Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä haluaisin sellaisen ketjun johon olis tervetulleita kaikki Käärijään ja Jokereihin liittyvät jutut sekä sivuhenkilöt ja missä sais kuumistella ketä vaan kenen kanssa haluaa. Oikeasti törkeät viestit sais poistaa mutta muuten voitais vapaasti jutella kaikesta tähän liittyvästä
 
vierailija
Mä haluaisin sellaisen ketjun johon olis tervetulleita kaikki Käärijään ja Jokereihin liittyvät jutut sekä sivuhenkilöt ja missä sais kuumistella ketä vaan kenen kanssa haluaa. Oikeasti törkeät viestit sais poistaa mutta muuten voitais vapaasti jutella kaikesta tähän liittyvästä
Ei tämä plussalla tai vauvalla onnistu. Vauvalla alkaisi muutama ääliö poistella juttuja oman mielensä mukaan ja täältä taas ei viestit poistu.
 
vierailija
Minusta tää viimeisin luku oli huono, en tykännyt tai sitten ne käänteet eivät vain miellyttäneet.
Mua taas miellytti kovastikin. Yleensä tykkään ficeissä eniten kuumistelusta ja ihan siis s*eksikohtauksistakin, mutta tässä ficissä niitä oli kivasti jo edellisissä luvuissa, ja tässä loppukohtaus oli jotenkin hellyttävän ihana ja suloinen. Ja ainakin itse kirjoitin omassa päässäni jatkoa siihen, mitä tapahtui sen jälkeen, kun menivät B:n asunnolle :D
 
vierailija
Mä haluaisin sellaisen ketjun johon olis tervetulleita kaikki Käärijään ja Jokereihin liittyvät jutut sekä sivuhenkilöt ja missä sais kuumistella ketä vaan kenen kanssa haluaa. Oikeasti törkeät viestit sais poistaa mutta muuten voitais vapaasti jutella kaikesta tähän liittyvästä
Tämä. Ehkä pitäis olla myös "sääntö", että nimenomaan ei ole vain shippiketju , koska se teema ikävä kyllä johtaa aina tappeluun ja sallittu/ei-sallittu -jankkaukseen. Siis oikeastaan se alkuaikojen pöhkö Kärtsä-ketju, josta poiki nämä muut. Samaa mieltä myös siitä, että törkeily ja haukkuminen saa mennä poistoon.
Mut joo, ehkä tää ei ole enää mahdollista tai ei ole mahdollisia vielä uudestaan. Fanituksessa on vaiheita ja se kaikkein kiihkein vaihe on varmaan suurimmalta osalta ohi ja siitä aiheutuu jonkunlaista ankeutta, ärtymystä ja jopa pettymystä (kun ei enää koe sitä aikaisempaa huumaa). Tää tietysti purkautuu palstoilla änkyröintinä ja tappeluna. Toki nämä vakitrollaajat on aina mukana ja niistä ei pääse eroon.
 
vierailija
Tähän en itseasiassa usko yhtään. Syy on niinkin yksinkertainen, että shipata siellä on saanut niin maan perkeleesti ilman mitään lukkoon menemistä. Sen sijaan lukkoon menemistä on lähes aina edesauttanut joidenkin trollien tohinat. Tuo ketju ei shippauksesta lukkoon mene.
Kapteeni on hyvä ja tunkee jatkossakin kuumaa kabanossiaan Perämiehen piukeaan pyllykkään.
 
vierailija
Mua taas miellytti kovastikin. Yleensä tykkään ficeissä eniten kuumistelusta ja ihan siis s*eksikohtauksistakin, mutta tässä ficissä niitä oli kivasti jo edellisissä luvuissa, ja tässä loppukohtaus oli jotenkin hellyttävän ihana ja suloinen. Ja ainakin itse kirjoitin omassa päässäni jatkoa siihen, mitä tapahtui sen jälkeen, kun menivät B:n asunnolle
No etkö sitten ole lukenut viimeisintä lukua, sehän siinä juuri ärsyttää, kun B kieltäytyy, eikä mitään tapahdukaan eli kuinka pystyt muka luomaan siihen oman jatkon?
 
vierailija
Tälleen Annaliisana (sekä Tommyliisana) kompostilla on ihan hirveän vähän annettavaa mulle, vaikka muuten noin vapauksien puolesta siellä voisin periaatteessa viihtyäkin. Siksi Vauva on mun koti.
 
vierailija
Tämä. Ehkä pitäis olla myös "sääntö", että nimenomaan ei ole vain shippiketju , koska se teema ikävä kyllä johtaa aina tappeluun ja sallittu/ei-sallittu -jankkaukseen. Siis oikeastaan se alkuaikojen pöhkö Kärtsä-ketju, josta poiki nämä muut. Samaa mieltä myös siitä, että törkeily ja haukkuminen saa mennä poistoon.
Mut joo, ehkä tää ei ole enää mahdollista tai ei ole mahdollisia vielä uudestaan. Fanituksessa on vaiheita ja se kaikkein kiihkein vaihe on varmaan suurimmalta osalta ohi ja siitä aiheutuu jonkunlaista ankeutta, ärtymystä ja jopa pettymystä (kun ei enää koe sitä aikaisempaa huumaa). Tää tietysti purkautuu palstoilla änkyröintinä ja tappeluna. Toki nämä vakitrollaajat on aina mukana ja niistä ei pääse eroon.
Itse aina ihmettelen tätä vakitrollaajat juttua, kun minä en ole näissä huomannut kuin sen yhden hevostrollin. K:n hu..ahuutelija lienee ketjun ulkopuolinen kirjoittaja?
 
vierailija
No etkö sitten ole lukenut viimeisintä lukua, sehän siinä juuri ärsyttää, kun B kieltäytyy, eikä mitään tapahdukaan eli kuinka pystyt muka luomaan siihen oman jatkon?
Niin mä puhuin siis siitä Majakka-ficistä, joka on jo päättynyt. Mutta kyllä tuon Polte-ficinkin jatko kiinnostaa ja jäin kyllä odottamaan, että mitä siinä tapahtuu seuraavassa osassa.
 

Yhteistyössä