Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En muista koska olin ekalla keikalla, mutta voisko olla toukokuussa -22. Mutta oli joo syksyä -22 kun näitä juttuja sit enemmän alkoi olla, veikkaan itse et marraskuu -22 kun alkoi sitten "virallisesti" oleen yhdessä tuon nykyisen kanssa.
Miten "löysit" Kärpän keikkoineen? Miten hän mainosti silloin itseään? Pitkälti opiskelijabileissä varmaan
 
vierailija
Miksi mä odotan koko ajan, että jotain ois kohta tapahtumassa?
No, ehkä johtuu vaan siitä, että itselläni olisi tavallista enemmän aikaa olla täällä eikä vauvakaan oo auki, niin on jotenkin tylsistynyt olo. Vai onko sittenkin kohta joulu, kuten palsta vihjaa 😁
 
vierailija
Miten "löysit" Kärpän keikkoineen? Miten hän mainosti silloin itseään? Pitkälti opiskelijabileissä varmaan
Mun yksi kaverini tiesi Kärpän jo vielä aiemmalta ajalta. Sen mukana menin ekalle keikalle. En ollut itse ennen ekaa keikkaa edes kovin kiinnostunut muistaakseni enkä tiennyt juuri mitään siitä. Innostuin siellä ekalla keikalla tyypistä, ajattelin siis ekana et se on ihan älyttömän söpö!
 
vierailija
Miksi mä odotan koko ajan, että jotain ois kohta tapahtumassa?
No, ehkä johtuu vaan siitä, että itselläni olisi tavallista enemmän aikaa olla täällä eikä vauvakaan oo auki, niin on jotenkin tylsistynyt olo. Vai onko sittenkin kohta joulu, kuten palsta vihjaa
Sama täällä, mutta lähden ensi viikolla lomalle eli sitten varmaan rytisee ja kunnolla.
 
vierailija
Miksi mä odotan koko ajan, että jotain ois kohta tapahtumassa?
No, ehkä johtuu vaan siitä, että itselläni olisi tavallista enemmän aikaa olla täällä eikä vauvakaan oo auki, niin on jotenkin tylsistynyt olo. Vai onko sittenkin kohta joulu, kuten palsta vihjaa
Mulla on samat fiilikset. Tuntuu, että jotain vielä tapahtuu ennen Kärpän torstain keikkaa.
 
vierailija
Bojan tarttumassa Jeren käsiin Liverpoolissa kadulla, kesken Carpe diemin "treenin". Yks sulosimmista hetkistä. Bojan vaan piti käsistä kiinni. Joku joskus sanoikin, et täysin tarpeettomasti ylipäätään otti kädet omiinsa. Varmaan oli myös vähän kylmät kädet molemmilla, tuntui ehkä mukavan lämpimältä. Siinä he vaan olivat sen ihanan hetken. Miten ihastuneita nää olikaan Liverpoolissa, Bojan vähän hämmentynyt, mut niin innokas, ja Kärpyltä oli täysin suodatin ja kontrolli kadoksissa esim. date nightin aikaan (you wanna eat me, ja öljyt Bojanin iholle ...)
Best thing that ever happend to me
Bojan oli kyllä välillä kuin nuori varsa laitumella 😄. Ja välillä yritti käyttäytyä niin asiallisesti, revetäkseen taas hetkessä Jerpun flirtille, joka ei kovin hienovaraista ollut. Katsekontaktit oli kyllä huomattavan intensiivisiä, niissä ei vitsejä näkynyt. Oli kyllä sellainen kupla ne viisut, että lähentyminen tais tapahtua pikakelauksella.
MRS=3
 
vierailija
Mun yksi kaverini tiesi Kärpän jo vielä aiemmalta ajalta. Sen mukana menin ekalle keikalle. En ollut itse ennen ekaa keikkaa edes kovin kiinnostunut muistaakseni enkä tiennyt juuri mitään siitä. Innostuin siellä ekalla keikalla tyypistä, ajattelin siis ekana et se on ihan älyttömän söpö!
Silloin K:lla oli jo lihaa luiden ympärillä! Nykykärtsän näköinen (tumman version). Feel you!
 

Yhteistyössä