Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No oli samanlainen fani mitä minäkin olin, ja oltiin samoilla keikoilla. Itse pääsin muutaman kerran juttelemaan Jeren kans (siihen aikaan se oli vähän eri meininki), kun jäi baariin keikan jälkeen. Halaamaankin pääsin. En kyllä unohda! Ei vaan tullu mieleen et olisin sanonut jotain et haluatko lähtee täältä mun kanssa tms. En tiennyt toki edes seurusteliko sillon. Kerran sanoi mun pisamista et onpa söpöjä.

Nykyinen tyttis hyöri välillä aina ympärillä keikan jälkeen ja sitten näin somessa miten hän laitteli viestejä Jerelle aina keikan jälkeen et kiitos oli ihanaa jne ja Jere vastaili ja viestit päättyi aina "nähdään" jne.
Niin siis varmaan yleisesti "nähdään" (keikalla) vielä siinä vaiheessa, jos julkista somekommentointia
 
vierailija
Näiden hullujen seassa perun puheeni. Nimimerkillinen alusta käyttöön ja sassiin, niin päästään eroon:
- Aidosta
- tyttisjankkaajista
- homofoobikoista
- S-pakottajista
- yksityiselämää tonkivista stalkkereista
- antishippaajista
- muista trolleista
 
vierailija
No oli samanlainen fani mitä minäkin olin, ja oltiin samoilla keikoilla. Itse pääsin muutaman kerran juttelemaan Jeren kans (siihen aikaan se oli vähän eri meininki), kun jäi baariin keikan jälkeen. Halaamaankin pääsin. En kyllä unohda! Ei vaan tullu mieleen et olisin sanonut jotain et haluatko lähtee täältä mun kanssa tms. En tiennyt toki edes seurusteliko sillon. Kerran sanoi mun pisamista et onpa söpöjä.

Nykyinen tyttis hyöri välillä aina ympärillä keikan jälkeen ja sitten näin somessa miten hän laitteli viestejä Jerelle aina keikan jälkeen et kiitos oli ihanaa jne ja Jere vastaili ja viestit päättyi aina "nähdään" jne.
Damn, rakkauden laiva lipui läheltä ohi :(
 
vierailija
Eikä ilmeisesti ollut eka artisti jota on piirittänyt.
Vaikea uskoa siis, että Jeren tunteet häntä kohtaan olisivat kamalan syviä. On vain ollut joku, joka on ok ja sopivan helposti siinä tyrkyllä. Jos Jere on vähän sellainen epävarma omista tunteistaan, että kiinnostaako joku tyyppi edes, niin tuollainen henkilö on silloin helppo valinta.
Bojanin kanssa ei sellaista epävarmuutta ole nähty...
 

Yhteistyössä