Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen ja toivon, että Vauvan ketju ei enää aukea. Ja jos aukeaakin, niin tämä poistelija siis tietää jonkin sanan, jolla kommentti lähtee heti odottamatta moderoinnin napinpainallusta TAI sitten henkilö on itse Sanoman mode.
Poistelija tekee hyvän työn jos ajaa Kärtsä-fanit pois Vauvalta.
 
vierailija
Mä luulen ja toivon, että Vauvan ketju ei enää aukea. Ja jos aukeaakin, niin tämä poistelija siis tietää jonkin sanan, jolla kommentti lähtee heti odottamatta moderoinnin napinpainallusta TAI sitten henkilö on itse Sanoman mode.
Poistelija tekee hyvän työn jos ajaa Kärtsä-fanit pois Vauvalta.
Sä voit vainoharhojasi mennä tuuttaamaan vaikka kompostiin. Tottakai Kärtsän fanit on tervetulleita vauvalle myös.
 
vierailija
Täälläkin jotkut nolot heti luuli, että Käärijä viittaa Hämeenlinnalla näihin ketjuihin… 🤭 Näkee hyvin miten täällä maisterin tutkintoa saavuttamattomilla ei ole se suhteellisuudentaju oikein kohdillaan.
 
vierailija
Vauva ei ympäristönä ole oikein sopiva sille epäkypsälle vatuloimiselle Käärijän ansiottomasta ihanuudesta, mitä osa siellä harrastaa. Ihan tavallinen ihminen se on, jos olet toista mieltä, voit fanittaa ja sekoilla tumpussa.
 
vierailija
Mä oon tavannut useamman Kärtsän fanin livenä ja kaikki vaikuttaneet oikein mukavilta ihmisiltä. 💚 Toki mätämunia mahtuu joukkoon kuten jokaiseen porukkaan aina, mutta mun omat kokemukset on olleet ihan loistavia. Kerrankin tuntee oikeasti kuuluvansa johonkin, enpä ois arvannut että sellasen fiiliksen löytää jonkun vantaalaisen räppärin kautta.
 
vierailija
Nyt loppuu heti se muiden älykääpiöksi haukkuminen!
menkää ankeuttajat ja trollit vaan sinne kompostiin riehumaan jos siellä kerran on kivaa Joksu-aiheista ja saa Käärijää haukkua ihan vapaasti
 
vierailija
Kopioin kuvan tarinaan Ig:n:

ja vielä tumputtajille:
 

Yhteistyössä