Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se Kääriä - ketju on ollut mielestäni asiallinen. Sen ymmärrän, ettei Kompostiin moni halua. Siellä ruoditaan ja haukutaan yksityishenkilöitä sekä en tykkää siitä artistien yksityiselämän kaivelusta mitä tulee "kumppaneihin".
 
vierailija
Mua myös Ihmetyttää ihmisten tarve paikalle jossa saa selailla ja rönssyillä, kun se Kääriä-ketju tosiaan on olemassa ja jopa auki tällä hetkellä. Jos se ei kelpaa niin ilman muuta uusi ketju pystyyn jos sitä haluaa.
Kääriä ketju on niin asiaketjuksi muotoutunut nykyään, eikä siellä oikein tykätä shippauksesta yms. näin olen käsittänyt.
 
vierailija
Mua myös Ihmetyttää ihmisten tarve paikalle jossa saa selailla ja rönssyillä, kun se Kääriä-ketju tosiaan on olemassa ja jopa auki tällä hetkellä. Jos se ei kelpaa niin ilman muuta uusi ketju pystyyn jos sitä haluaa.
Bojereä ei ole todennäköisesti tulossa kuin vasta seuraavan tapaamisen yhteydessä jos silloinkaan ja se voi olla vaikka vasta ensi vuonna. Sen sijaan molempien päähenkilöiden elämässä ja urassa tapahtuu kaikenlaista, uusia ystäviä ja yhteistöitä tulee ja niitä olisi kiva fiilistellä myös. Miksi niin ei voisi tehdä? Muuten koko ketju kuolee pois, kun mistään muusta kuin bojerestä ei saa sanoa mitään.
 
vierailija
Bojereä ei ole todennäköisesti tulossa kuin vasta seuraavan tapaamisen yhteydessä jos silloinkaan ja se voi olla vaikka vasta ensi vuonna. Sen sijaan molempien päähenkilöiden elämässä ja urassa tapahtuu kaikenlaista, uusia ystäviä ja yhteistöitä tulee ja niitä olisi kiva fiilistellä myös. Miksi niin ei voisi tehdä? Muuten koko ketju kuolee pois, kun mistään muusta kuin bojerestä ei saa sanoa mitään.
Ihan vapaasti on saanut fiilistellä uusia yhteistöitä ja ystäviä jne. Kunhan sitä ei tee provoamismielessä, ei se ole ongelma kun mielivaltaiselle poistelijalle.
 
vierailija
Bojereä ei ole todennäköisesti tulossa kuin vasta seuraavan tapaamisen yhteydessä jos silloinkaan ja se voi olla vaikka vasta ensi vuonna. Sen sijaan molempien päähenkilöiden elämässä ja urassa tapahtuu kaikenlaista, uusia ystäviä ja yhteistöitä tulee ja niitä olisi kiva fiilistellä myös. Miksi niin ei voisi tehdä? Muuten koko ketju kuolee pois, kun mistään muusta kuin bojerestä ei saa sanoa mitään.
Onhan yhteistöistä saanut nytkin puhua, K ja B ei vain shipata muille.
 
vierailija
Jää moden haaviin koko ajan Seilataan miten sattuu-ketjun linkki, mutta rönsyilyyn tarkoitettu ketjuhan siis löytyy jo. Hiljaista on ollut.
Tätä mäkin muistelin, että sopiva ketju on kyllä olemassa. Älkää pliis pilatko meiltä shippaajilta viimeistäkin paikkaa, missä voi shipata. Ja sanomattakin selvää, että mun mielestä tämän hetkinen ketjun kuvaus on tosi hyvä, ja pokedexit ei suuressa määrin kuulu ketjuun, vesittyy koko shippauksen idea.
 
vierailija
Ihan vapaasti on saanut fiilistellä uusia yhteistöitä ja ystäviä jne. Kunhan sitä ei tee provoamismielessä, ei se ole ongelma kun mielivaltaiselle poistelijalle.
Jos Kärtsällä on päällä Kuumaan merchiä eikä sitä saa mainita niin joku on pahasti vialla poistelijan päässä. Ja se tappaa koko ketjun.

