Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No se oli just sopivan lyhyt ja sievä ja kannuisa Kärdelle. Kuinkas itse?
Jaa mitä minusta? No, olen itsekin pieni ja ihan "sievä", jos haluaa sitä sanaa käyttää. Kannuisa en tosin ole. Oon kateellinen, koska olisin mieluusti tyttiksen housuissa (tai no ... Jeren housuissa 🤭) Tapasin itsekin hänet ennen tätä suurta kuuluisuutta, mut en uskaltanut olla niin rohkea mitä tää nykyinen tyttis, suorapuheinen jne, vei Jereä kuin pässiä narussa. Oon monesti (niin monesti!) harmitellut, miksen vaan itsekin tuolloin olis ehdottanut jotain suoraan, tyrkyttänyt? itseeni. Melkein vierestä seurasin miten tää mimmi vei hänet.
 
vierailija
Jaa mitä minusta? No, olen itsekin pieni ja ihan "sievä", jos haluaa sitä sanaa käyttää. Kannuisa en tosin ole. Oon kateellinen, koska olisin mieluusti tyttiksen housuissa (tai no ... Jeren housuissa ) Tapasin itsekin hänet ennen tätä suurta kuuluisuutta, mut en uskaltanut olla niin rohkea mitä tää nykyinen tyttis, suorapuheinen jne, vei Jereä kuin pässiä narussa. Oon monesti (niin monesti!) harmitellut, miksen vaan itsekin tuolloin olis ehdottanut jotain suoraan, tyrkyttänyt? itseeni. Melkein vierestä seurasin miten tää mimmi vei hänet.
Voi apua mitä porukkaa?
 
vierailija
Vauva-palstallahan on pakolliset nimimerkit käytössä muilla alueilla paitsi Aihe vapaalla ja Seksi-alueella. Olisiko siinä ideaa, että rakentaisi laivan nimimerkilliselle alueelle?
 
vierailija
Jaa mitä minusta? No, olen itsekin pieni ja ihan "sievä", jos haluaa sitä sanaa käyttää. Kannuisa en tosin ole. Oon kateellinen, koska olisin mieluusti tyttiksen housuissa (tai no ... Jeren housuissa ) Tapasin itsekin hänet ennen tätä suurta kuuluisuutta, mut en uskaltanut olla niin rohkea mitä tää nykyinen tyttis, suorapuheinen jne, vei Jereä kuin pässiä narussa. Oon monesti (niin monesti!) harmitellut, miksen vaan itsekin tuolloin olis ehdottanut jotain suoraan, tyrkyttänyt? itseeni. Melkein vierestä seurasin miten tää mimmi vei hänet.
Wau. Ja auts.
 
vierailija
Jaa mitä minusta? No, olen itsekin pieni ja ihan "sievä", jos haluaa sitä sanaa käyttää. Kannuisa en tosin ole. Oon kateellinen, koska olisin mieluusti tyttiksen housuissa (tai no ... Jeren housuissa ) Tapasin itsekin hänet ennen tätä suurta kuuluisuutta, mut en uskaltanut olla niin rohkea mitä tää nykyinen tyttis, suorapuheinen jne, vei Jereä kuin pässiä narussa. Oon monesti (niin monesti!) harmitellut, miksen vaan itsekin tuolloin olis ehdottanut jotain suoraan, tyrkyttänyt? itseeni. Melkein vierestä seurasin miten tää mimmi vei hänet.
Olitko 'ihastunut' jo silloin?
 
vierailija
Vauva-palstallahan on pakolliset nimimerkit käytössä muilla alueilla paitsi Aihe vapaalla ja Seksi-alueella. Olisiko siinä ideaa, että rakentaisi laivan nimimerkilliselle alueelle?
Miksei vois olla nimimerkki? Ei kai sitä kukaan nyt omaa nimeensä siihen laittas joten mitä väliä? Jos alkaa nimimerkkijahti tai -lynkkaus, se on tietty veemäistä ja voiko nimimerkkiä sit vaihtaa edes miten helposti? Äkkiä muille muodostuu tietty käsitys aina jostain nimimerkistä ja pitää luultavasti olla varovaisempi kommenteissaan.
 
vierailija
Joku ehdotti vierailijoita K:n OF. Kaikki nyt tietenkin toivoisi sitä yhtä, mutta.

Ajatusleikki:
Mutta tulisiko mieleen realistisesti ketään miespuolista julkisuudesta tuttua henkilöä, jolla itsellään ei ole OF, mutta suostuisi vierailemaan? Siis samantyyppisissä julkaisuissa kuin nyt ovat tehneet.
Takamatkalta huutelen, mutta mä luulen ihan oikeasti että ei Jerpun tarvitsisi kuin pikkusen räpytellä niitä ihanan pitkiä silmäripsiään niin Bojan olisi messissä. Ja varmaan aika moni muukin, jos Jerppu katsoisi heitä niinkuin katsoo Bojania.

Ei vitsi.
 

Yhteistyössä