Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikuttaa aika suoraan sanottuna ilkeältä vaan naureskella sille, että kaikki ei pääse paikalle. Ei mitään intoa tälläisen.
Ai jos sähköpostiosoite, josta tiedon saa, kerrottaisiin kuitenkin ihan reilusti kaikille vaikka Puutarhassa? Se on silloin vaan ihan omasta aktiivisuudesta kiinni löytääkö paikalle. Mitä ilkeää naureskelua se nyt on? 🤯

Teillä on kyllä ilmiömäinen kyky nähdä kaikessa negaa.
 
vierailija
E


ei varmaan tarviikaan kirjoittaa muuten kuin yhteydessä päähenkilöihin. Mutta jos tuolla viesti menee poistoon sen takia että kirjoittaa Käärijällä olevan jalassa Kuumaa-sukat niin ei siinä ole mitään järkeä.
ja mun mielestä voi ihan yhtä hyvin palata kuumistelemaan niitä kiehnäyksiä Johanneksen kanssa kuin niitä erittäin monta kertaa nähtyjä bojere-videoita.

noh, ehkä mä vaan haluaisin paikan jossa sais sekä shipata jos haluaa sekä kuumistella miten haluaa ja kenen kanssa haluaa. Ja ennenkuin kukaan tulee sanomaan niin ei, komposti ei ole se paikka. Siellä on ihan hirveää ihmisten ja erityisesti yhsityishenkilöiden haukkumista jota en halua lukea
Toivottavasti painutte Vauvalta helkkariin.
 
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille ❤

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä 😄 Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
 
vierailija
Bojereä ei ole todennäköisesti tulossa kuin vasta seuraavan tapaamisen yhteydessä jos silloinkaan ja se voi olla vaikka vasta ensi vuonna. Sen sijaan molempien päähenkilöiden elämässä ja urassa tapahtuu kaikenlaista, uusia ystäviä ja yhteistöitä tulee ja niitä olisi kiva fiilistellä myös. Miksi niin ei voisi tehdä? Muuten koko ketju kuolee pois, kun mistään muusta kuin bojerestä ei saa sanoa mitään.
Voitte perustaa tälle uuden ketjun ja painua sinne.
 
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Kiitos 💙💚 Kiitos 💙💚 Kiitos 💙💚 Aivan ihana ficci 😍 Toivottavasti kirjoitat vielä lisää jos ei tähän universeen kuuluvaa, niin sitten jotain muuta.😊
 
vierailija
Olisiko siinä mitään ideaa, että jos nyt täytyy uusi paatti avata vauvalle, niin tehtäisiin se niin, että linkin ja kryptisellä nimellä perustetun ketjun saa tietoonsa lähettämällä sähköpostin (anonyymistä säposta, jollainen suurimmalta osalta löytyykin jo) jollekin nimetylle hlölle? Kun ei taida nykyään enää suuremmin edes suosituimpien ketjujen listalle nousta? Vai nouseeko? Pysyisi satunnaistrollitkin paremmin loitolla. Enkä tiedä mitä me muutenkaan tehdään pelkillä epäaktiivisilla ketjun lukijoilla, jotka ei itse kirjoita koskaan mitään. Jäisi nekin pitkälti pois.
Näkee, ettet ole ikinä ns. palstaillut Vauvalla! 😂😂😂😂
 
vierailija
Bojereä ei ole todennäköisesti tulossa kuin vasta seuraavan tapaamisen yhteydessä jos silloinkaan ja se voi olla vaikka vasta ensi vuonna. Sen sijaan molempien päähenkilöiden elämässä ja urassa tapahtuu kaikenlaista, uusia ystäviä ja yhteistöitä tulee ja niitä olisi kiva fiilistellä myös. Miksi niin ei voisi tehdä? Muuten koko ketju kuolee pois, kun mistään muusta kuin bojerestä ei saa sanoa mitään.
Uusi ketju, halukkaat siirtyy sinne.
 
vierailija
Itseasiassa ei tarvitse, kun emopaatissa on ihan okei puhua yhteistöitä, ystävistä jne. Trollailut sit eri juttu.
Mun mielestä sen pitäis olla Bojere-ketju ja nuo muut sallittu vain satunnaisesti. Nyt siellä on jo tota muuta aivan liikaa. Kiitos poistelijalle että jaksat poistella, kun ketjun alkuperäinen idea ei kuitenkaan enää kanna. Live, Love, Loose! 💚💙
 
vierailija
Jos Kärtsällä on päällä Kuumaan merchiä eikä sitä saa mainita niin joku on pahasti vialla poistelijan päässä. Ja se tappaa koko ketjun.

Enkä tajua muutenkaan miten Kärtsän ja Johanneksen yhteinen esiintyminen meni monilla niin tunteisiin kun se oli niin selvästi pelkkää lavashowta eikä kukaan oikeasti heitä edes shippaa keskenään . Se kuumistelu on vaan hauskaa, koska esitys oli oikeasti aika kuuma eikä Kärtsä tee sitä muiden kanssa mitenkään kovin usein.
No ei ollut kuuma kun Johannes on kuin rippikoululainen
 
vierailija
Mun mielestä sen pitäis olla Bojere-ketju ja nuo muut sallittu vain satunnaisesti. Nyt siellä on jo tota muuta aivan liikaa. Kiitos poistelijalle että jaksat poistella, kun ketjun alkuperäinen idea ei kuitenkaan enää kanna. Live, Love, Loose!
Tää alkaa kuulostaa lähinnä trollaamiselta nyt 😂 Bojere ketju se on edelleen ja sitä se on ollut kokoajan.
 
vierailija
Jos Kärtsällä on päällä Kuumaan merchiä eikä sitä saa mainita niin joku on pahasti vialla poistelijan päässä. Ja se tappaa koko ketjun.

Enkä tajua muutenkaan miten Kärtsän ja Johanneksen yhteinen esiintyminen meni monilla niin tunteisiin kun se oli niin selvästi pelkkää lavashowta eikä kukaan oikeasti heitä edes shippaa keskenään . Se kuumistelu on vaan hauskaa, koska esitys oli oikeasti aika kuuma eikä Kärtsä tee sitä muiden kanssa mitenkään kovin usein.
Saa mainita sukat😅
 
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Ruissi ja sun ficci oli mun heinä(ja elo)kuun kohokohdat 😄❤ Kiitos.
 

Yhteistyössä