Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ikävä ja pilkallinen sävy vie pois uskottavuutta kommentiltasi, koska haluat selvästi halveksia ja loukata. Mutta siinä mielessä olen samaa mieltä, että K:lla on selkeästi kielitaidon takia alemmuuskompleksi eikä usko pärjäävänsä sen kanssa. Tai ei ainakaan uskonut aiemmin. Nyt tilanne voi pikkuhiljaa olla muuttumassa. Mutta ei sen mukana olijan ole pakko olla joku kavereista. Menihän se prepartyihinkin Ekin kanssa, joka oli levy-yhtiön edustaja. Ei ollut mukana omaa porukkaa.

Toivoisin, että ihmiset eivät olisi niin kärkkäitä julistamaan toisten heikkouksia ja tekemään niiden osalta suuria päätelmiä. Tilanne voi muuttua, mutta ei se muutu, jos kaikkialla törmää vain alentaviin kommentteihin.
Oon eri, mutta mielestäni tässä kommentissa johon vastasit ei ollut mitään ikävää, sehän on ihan totta.
 
vierailija
Ai Kärtsä olisi yksin jäänyt jonnekkin ulkomaille? Älä nyt naurata. Kärtsä on ihana, mutta jos jotain on viimeisen 1,5v aikana opittu niin se, että yksin se ei todellakaan mihinkään mene.
Väärä lainaus. Tämä ei toimikaan niin kuin Vauva eli ei näytä koko ketjua vaan vain edellisen lainauksen. Tarkoitus oli lainata sitä, joka totesi, ettei K mene ikinä minnekään yksin.
 
vierailija
Väärä lainaus. Tämä ei toimikaan niin kuin Vauva eli ei näytä koko ketjua vaan vain edellisen lainauksen. Tarkoitus oli lainata sitä, joka totesi, ettei K mene ikinä minnekään yksin.
No miksi vastasit lainaten väärää kirjoittajaa? Vastaa sen kohdalla, jolle haluat sanoa jotain. Kyllä se Vauvalla toimii ihan samalla periaatteella kuin täällä.
 
vierailija
Ikävä ja pilkallinen sävy vie pois uskottavuutta kommentiltasi, koska haluat selvästi halveksia ja loukata. Mutta siinä mielessä olen samaa mieltä, että K:lla on selkeästi kielitaidon takia alemmuuskompleksi eikä usko pärjäävänsä sen kanssa. Tai ei ainakaan uskonut aiemmin. Nyt tilanne voi pikkuhiljaa olla muuttumassa. Mutta ei sen mukana olijan ole pakko olla joku kavereista. Menihän se prepartyihinkin Ekin kanssa, joka oli levy-yhtiön edustaja. Ei ollut mukana omaa porukkaa.

Toivoisin, että ihmiset eivät olisi niin kärkkäitä julistamaan toisten heikkouksia ja tekemään niiden osalta suuria päätelmiä. Tilanne voi muuttua, mutta ei se muutu, jos kaikkialla törmää vain alentaviin kommentteihin.
No huhhuh, ei siinä aikaisemmassa kommentissa, jolle yritit vastata, sanottu miksi ei pitänyt todennäköisenä, että Kärtsä olisi yksin ulkomailla. Sinä sen sijaan rupesit alentavasti kommentoimaan Kärtsän kielitaitoa vaikka siihen voi olla vaikka mitä syitä miksi hän ei juuri missään tunnu olevan yksin, Suomessa tai ulkomailla.
 
vierailija
Väärä lainaus. Tämä ei toimikaan niin kuin Vauva eli ei näytä koko ketjua vaan vain edellisen lainauksen. Tarkoitus oli lainata sitä, joka totesi, ettei K mene ikinä minnekään yksin.
Jos vauvallakin lainaat ketjun viimeistä viestiä niin ainakin itselläni on oletus että vastaat ensisijaisesti siihen edelliseen (tai koko ketjuun mahdollisesti) etkä vaikkapa siihen ensimmäiseen tai toiseen viestiin ketjussa.
 
