Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Kärppy kun ripset pitkinä katselee koiranpennun katseella Boitsua ja pyytää, että otetaanko yks kaunis kuva tuossa puistonpenkillä, niin Boitsu innolla lähtee mukaan ja vetää Kärpyn syliinsä.
 
vierailija
Laita toivetta menemään Klle. Sehän on rahan perään, joten voi vaikka toteuttaakin, jos hinta on oikea.
Kyllä K tietää että on iso joukko ihmisiä jotka rakastais nähdä just tuota. Ja B tietää varmasti myöskin. Ei se niille yllätyksenä tule. Mutta kuten sanottua, B tuskin suostuisi. Joten K käyttää Härtsää hyvänä korvikkeena. 😊
 
vierailija
Alan kyllä itse olla jonkun discordin tai jonkun palvelun kannalla. Nuo laivat on menneet hankaliksi.

Lähtisikö kukaan mukaan jos perustaisi vaikka discordiin kanavan?
Olen jo laittanut syksyllä harjoitusmielessä pystyyn Discordin. Se jäi vähän kesken, kun etsin tapaa saada sinne anonyymit viestit, ja sekin onnistuu, mutta koko serverille se ei käy. Yksittäiselle kanavalle kylläkin. Voin kaivaa kyllä Discordin esiin, jos innostusta löytyy, mutta hivenen epäilen.
T. Laivanrakentaja
 
vierailija
Olen jo laittanut syksyllä harjoitusmielessä pystyyn Discordin. Se jäi vähän kesken, kun etsin tapaa saada sinne anonyymit viestit, ja sekin onnistuu, mutta koko serverille se ei käy. Yksittäiselle kanavalle kylläkin. Voin kaivaa kyllä Discordin esiin, jos innostusta löytyy, mutta hivenen epäilen.
T. Laivanrakentaja
Siis miten käytännössä toimii anonyymit viestit?
 
vierailija
Kyllä K tietää että on iso joukko ihmisiä jotka rakastais nähdä just tuota. Ja B tietää varmasti myöskin. Ei se niille yllätyksenä tule. Mutta kuten sanottua, B tuskin suostuisi. Joten K käyttää Härtsää hyvänä korvikkeena. 😊
Saattaa hyvin olla myös niin, että Kärtsälle sen lisäksi että of:n tekeminen on ollut hänestä ihan hauskaa, niin yhtenä syynä sen tekemiseen voi olla se, että sitä kautta tulee myös hänen hyvälle ystävälleen Härtsälle vähän lisätienistiä. Minusta jotenkin tuntuu, että Kärtsälle on tärkeä se, että myös muut hänen ympärillään pärjäävät.
 
vierailija
Miettikää, Oi miettikää kun seuraava OF-postaus olisikin K ja B vaikka makoilemassa vierekkäin (ihan vaatteet päällä) vaikka puistossa piknikillä. Tai kävelemässä kadulla lähekkäin. Tai mitä tahansa! Katsomassa toisiaan silmiin ja hymyilemässä! Internet räjähtäisi.

Mä niin maksaisin ihan tällaisesta kiltistäkin sisällöstä vain nähdäkseni nuo kaksi ihanaa yhdessä!
Hölmö
 
vierailija
Miettikää, Oi miettikää kun seuraava OF-postaus olisikin K ja B vaikka makoilemassa vierekkäin (ihan vaatteet päällä) vaikka puistossa piknikillä. Tai kävelemässä kadulla lähekkäin. Tai mitä tahansa! Katsomassa toisiaan silmiin ja hymyilemässä! Internet räjähtäisi.

Mä niin maksaisin ihan tällaisesta kiltistäkin sisällöstä vain nähdäkseni nuo kaksi ihanaa yhdessä!
Niin minäkin!
 
vierailija
Levoton olo! Haluun tietää jo joksujen tulevista keikoista. Tuntuu ettei uskalla sopia mitään menoja loppuvuoteen, jos ne kuitenkin tulee Suomeen vielä tänä vuonna.
Jep, mulla on kaikki suunnitelmat jäissä loppu vuoden ja ensi vuoden alku kolmanneksen suhteen. Myös Kärtsän mahdollisen Areena keikan ajankohta kiinnostaisi, siis ensi vuonna.
 
vierailija
Siis miten käytännössä toimii anonyymit viestit?
Discordia käytetään nimimerkeillä, mutta yksittäiselle kanavalle serverin sisällä on mahdollista asettaa käsky, jonka avulla viesti muuttuu anonyymiksi eikä nimimerkkiä näy. Selvitystyö jäi vain aikanaan kesken, niin en päässyt koskaan testaamaan, toimiiko tuolla luomallani serverillä ne anonyymiviestit vai ei. 😅
T. Laivanrakentaja
 

Yhteistyössä