Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on samat fiilikset. Tuntuu, että jotain vielä tapahtuu ennen Kärpän torstain keikkaa.
Mun fantasioissa K lähti Münchenistä kohti Ljubljanaa ja viettää siellä salaista relax timeä Boitsun kaa parhaillaan. Tänään tai huomenna kohti Suomea! 😍 Ymmärrän, että ei ole mikään maailman realistisin skenaario, mutta unelmoida aina saa!! Toki se ”can’t wait to see you SOON” sekä ”best thing ever happen to me” saattoivat myös vähän vaikuttaa tähän… 💙💚
 
vierailija
Mun fantasioissa K lähti Münchenistä kohti Ljubljanaa ja viettää siellä salaista relax timeä Boitsun kaa parhaillaan. Tänään tai huomenna kohti Suomea! Ymmärrän, että ei ole mikään maailman realistisin skenaario, mutta unelmoida aina saa!! Toki se ”can’t wait to see you SOON” sekä ”best thing ever happen to me” saattoivat myös vähän vaikuttaa tähän…
Mulla on samat aatokset (eikä realistiset), mutta saahan sitä tyttö unelmoida, ei tee hallaa kellekään ei edes itselle. :)
 
vierailija
Mun fantasioissa K lähti Münchenistä kohti Ljubljanaa ja viettää siellä salaista relax timeä Boitsun kaa parhaillaan. Tänään tai huomenna kohti Suomea! Ymmärrän, että ei ole mikään maailman realistisin skenaario, mutta unelmoida aina saa!! Toki se ”can’t wait to see you SOON” sekä ”best thing ever happen to me” saattoivat myös vähän vaikuttaa tähän…
Mietin myös mikä oli syy nyt juuri tulla tällä tavalla asian kanssa ulos kun on aika hiljaa oltu näistä tunteista ihan tuossa merkeissä ainakin. Joku tosi läheinen näkeminen olisi ollut hyvä selitys.
 
vierailija
Mun fantasioissa K lähti Münchenistä kohti Ljubljanaa ja viettää siellä salaista relax timeä Boitsun kaa parhaillaan. Tänään tai huomenna kohti Suomea! Ymmärrän, että ei ole mikään maailman realistisin skenaario, mutta unelmoida aina saa!! Toki se ”can’t wait to see you SOON” sekä ”best thing ever happen to me” saattoivat myös vähän vaikuttaa tähän…
Tuo SOON kyllä laittoi toivomaan ja deluluilemaan ja mikäs sen hauskempaa.
 
vierailija
Itse luulen, että Kärppy on nyt nautataulunsa alla pötköttelemässä, mutta menee Sloveniaan sitten syyskuussa ja se ehkä saattaisi olla se Boitsun suomi projekti tai vaikka yhteisbiisi tai sitten vain relax timea
 
vierailija
Miettikää, Oi miettikää kun seuraava OF-postaus olisikin K ja B vaikka makoilemassa vierekkäin (ihan vaatteet päällä) vaikka puistossa piknikillä. Tai kävelemässä kadulla lähekkäin. Tai mitä tahansa! Katsomassa toisiaan silmiin ja hymyilemässä! Internet räjähtäisi.

Mä niin maksaisin ihan tällaisesta kiltistäkin sisällöstä vain nähdäkseni nuo kaksi ihanaa yhdessä! 💙💚
 
vierailija
Siis netti tosiaan räjähtäis jos K tai B tai molemmat laittais kuvan, missä istuisivat vaan vaikka kahvilassa yhdessä.
Kyllä tuossa tilanteessa jo naudat lentäis, taivas olis täynnä sateenkaaria ja vaaleanpunaisia sydämiä liitelis ympäriinsä.
 
vierailija
Miettikää, Oi miettikää kun seuraava OF-postaus olisikin K ja B vaikka makoilemassa vierekkäin (ihan vaatteet päällä) vaikka puistossa piknikillä. Tai kävelemässä kadulla lähekkäin. Tai mitä tahansa! Katsomassa toisiaan silmiin ja hymyilemässä! Internet räjähtäisi.

Mä niin maksaisin ihan tällaisesta kiltistäkin sisällöstä vain nähdäkseni nuo kaksi ihanaa yhdessä!
Laita toivetta menemään Klle. Sehän on rahan perään, joten voi vaikka toteuttaakin, jos hinta on oikea.
 
vierailija
Alan kyllä itse olla jonkun discordin tai jonkun palvelun kannalla. Nuo laivat on menneet hankaliksi.

Lähtisikö kukaan mukaan jos perustaisi vaikka discordiin kanavan?
Mä en lähde mihinkään, missä nimimerkki on. Haluan mahdollisuuden ns keskustella vapaasti anonyymisti, ja vaikka olen kirjoittanut vaan kivoja juttuja, en silti halua että ihmiset aina ajattelee että ainiin tuo on se Kärpyn isovarvas joka kirjoitti silloin näin ja näin.
Paatti all the way.
 

Yhteistyössä