Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos olet A niin lopeta uhriutuminen. Tiedät itsekin kirjoitelleesi todella rumasti K:sta ja haukkuneen häntä monta kertaa. Tai ehkä se ei sun silmissä ole haukkumista vaan kritiikkiä, vai miten se omantunnon puhdistusrimpsu menikään?
"Todella rumasti", eli mitä? Että vois mun puolesta peittää vatsansa kun esiintyy? Se on kuule ihan normaali ajatus, saa hän mun puolesta esiintyä paidattakin, mutta en ole koulukuntaa "haluan ehdottomasti että vatsa on paljas". Niin miten mä sanon sen mielipiteen loukkaamatta sinua?
Mitään en ole törkeää hänestä haukkunut, vai tuleeko sulle esimerkkejä mieleen?
 
vierailija
Mä puhun Suomen lain puitteissa mitä mä haluan.
Hmmm... en tiedä oletko sinä ollut asialla oman "sananvapautesi" nimissä, mutta palstoilla on ollut oikeasti rasistista kommentointia/vihapuhetta ja yksityishenkilöiden sekä julkisuuden henkilöiden rääpimisiä ihan kunnianloukkaukseen asti eli on menty jo sen laillisuudenkin yli. Vauvan / Sanoman yleisiä keskustelujen sääntöjä on myös rikottu yhtenään. Ne säännöt voi ihan itse tarkistaa.
 
vierailija
"Todella rumasti", eli mitä? Että vois mun puolesta peittää vatsansa kun esiintyy? Se on kuule ihan normaali ajatus, saa hän mun puolesta esiintyä paidattakin, mutta en ole koulukuntaa "haluan ehdottomasti että vatsa on paljas". Niin miten mä sanon sen mielipiteen loukkaamatta sinua?
Mitään en ole törkeää hänestä haukkunut, vai tuleeko sulle esimerkkejä mieleen?
Niitä on niin paljon vuoden ajalta, että onneksi en muista kaikkea. Mutta samaan tyyliin kuin eilen kommentoit Miken puolisoa. Miksi edes vaivaudun sulle vastaamaan, kun tietää ettei se mihinkään johda.
 
vierailija
Eihän se monen mielestä kuulu, kerroin vaan tuossa alkuperäisessä viestissäni että viihdyn paremmin kompostissa koska tykkään rennosti puhua välillä aiheen vierestä. Eihän Ski Aggukaan vai mikä olikaan kuulu shippiin mutta yksi ilta kauhisteltiin hänen onnettomuuttaan ja jankattiin jostain pyörätuolista monta sivua.
Mä käyn vähän siellä ja täällä, enää en koko aikaani palstalla vietä. Harvoin kommentoin. Luen yleensä aamuyön unettomina tunteita näitä ketjuja. Viime yönä jouduin pidättelemään, etten olisi nauranut ääneen kompostin älyvapaita juttuja. Sitä huumoria ja irrottelua mä kaipaan!
 
vierailija
Niitä on niin paljon vuoden ajalta, että onneksi en muista kaikkea. Mutta samaan tyyliin kuin eilen kommentoit Miken puolisoa. Miksi edes vaivaudun sulle vastaamaan, kun tietää ettei se mihinkään johda.
Tajusit jo itsekin että tää on turhaa. Älä vastaa hänelle. Laita mieluummin vaikka sun suosikkificceihin linkkejä tai taidetta tai ihan vaikka yleistä pohdintaa musiikista tai jostain tänne.

Mä ainakin alan olla kuin kissa pistoksissa Joksujen seuraavan julkaisun suhteen, nyt kun ei sitä viikkokirjettäkään tullut. Milloin Bluza julkaistaan? Tai milloin se Balkan tour tulee?
 
vierailija
Luo vaan niin päästään täyttämään sitä!
Toivottavasti tämä kelpuutetaan.

 
vierailija
Tajusit jo itsekin että tää on turhaa. Älä vastaa hänelle. Laita mieluummin vaikka sun suosikkificceihin linkkejä tai taidetta tai ihan vaikka yleistä pohdintaa musiikista tai jostain tänne.

Mä ainakin alan olla kuin kissa pistoksissa Joksujen seuraavan julkaisun suhteen, nyt kun ei sitä viikkokirjettäkään tullut. Milloin Bluza julkaistaan? Tai milloin se Balkan tour tulee?
👍
 
vierailija
Toivottavasti tämä kelpuutetaan.

Kiitos! Lisään myöhemmin ne pari jotka mulla on muistiinpanoissa, mutta valitettavasti suurin osa on varmaan mennyt pohjaan paatin mukana. :(
 
vierailija
Toivottavasti tämä kelpuutetaan.

Kiitos! Voisiko tästä laittaa linkin tietotoimistoon, jos ei ole jo?
 
vierailija
Olet sanonut että et ole ihminen joka haukkuu mutta trollausmielessä kirjoitit haukkumisviestejä Ksta. Eli haukut.
En ole kirjoittanut K:sta, tajuatko, että Vauvalla on yksi, joka todellakin kirjoittelee niitä? Sekoitat hänet minuun. Mua ei K kiinnosta kuin Bojanin poikaystävänä, en mä jaksa mitään trollailua hänestä. Jos joskus roustaan jotain, se on huumorilla, eikä ole tarkoitettu hänen mielensä pahoittamiseen. Samaa suosittelen sulle, ettet pahoittaisi mieltäsi, jos joku jotain provosoivaa scheissea nyt kirjoittelisikin. ei K näitä lue.
A
 
vierailija
Siirryttäisiinkö jankkauksesta viimein itse aiheeseen eli päähenkilöiden fiilistelyyn, shippaukseen ja kuumisteluun? Tässä fanitaidetta Kärtsän of-selfiestä viime vuodelta 🤩

 

Yhteistyössä