Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Kiitos myös minun puolestani ❤ Toivon todella että kirjoitat jatkossakin, tämä oli niin ihana ja olen lukenut sen jo moneen kertaan 😊
 
vierailija
Minulla Plussalla on ajoittain häikkää, joka koskee useita eri selaimia ja sekä läppäriä että mobiilia, esim. se lainausten toimimattomuus ja välillä ketju on tosi hidas. Toisaalta silloin kun tuota hidastelua ei esiinny, niin tämä ketju sopii tosi paljon paremmin kuin Vauva nopeatempoiseen chattiin kuten liveseurantaan.
 
vierailija
Minulla Plussalla on ajoittain häikkää, joka koskee useita eri selaimia ja sekä läppäriä että mobiilia, esim. se lainausten toimimattomuus ja välillä ketju on tosi hidas. Toisaalta silloin kun tuota hidastelua ei esiinny, niin tämä ketju sopii tosi paljon paremmin kuin Vauva nopeatempoiseen chattiin kuten liveseurantaan.
Ok, minulla taas on tässä ketjussa lainaukset toimineet paremmin. Vauvalla pidempien ketjujen lainaus ei onnistu tai lainaukseen tulee väärä viesti.
 
vierailija

"This guy is a big fan. Oh and he's handsome too"

Auttakaa shipparia hädässä! Mistä löytyis tällainen lause keikalla katsottavaksi? X, IG?
Näitä mieskehuja eiliseltä keikalta oli ilmeisesti useammassakin paikassa tarinoissa tai muualla somessa. Selasin monien keikalla olleiden tarinoita mutten löytänyt, osaako kukaan kertoa, mistä voisi nähdä?
MRS jos osaa!:D
 
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Kiitos ihana sinä aivan mielettömän upeasta ficcistä! 💚💙 Siitä tuli heittämällä oma suosikkini, oli niin kauniisti kirjoitettu alusta loppuun, ja kaikkea oli juuri sopivasti. Olet todella taitava kirjoittaja, toivottavasti saadaan lukea sulta joskus vielä lisääkin! 😍
 
vierailija
Näitä mieskehuja eiliseltä keikalta oli ilmeisesti useammassakin paikassa tarinoissa tai muualla somessa. Selasin monien keikalla olleiden tarinoita mutten löytänyt, osaako kukaan kertoa, mistä voisi nähdä?
MRS jos osaa!
Täällä miesjuttuja myös
 
vierailija
Huoh, tais eksyä ne ankeuttajat nyt tällekin palstalle jos jotain voi päätellä noista parista viestistä…
Ei varmaan saa kohta puhua noista Käärijän miespuheista keikoillakaan kun se on sitä kiellettyä shippaamista 😅

Ja täältä myös isot kiitokset Majakka-ficcin kirjoittajalle, toivottavasti kirjoitat pian lisää samanlaista huippu matskua 💚
 
vierailija
Mia arsyttää emopaatilla myös ehdottomasti eniten se kivojen ihan tavallisten viestien poistelu. Trolliviestit voi aina hyppiä yli ja toivoa ettei niihin kukaan tarttuisi koska ovat niin selvästi tehty vaan ärsyttämään. Kummasti muuten ne viestit ei koskaan poistu, taitaa olla samat tyypit jotka poistelee ja kirjoittaa sitä saastaa sinne
 

Yhteistyössä