Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lueskelin kans vasta paatin kirjoituksia ja enkä edes heti huomannut, että oli lukittu 😱. Olisin halunnut kommentoida tähän viestiin:
"Soutelin paatin yöllä kiinni. Ihana oli nähdä taas käytäväkävely 💚💙. Oon aina ollut myös liikuttunut niistä Kn sanoista "Oh My God Bojan, thank you, you are here". B ei kyllä pusuista hätkähdä. Jälkeenpäinhän ollaan kuultu, että tuo yö sinetöi Kn ja Bn ystävyyden. Ehkä tuli rehellisesti kerrottua tunteista, oli ne sitten millaisia tahansa, ja puhuttua myös jatkosta ottaen huomioon myös se ympäröivä maailma. En olis itse uskonut olevani edelleen tässä laivassa vielä yli vuoden jälkeen. Mutta olis pitänyt uskoa Bojania, 30-40 vuotta, vai miten se nyt menikään.
https://www.tumblr.com/jokaarija/717415042720661504/the-neck-kisses-oh-…"
Eli mä oon kans ihan varma, että tuona yönä oikeasti puhuttiin rehellisesti siitä kuinka toista tulee ikävä. Sitähän se K sanoi siellä vessassa itkeneensä, ei pelkästään tappiota.
 
vierailija
Jotain ihanaa & poikkeuksellista on tapahtunut näiden kahden välillä. Se on melko selvää. Kohtalo johdatti kaksi erilaista tyyppiä yhteen tarkoituksella. Tätä saagaa on ollut ihanaa seurata. Ja uskon, ettei sen päättymispäivää ole merkattu mihinkään kalentereihin.
 
vierailija
Jotain ihanaa & poikkeuksellista on tapahtunut näiden kahden välillä. Se on melko selvää. Kohtalo johdatti kaksi erilaista tyyppiä yhteen tarkoituksella. Tätä saagaa on ollut ihanaa seurata. Ja uskon, ettei sen päättymispäivää ole merkattu mihinkään kalentereihin.
Enkelitkin tanssivat taivaassa ja sudet sekä lampaat ovat ystäviä keskenään.
 
vierailija
Oh there's so many similar to this one with žlikrofi. It's usually centered around a local dish or some food item, then there's foid stalls with all kinds of local stuff being sold, sometimes rhere's a competition who makes the best dish...
I'll list a few. Usually these events are not big, but really nice, chill events with good food. Probably my favourite is the cherry festival because I adore fresh cherries just from the tree, and other fruit you can get in Goriška brda region.

My second favourite would be all the little seaside festivals (in Izola for example) where they sell fresh sea food, olive oil, etc.

Chocolate festival

Bogračfest (meat dish) at Vinarium festival

Štrukljifest

A few more listed here
Hvala lepa 🙏🏼
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä