kuten he. Olen yksi heistä. Ehkä olen homomies naisen vartalossa? Koska homomiesten touhut kiinnostaa.
 
vierailija
Minäkin (bi) olen sitä mieltä että penis säkkitovereineen muistuttaa lurppakorvaista norsua, ja katselen mieluummin oikeita norsuja. Jos sellainen kasvaisi puun kyljestä ihmiset kuolisivat nauruun. Ennen kuin joku syyttää miesvihamieliseksi, niin pidän kyllä muutoin miehistä niin kuin kaikista sukupuolista yleensä. Ei naisenkaan sukuelimet sen parempia ole, mutta omaa esteettistä silmää viehättää niissä piiloon liittyvä mystisyys. Sukuelimillä ei vaan ole itselleni merkitystä. Kosketuksella ja läheisyydellä on.
 
vierailija
Kaikkea sitä tuleekin kirjoitettua, mutta hyvät muodot omaava muna hyväryhtisessä, mahdollisimman suorassa stondiksessa on mun mielestä todella kaunis. Ei tarvitse siis olla välttämättä iso, kunhan on sopusuhtainen ja tatin lakki nätin mallinen. Mä tykkään myös pistää suuhuni mutta en halua lasteja sinne. Naista nuolemaan musta ei olisi, en tykkää tuoksusta.
 
vierailija
Kaikkea sitä tuleekin kirjoitettua, mutta hyvät muodot omaava muna hyväryhtisessä, mahdollisimman suorassa stondiksessa on mun mielestä todella kaunis. Ei tarvitse siis olla välttämättä iso, kunhan on sopusuhtainen ja tatin lakki nätin mallinen. Mä tykkään myös pistää suuhuni mutta en halua lasteja sinne. Naista nuolemaan musta ei olisi, en tykkää tuoksusta.
Niin ja minä siis olen myös yksi niistä homomieheksi haluavista. Ja siihen liittyy tiiviisti se, että haluaisin itselleni (toimivan) miehen elimen. Homonakin tosin näkisin itseni 100% bottomina.
 
vierailija
Kiitos. Nyt kun kaikki ovat saaneet kertoa mielipiteensä munaskuista, niin voimmeko todeta että mielipiteitä on yhtä monia kuin tiedätte mitä, ja voimmeko palata takaisin palstan aiheeseen.

Ja itselleni huomauttaisin, että jos päätät olla lukematta palstaa puolen yön jälkeen, niin pidä siitä päätöksestä jeresus sentään kiinni.
 
vierailija
Kaikkea sitä tuleekin kirjoitettua, mutta hyvät muodot omaava muna hyväryhtisessä, mahdollisimman suorassa stondiksessa on mun mielestä todella kaunis. Ei tarvitse siis olla välttämättä iso, kunhan on sopusuhtainen ja tatin lakki nätin mallinen. Mä tykkään myös pistää suuhuni mutta en halua lasteja sinne. Naista nuolemaan musta ei olisi, en tykkää tuoksusta.
Niin ja kiveksistä ja esinahasta tykkään myös. Tiedättekö niitä kiinalaisia (?) metallisia stressipalloja? Mä tykkään pyöritellä kivespussia ja sisältöä kädessäni vähän kuin niitä. Ja pureskella hellästi. Esinahkakin on kiva "lelu", kieli menee moneen eri paikkaan jos on oikein notkea.
 

Yhteistyössä