Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän se monen mielestä kuulu, kerroin vaan tuossa alkuperäisessä viestissäni että viihdyn paremmin kompostissa koska tykkään rennosti puhua välillä aiheen vierestä. Eihän Ski Aggukaan vai mikä olikaan kuulu shippiin mutta yksi ilta kauhisteltiin hänen onnettomuuttaan ja jankattiin jostain pyörätuolista monta sivua.
Ja pikkasen vaan otti päähän tuo jankkaus. Joku selitti, että kuuluu paattiin, kun on Joostin shippikaveri. No, ei todellakaan kuulu paattiin tuo.
 
vierailija
Eihän se monen mielestä kuulu, kerroin vaan tuossa alkuperäisessä viestissäni että viihdyn paremmin kompostissa koska tykkään rennosti puhua välillä aiheen vierestä. Eihän Ski Aggukaan vai mikä olikaan kuulu shippiin mutta yksi ilta kauhisteltiin hänen onnettomuuttaan ja jankattiin jostain pyörätuolista monta sivua.
Mutta kun Vauvan ketju ei ole vain shippiketju. Se on myös fiilistelyketju, ja siellä on täysin ok jutella JO ja K liitännäisistä henkilöistä kunhan nyt ei valtaa täysin keskustelua. Se pyörätuolikeskustelu sen sijaan meni kyllä jo aika kauas itse aiheesta ja vähän yli pituudeltaan, mutta ei se mua ainakaan häirinnyt. Enemmän häiritsee trollaus, riidan haastaminen ja jankkaus aiheesta kuin aiheesta.
 
vierailija
Mä taas ihmettelen tätä. Mun mielestä tuo lyhyt keskustelu ei kyllä haitannut yhtään mitään ja oli asiallista.
No ei haitannut. Ei se tietenkään sitä tarkoita, etteikö shippiketjussa saisi keskustella yhtään mistään muusta kuin shipistä. Kn tai Bn shippaus muille henkilöille ei sinne kuulu, mutta tottakai voi siellä keskustella vaikka mistä, varsinkin kun Klla ja Joksuilla on ollut hiljaisempaa.
 
vierailija
Ja pikkasen vaan otti päähän tuo jankkaus. Joku selitti, että kuuluu paattiin, kun on Joostin shippikaveri. No, ei todellakaan kuulu paattiin tuo.
No toi nyt vaan oli esimerkki kun mua aihenipotuksen lisäksi ottaa päähän poistelijoiden tekopyhyys kun vain heitä ärsyttävät off topic viestit katoaa. Ei mua haittaa ohitella, luulis että melkein kaikilla tulee myös vastaan niitä shippiin liittyviä viestejä jotka ei kiinnosta.
 
vierailija
Pätee. Ihan kuten jokaisessa fandomissa ja jokaisessa nurkassa, jossa fandomeita pyöritetään. Livejournal aikanaan oli iso sivusto, jossa oli sadoittain eri fandomeita ja kaikki osasi käyttäytyä paikan ja kyseisen yhteisön sääntöjen mukaan. Sinä väittelet pedantiikasta ja keksit vastaväitteitä tyhjästä, koska muuta puolustusta mulkkumaisuudellesi sulla ei ole. Et vain ymmärrä fandomia etkä osaa tai halua käyttäytyä muita kunnioittavasti.
No eihän päde. Sä voit vaatia, että pätee, mutta mä taas vaadin, että täällä ollaan normi keskustelupalstan säännöin. Sun vaatimuksellasi ei ole yhtään enempää painoarvoa.
 
vierailija
No eihän päde. Sä voit vaatia, että pätee, mutta mä taas vaadin, että täällä ollaan normi keskustelupalstan säännöin. Sun vaatimuksellasi ei ole yhtään enempää painoarvoa.
Ahaa. Olet Aito, ja tuhlasin aikaani kirjoittamalla sulle pari vastausta. Nyt lopetan kun ymmärrän, kuka olet ja miksi suhun täysin turhaa tuhlata mitään energiaa. Vastauksia muuten kysymyksiisi et myöskään saa siksi, että sut tunnistetaan ja koska kukaan ei halua sinulle vastata. Kuka tahansa muu kysyjä saisi kyllä vastauksen, mutta sun tapauksessa se vastaamattomuus on ihan henkilökohtaista.
 
vierailija
Se, että täällä on nytkin nillittänyt vastaan joku ilmiselvä trolli, kertoo vain siitä, että osa meidän trolleista ei todellakaan ole vain vauvalla ketjuun eksyviä yleistrolleja vaan osa on todennäköisesti paatin omia alkuperäisiä kirjoittelijoita, jotka on jossain vaiheessa muuttuneet katkeriksi kiusaajiksi. Yksi tällainenhän tunnusti ollevansa joku niistä Malediivi-huutelijoista keväältä ja katkeroitui, kun tajusi sen aikana että K on varattu yksityiselämässään. Olisi kaikille paljon helpompaa, kun semmoiset kirjoitteijat vaan jättäisivät koko fandomin ja siirtyisivät elämässä eteenpäin, jos eivät ymmärrä tosielämän ja shipin eroja.
 
