Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No näissäkin on eroja. Mun mielestä on eri asia esim. kaivella jonkun yksityishenkilön instasta kuvia ja zoomailla niitä kuin pohtia että onkohan Sadie matkalla Joksujen keikalle kun se on bongattu lentokoneesta samaan suuntaan.
Mä en halua lukea keskusteluja kummastakaan aiheesta, koska mielestäni ne eivät liity shippaamiseen millään tavalla. Mun mielenkiinto keskittyy K/B:hen.
 
vierailija
Jos teitä niin haittaa, mitä keskusteluja kompostissa käydään niin älkää menkö sinne. Jos siellä käytte niin turha niistä keskusteluista on valittaa, kun itse sinne olette sitten menneet. Siellä on omat juttunsa täällä on omat
 
vierailija
Tästä keskustelusta näkee miten erilaisista lähtökohdista ja toiveista käsin ihmiset näillä palstoilla keskustelevat. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa, ongelma on alustassa. Näitä palstoja ei oikein ole suunniteltu fandomeille.
 
vierailija
Niinhän se olis, mutta luultavasti ne on trollit, jota tätä harrastaa. Toivottavaa olisi että sitä K&B shippiä ei vietäisiin kompostiin, koska se oli sitä varten tehty, että siellä ei niitä juttuja ole
Kyllä siellä kompostissa on eräs kirjoittanut, että tekee sitä tahallaan, koska haluaa provosoida. Muut siellä ovat kompanneet ja kannustaneet tähän. Toivoisin että sielläkin rohkeasti kyseenalaistettaisiin tätä.
 
vierailija
Jotenkin taas olet onnistunut olemaan huomaamatta niitä lukuisia Bojania ja Joksuja haukkuvia viestejä, mitä siellä on ollut ihan yhtä lailla. Miksi sinä et puutu niihin B on pyrkyri ja hyväksikäyttäjä ym. viesteihin?
Kyllä huomasin mutta ei niitä ole paljon ja niihin puututaan aina. En ole koskaan nähnyt ketään muuta Joksua kuin B:ta haukuttavan. Enkä ole törmännyt että edes hänestä puhuttaisiin törkeillä sanoilla (ällöttävä, oksettava, vastenmielinen), joita ei kenestäkään ihmisestä pitäisi sanoa. Lähinnä mielipiteitä biiseistä ja niiden menestyksestä. Mitä olen lukenut osa ottaa myös tilastoista puhumisen ja väitetyn kumppanin B:n haukkumisena. Minusta ne ei sitä ole. Ehkä pitäisi jossain vaiheessa ottaa ylös kaikki haukkumiset ja vaihtaa niihin vain B tilalle. Ehkä se avaisi vähän silmiä.
 
vierailija
Lähtisikö joku mun mukaani uuteen ketjuun, missä ainoa sääntö on, että muista ketjuista ei keskustella? Tää on ainoa joka mua ärsyttää 🤣. Joskus availen ketjut vierekkäin, ja kompostissa valitetaan vauvasta, ja täällä ja vauvalla kompostista. Jos ei ketjun tunnelma ole mieleinen niin ei ole vaikeaa olla sinne menemättä.

Vauva on kyllä munkin kotini, mutta se moderointi ja mielipuolisen poistelun mahdollistaminen on todella sieltä takarööristä ja tuhonnut lähes täysin palstan ilmapiirin silloin, kun paikalla on tietyt henkilöt.
 
vierailija
Onko kompostin ennustaja ja vaatekriitikko sama henkilö? Kumpikin on yhtä vastenmielinen eikä kumpikaan aluksi käyttänyt välimerkkejä kunnes vaihtoivat tyyliä. Ja ennustaja sanoi kompostissa hiljattain että kävi vauvalla valittelemassa Kn vaaleasta tukasta kun hän oli sen värjännyt.
 
vierailija
Kyllä huomasin mutta ei niitä ole paljon ja niihin puututaan aina. En ole koskaan nähnyt ketään muuta Joksua kuin B:ta haukuttavan. Enkä ole törmännyt että edes hänestä puhuttaisiin törkeillä sanoilla (ällöttävä, oksettava, vastenmielinen), joita ei kenestäkään ihmisestä pitäisi sanoa. Lähinnä mielipiteitä biiseistä ja niiden menestyksestä. Mitä olen lukenut osa ottaa myös tilastoista puhumisen ja väitetyn kumppanin B:n haukkumisena. Minusta ne ei sitä ole. Ehkä pitäisi jossain vaiheessa ottaa ylös kaikki haukkumiset ja vaihtaa niihin vain B tilalle. Ehkä se avaisi vähän silmiä.
En ole väittänyt, ettei näissä ketjuissa ole törkeätä K:n haukkumista. Ihan yhtä lailla sitä on vauvalla, ja oikeastaan viime aikoina enemmänkin, kuin kompostissa. Mutta se, että trollien ja enintään muutaman muun tyypin tekemisistä syytetään aina kaikkia joksufaneja on vaan väärin. Ja en ymmärrä myöskään teidän K-fanien tarvetta aina kieltää se, että myös B:tä haukutaan, myös ulkonäköä. Mitenkään et ole voinut olla näkemättä niitä pyrkyri ym. juttuja, niin usein ne toistuu. Ja kyllä joksuista yleensäkin puhutaan monesti hyvin halveksivaan sävyyn. Ei tämä edes ole mikään kilpailu, ja itse toivoisin, ettei missään ketjussa haukuttaisi ketään.
 

Yhteistyössä