Enkä tajua muutenkaan miten Kärtsän ja Johanneksen yhteinen esiintyminen meni monilla niin tunteisiin kun se oli niin selvästi pelkkää lavashowta eikä kukaan oikeasti heitä edes shippaa keskenään 🙄. Se kuumistelu on vaan hauskaa, koska esitys oli oikeasti aika kuuma eikä Kärtsä tee sitä muiden kanssa mitenkään kovin usein.
 
vierailija
Tätä mäkin muistelin, että sopiva ketju on kyllä olemassa. Älkää pliis pilatko meiltä shippaajilta viimeistäkin paikkaa, missä voi shipata. Ja sanomattakin selvää, että mun mielestä tämän hetkinen ketjun kuvaus on tosi hyvä, ja pokedexit ei suuressa määrin kuulu ketjuun, vesittyy koko shippauksen idea.
Mä oon samaa mieltä. En ole itse edes shipannut koskaan (vai lasketaanko ficcien lukeminen sellaiseksi?), mutta musta toi paatti saa mieluiten seilata alkuperäisillä säännöillä vastedeskin.
 
vierailija
Se vaan, että ne kaikenlaiset säännöt on kyllä syy siihen, että ketju on jo pitkään koostunut enemmän sääntöjankkauksesta kuin alkuperäisestä shipistä. Ja tämä sitten tuo mukanaan riitelyä ja poistelua. On siellä toki ihan kiusanhengetkin ahertamassa.
 
vierailija
En mäkään tästä tiennyt, mutta on esim. Vauvan ketjussa viime päivinä aika usein ollut linkattuna tämä ketju. Ja mulla ei oo siis tarvetta siirtyä, nykyinen ketju mulle ok.
Ehkä linkki on sitten aina poistettu ennen kuin olen selannut emoa. Ja täytyy myöntää etten ole viime aikoina jaksanut edes joka sivua lukea surkean jankkauksen vuoksi.
 
vierailija
Tulisi nyt ymmärtää, että 98% poistelusta on kiusaamistarkoituksessa tehty. Eli Laivassa osataan kyllä keskustella hyvässä hengessä K/B/JO ystävistä ja yhteistyökumppaneista. Nyt ongelma ei ole mikään muu kuin se häiriköinti ja provoamismielessä laitetut kommentit.
 
vierailija
Tulisi nyt ymmärtää, että 98% poistelusta on kiusaamistarkoituksessa tehty. Eli Laivassa osataan kyllä keskustella hyvässä hengessä K/B/JO ystävistä ja yhteistyökumppaneista. Nyt ongelma ei ole mikään muu kuin se häiriköinti ja provoamismielessä laitetut kommentit.
Juuri näin. Ja se, että saa hirveästi yläpeukkua komenteleviin viesteihin tai alapeukkuja ihan perus kivat viestit tai neutraalit, kertoo vaan siitä lentotilalla pelailusta. Joku yrittää kunnolla terrorisoida ja keksiä omia sääntöjään. Kun se ei riitä, niin täytyy poistella.
 
vierailija
Juuri näin. Ja se, että saa hirveästi yläpeukkua komenteleviin viesteihin tai alapeukkuja ihan perus kivat viestit tai neutraalit, kertoo vaan siitä lentotilalla pelailusta. Joku yrittää kunnolla terrorisoida ja keksiä omia sääntöjään. Kun se ei riitä, niin täytyy poistella.
Jep ja saadessaan ketjun lukkoon tämä poistelija saa hiukan huilia pakkomielteestään vahtia ketjun keskusteluita.
 
vierailija
Olisiko siinä mitään ideaa, että jos nyt täytyy uusi paatti avata vauvalle, niin tehtäisiin se niin, että linkin ja kryptisellä nimellä perustetun ketjun saa tietoonsa lähettämällä sähköpostin (anonyymistä säposta, jollainen suurimmalta osalta löytyykin jo) jollekin nimetylle hlölle? Kun ei taida nykyään enää suuremmin edes suosituimpien ketjujen listalle nousta? Vai nouseeko? Pysyisi satunnaistrollitkin paremmin loitolla. Enkä tiedä mitä me muutenkaan tehdään pelkillä epäaktiivisilla ketjun lukijoilla, jotka ei itse kirjoita koskaan mitään. Jäisi nekin pitkälti pois.
 
vierailija
En tiedä miten sen poistelun ja muun terrorisoinnin sais kuriin tuolla emossa... pidän enemmän vauva.fi formaatista vaikka siinä omat huonotkin puolensa on. Kyllähän se häirikkö siihen uuteen ketjuunkin löytää, valitettavasti
 
vierailija
Tulisi nyt ymmärtää, että 98% poistelusta on kiusaamistarkoituksessa tehty. Eli Laivassa osataan kyllä keskustella hyvässä hengessä K/B/JO ystävistä ja yhteistyökumppaneista. Nyt ongelma ei ole mikään muu kuin se häiriköinti ja provoamismielessä laitetut kommentit.
Voi kunpa ton terrorisoinnin saos jotenkin kuriin, vie ihan kokokaan maun palstailusta.
Ei taida uusi ketjukaan auttaa kun se häirikkö löytää sinne kuitenkin...
 

Yhteistyössä