vierailija
Nyt kun avasti tämän toisten syyttelyn, niin olen alkanut ihmettelemään tuota sanaa "te". Täällä aina välillä tulee vastaan viestiä, jossa jokin mielipide tai tekeminen saa aikaan tällaisen "te"-syyttelyn aivan kuin täällä palstailisi suuri lauma samaa mieltä olevia ja sitten sinä yksi, joka olet erilainen. Eilen joku laittoi jonkun kommentin, sitä ei ollut peukuttanut kuin muutama ja sivua myöhemmin tuli tällainen "te olette tätä mieltä"-kommentti aivan kuin koko palsta olisi samaa mieltä. Peukkujen perusteella näitä samaa mieltä olevia oli ehkä kaksi eikä kukaan ollut kommentoinut tätä kommenttia suuntaan tai toiseen mutta silti piti aloittaa se "te"-syyttely. Mitä jos ilmaisisit saman käyttäen "minä"-sanaa. "Siksi en antanut yläpeukkua laivasiivoojalle, koska se vaan kokee tekevänsä tärkeää työtä, jos saa peukkuja". Miksi ihmeessä pitää jotenkin saada syylliseksi kaikki muut palstailijat ja olla itse se ainoa, joka on tehnyt jotain oikein? Kaikkien muiden olettaminen pahiksiksi on aika myrkyllistä toimintaa.
Ei niissä alapeukkuja yleensä näkynyt. Ja kyllä, itse annan poistelukommenteille aina alapeukun vaikka se kuinka jonkun/joidenkin mielestä triggeröisi. Yläpeukuista (ja alapeukkujen puutteesta) päätellen siis sitä toimintaa pidettiin positiivisena tai vähintään suhtauduttiin neutraalisti. Peukuttamattomat kommentit tai enemmän alapeukkuja saaneet kommentit on eri asia ja jos joku uskoo että niihin uskotaan vain koska ne on kirjoitettu palstalla niin siinäpähän uskoo.
 
vierailija
Ikävä ja pilkallinen sävy vie pois uskottavuutta kommentiltasi, koska haluat selvästi halveksia ja loukata. Mutta siinä mielessä olen samaa mieltä, että K:lla on selkeästi kielitaidon takia alemmuuskompleksi eikä usko pärjäävänsä sen kanssa. Tai ei ainakaan uskonut aiemmin. Nyt tilanne voi pikkuhiljaa olla muuttumassa. Mutta ei sen mukana olijan ole pakko olla joku kavereista. Menihän se prepartyihinkin Ekin kanssa, joka oli levy-yhtiön edustaja. Ei ollut mukana omaa porukkaa.

Toivoisin, että ihmiset eivät olisi niin kärkkäitä julistamaan toisten heikkouksia ja tekemään niiden osalta suuria päätelmiä. Tilanne voi muuttua, mutta ei se muutu, jos kaikkialla törmää vain alentaviin kommentteihin.
Tuohon liittyen, että Kärtsällä olisi selkeästi kielitaidon takia alemmuuskompleksi, niin piti oikein mennä katsomaan jotain jo ennen Euroviisufinaalia tehtyjä haastatteluja. Vaikka Kärtsän kielitaito ei tässäkään mikään täydellinen ole, niin en ainakaan itse huomaa minkäänlaista merkkiä mistään alemmuuskompleksista.
 
vierailija
No huhhuh, ei siinä aikaisemmassa kommentissa, jolle yritit vastata, sanottu miksi ei pitänyt todennäköisenä, että Kärtsä olisi yksin ulkomailla. Sinä sen sijaan rupesit alentavasti kommentoimaan Kärtsän kielitaitoa vaikka siihen voi olla vaikka mitä syitä miksi hän ei juuri missään tunnu olevan yksin, Suomessa tai ulkomailla.
En tiedä kannattaako viimeisestä 1,5 vuodesta vetää mitään johtopäätöksiä kun se aika on ollut niin poikkeuksellista hurjan suosion takia. Ei varmaan tee mieli matkustaa yksin jos tunnistaminen muutenkin ahdisti. Toisaalta ihmiset on myös erilaisia matkustajia. Olen matkustellut paljon, mutta en tykkää matkustaa yksin ja puolison lisäksi mukana on ollut usein kavereita tai sisarus. En ymmärrä mikä vaatimus on että K:n pitäisi matkustaa yksin jos matkaseuraa on tarjolla. Tietysti kaverin luo olen matkustanut itsekseni ulkomaille mutta niin on K voinut tehdä ennen suosiota.
 

Yhteistyössä