vierailija
No eihän päde. Sä voit vaatia, että pätee, mutta mä taas vaadin, että täällä ollaan normi keskustelupalstan säännöin. Sun vaatimuksellasi ei ole yhtään enempää painoarvoa.
Sulle ei taida toisten kunnioittaminen ja kohteliaisuus olla tuttuja? Laissa ei kielletä menemästä tupakoimaan puistossa piknikillä olevan perheen viereen tai huudattamasta musaa ruuhkabussissa, mutta silti suurin osa ei tee niin. Paitsi pari mulkkua aina löytyy. Kuten sinä.
 
vierailija
Se, että täällä on nytkin nillittänyt vastaan joku ilmiselvä trolli, kertoo vain siitä, että osa meidän trolleista ei todellakaan ole vain vauvalla ketjuun eksyviä yleistrolleja vaan osa on todennäköisesti paatin omia alkuperäisiä kirjoittelijoita, jotka on jossain vaiheessa muuttuneet katkeriksi kiusaajiksi. Yksi tällainenhän tunnusti ollevansa joku niistä Malediivi-huutelijoista keväältä ja katkeroitui, kun tajusi sen aikana että K on varattu yksityiselämässään. Olisi kaikille paljon helpompaa, kun semmoiset kirjoitteijat vaan jättäisivät koko fandomin ja siirtyisivät elämässä eteenpäin, jos eivät ymmärrä tosielämän ja shipin eroja.
Joo kyllä täällä palstalaiset trollaa. Yksikin on sanonut joskus kun saagassa on tapahtunut jotain häntä harmittavaa niin hän laittaa palstalle provoja.
 
vierailija
Eihän se monen mielestä kuulu, kerroin vaan tuossa alkuperäisessä viestissäni että viihdyn paremmin kompostissa koska tykkään rennosti puhua välillä aiheen vierestä. Eihän Ski Aggukaan vai mikä olikaan kuulu shippiin mutta yksi ilta kauhisteltiin hänen onnettomuuttaan ja jankattiin jostain pyörätuolista monta sivua.
EI kauhisteltu ja jankattu, vaan keskustelu venyi monta sivua pitkäksi siksi, kun siellä esitetyssä aikajanassa tapahtumista ei ollut järkeä (koska se ei pitänyt paikkansa) ja ihmiset yrittivät saada selville, että mitä todellisuudessa oli tapahtunut. Heti kun se selvisi, keskustelu päättyi.
 
vierailija
Sulle ei taida toisten kunnioittaminen ja kohteliaisuus olla tuttuja? Laissa ei kielletä menemästä tupakoimaan puistossa piknikillä olevan perheen viereen tai huudattamasta musaa ruuhkabussissa, mutta silti suurin osa ei tee niin. Paitsi pari mulkkua aina löytyy. Kuten sinä.
Kyllä se on, mutta en koe tarvetta kunnioittaa näissä ketjuissa kirjoittajia, koska jokainen on anonyymi ja minullekin on oltu inhottavia, niin oletan, että kuka tahansa on sellainen inhottava henkilö. Ja jos nillittää liikaa muiden toiminnasta ("ei saa kirjoittaa sitä eikä tätä vää vää"), onkin.
 
vierailija
Tiedetään taas kuka täällä ilman myrkyttää: se Aito ja alkuperäinen trolli. Miten tästä ihmisestä päästäisiin eroon? Miksei hän tajua lopettaa kirjoittelua?
On kai sillä väliä niille, jotka lukee? Miksi oletat, että joku laittaisi niihin mitään kuvauksia, kun nytkin on täysin mahdotonta vastata kysymykseen, että mikä tää kapteeni ja perämies -juttu on?
Itse kyllä vastaan ihan kaikille, mutta minulla käynyt niin, että oon jo unohtanut mistä tää juttu sai alkunsa.
 
vierailija
Jospa ette haukkuisi mua aiheetta K-vihaajaksi ja K:n haukkujaksi? Voisitte ihan aloittaa siitä. En tykkää yhtään tuollaisesta aiheettomasta kiusaamisesta. Annan takaisin.
Jos olet A niin lopeta uhriutuminen. Tiedät itsekin kirjoitelleesi todella rumasti K:sta ja haukkuneen häntä monta kertaa. Tai ehkä se ei sun silmissä ole haukkumista vaan kritiikkiä, vai miten se omantunnon puhdistusrimpsu menikään? 🙄
 

Yhteistyössä